Taas kuitenkin kyseessä avoauto, märkä on megamyrkkyä nahalle hieroessa.
En tiedä tuosta sisustan laadusta tosin.
Yksi voisi myös altistaa tuollaiselle, jos on vaikkapa ihon kanssa allergiaa tai ongelmaa ja käyttää jotain hoitotuotetta, josta sitten nahka ottaa itseensä. Joka tapauksessa tuollaisen sisustan omaava auto olisi hyvä käydä läpi korimalliin perehtyneen kanssa, vaikkapa altapäin ja tiivistepinnoista, poljinpinnoista ym. päätellä mätsääkö kilsat sisustaan vai mittariin. Tai tuolta minä kuvaa rakentaisin.
Tuolla kilometrilukemalla ei tarvitse jarrulevyjä vielä vaihtaa, vaan luulisi olevan orkkikset näin mm.
Tietenkin toki auttais se jos joku noista digihommista jotain tietäis, minä kun oon niissä pökkelö
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Ai niin, ja minulla ei ole yksikään auto omannut noin pahannäköistä rattia vielä, edes tuonnit. X5, Suomiauto, ratti oli vielä aika hyvässäkin kunnossa vaikka jotain 417tkm mittarissa.
Toisaalta taas sitten hiukan alle 300tkm E34 ratin sai tehdä uusiksi, koska oli jo hetken ollut nahka rikki. Toki autoilla ikäeroa 11 vuotta.
E39 ratti oli aika kulahtanut kilsoilla 365tkm, mutta ei nahka vielä rikki - tuonti.
Ehkäpä tuon auton entinen omistaja oli muurari ja kädet sisälsi jotain karheampaa ja tiukan otteen
Tämmöstä oon miettiny talviautoksi jo pidemmän aikaa. Ois kannattanu ostaa sillon ~4 vuotta sitten, (niinkuin ne kaikki ~15 muuta auota mitkä on jääny tuolla aikavälillä ostamatta, onneksi on jotain autoja jääny jemmaan), kun oli hyvä tarjolla sopu hintaan.
Ultimate-karvalakki E32 mutta sitten on pitäny saada sähkösäätöset penkit, ja kapteenin penkki vielä muistilla :think Ei pahat kilometrit, jos pitävät paikkaansa.
Hienoa kun jollain on faktaa näihin, itselle ihan vieraita kamppeita kun ei ole koskaan tullut koskettua. Lukitseeko auto itse näissä automaattisesti tuota keskipakkaa jakolaatikossa?
Joku tuossa M5 haisee ettäkö se olis parin pikkuvian takia jäänyt seisomaan ja tuo että se vika nyt olisi vain öljynpaine anturissa. 2 kilpinenhän tuo myös on ja oli joitakin aikoja sitten huutokaupassa Kankaanpäässä en muista mihin hintaan meni. Vois olla itelle talviprojektia tuossa empä tiiä vähän tökkii se 2 kilpisyys tuollaisessa erikois autossa ja epäilyttää että johtuneeko ne öljynpainehäiriöt kuitenkin siitä että ne paineet on oikeasti huonot
Comment