Se on kannattanut laittaa omaisuus tuulipukukansan volvoon Miten tuolle edes mitään harrastaja kaskoa on saanut?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XLII
Collapse
X
-
En tiedä mille nauratte, mutta hyvin tehty myynti-ilmoitus Volvosta ja laadukkaasti tehdyt toimenpiteet itse Volvolle.
Veikkaampa että moni volvoilija nauraa meidän Bemaristien myynti-ilmoituksille kun siellä mainitaan kaikki tusina tyyppivikaa korjatun saksanmakkarastaG30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
No on vanhalla kanttiloota 740 hintaano Volvot on kalliita ja osat varsinkin...Last edited by tuningki; 10-05-2024, 09:31.Bmw 320d -10
Volvo s40 2.4 -05
ex:bmw 316 e46 1.9 -02
,ex:Bmw 316 e46 1.9 -02{palanut}
,ex:opel vectra B 2,0 -00 4d,ex:-volvo s40 2.0 -96,ex:e36 316i -95 4d m3 luuk,ex: e36 316i -91 4d ,ex: e30 320i -90 2d,first:e30 316 -87 2d
Comment
-
-
Mikä tossa mättää kun ei mene?
Edit: Mihin hiton laatikkoon se linkki meni? Hitto että vihaan tätä uutta foorumia.E39 540iA M-Sport Imolarot II
E36 323i touring
Volvo V70 2.4D mk3
Honda Accord 2.4 i-VTEC CL9
Honda Civic 1.4 4d ES
Chevy Caprice Classic
ex:
E32 730iA
E39 528i Calypsorot metallic
E36 325i x2
Comment
-
-
Volvo ihan hienossa kunnossa ja paljon tehty. Ikävä kyllä suurin osa kustannuksista on töiden aiheuttamia ja valitettavasti nämä on niitä kustannuksia joita ei itse edes tule laskettua missään, koska niitä ei kuitenkaan kukaan arvostaisi, oli ne sitten harrastajan tai ammattilaisen tekemiä.
Kuitissa näyttää toki isoilta numeroilta, kun ne on joku toinen tehnyt.
Vähän tuo ruostesuojaus syö kyllä näyttävyyttä kun on joka paikassa "kalvo paskaa" ihan hieno juttu käyttöautolle toki, mutta kyseessä taitaa olla hinnasta päätellen harrastepeli ja harrastepeliksi tuollainen perus 170hp etuvetoinen farmarimallin Volvo on kyllä aika "mielenkiintoinen".
En ihan ymmärrä, toisaalta en kyllä omista Volvoa. Joskus 10 vuotta sitten oli S70 pari kuukautta, se oli kyllä ihan kelpo käyttöauto. Diesel, manuaali ja joku 350tkm rullattuna. En tehnyt tuona aikana sille muuta kuin vaihdoin yhden polttimon.
Comment
-
-
Ihan yleisesti bongattu että puöreälamppuisia nyt poikkeuksellisen paljon myynnissä. Oispa halli ja rahaa.Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Tästä mä oon jo kyllästymiseen asti jauhanut, että harrasteautoilu on vähän silleen tiensä päässä ollut jo vuosia. Jokaisella "automiessukupolvella" on aina ollut ne omat jutut, joihin kiinnostus on suuntautunut ja se kiinnostus on yleisesti tapahtunut siinä ikävälillä 15-30+. Sen jälkeen perhe jne vienyt enemmän aikaa ja harrasteautoilu jäänyt taka-alalle. Nyt tavallaan viimeinen iso automiessukupolvi eli 1980-1990 -luvuilla syntyneet on tuon ikähaarukan yläpäässä ja tavaraa tippuu markkinalle koko ajan, vaikka mielestäni se on jo hiipumaan päin. Myin itsekin kaikki harrasteet vuosia sitten pois, tai viimeisen e32 viime vuonna, koska ymmärsin, että aallonharja takana ja ostan jossain vaiheessa sitten taas, kun hinnat tulevat reippaammin alas. Mielessä on ollut paljon vaihtoehtoja harrasteiksi ja esim. gen1 ja gen2 Buick Rivierojen hinnat ovat puoliintuneet tässä viimeisen kolmen vuoden aikana, kun olen seurannut. Mun vanha kutonen roikkuu nettiautossa neljättä vuotta ja ei mene kaupaksi sillä hintaa ikinä. Lisäksi markkinalle tulee joka vuosi lisää harrasteautoja autokannan ikääntyessä ja joiltain merkeiltä myös kaikennäköisiä keräilykappaleita ylähyllyn harrastajille. Jossain vaiheessa markkina saturoituu kun halleissa ei ole tilaa, eikä tämä kotimainen palkkataso ja verotus hirveästi kannusta hommaan myöskään.
P.S. Yksi kanttiautohan mulla on nykyään jemmassa ja odottamassa parempaa entisöintiä. Joistain neloskoneella olevista 1920-luvun letukoistakin pyydettiin vuosikymmen sitten useampia kymppejä, mutta kyllä ne dementoituneet omistajat alkoivat ymmärtää, että näille ei ihan oikeasti ole enää markkinoita, kun aika siitä sukupolvesta jättää. Vai kuinka moni täältä olisi kiinnostunut ostamaan autoilun alkuhämärän tuotteita? Lisäkseni tuskin kukaan. Ihan sama käy e30 jne. kohdalla just par'aikaa....
-
👍 1
Comment
-
-
Ja sen verran vielä, että markkina myös jakautuu entistä selvemmin. Mitkä edelleen kiinnostaa on harvinaiset, alkuperäiset, matalat kilsat ja hyvän historian omaavat autot. Rakennellut, kuinka hyvin tahansa, eivät ole eivätkä tule olemaan samanarvoisia kuin aiemmin mainitut. Uskon, että Hispano Suizat maksaa miljoonia myös tulevaisuudessa, kuten 250 GTO, Duesenbergit jne. joilla voi vetää häpeilemättä Pebble Beachille tms. Ne kaiken kansan harrasteet erikseen.Last edited by van cleef; 16-05-2024, 16:33....
Comment
-
-
Originally posted by van cleef View PostTästä mä oon jo kyllästymiseen asti jauhanut, että harrasteautoilu on vähän silleen tiensä päässä ollut jo vuosia. Jokaisella "automiessukupolvella" on aina ollut ne omat jutut, joihin kiinnostus on suuntautunut ja se kiinnostus on yleisesti tapahtunut siinä ikävälillä 15-30+. Sen jälkeen perhe jne vienyt enemmän aikaa ja harrasteautoilu jäänyt taka-alalle. Nyt tavallaan viimeinen iso automiessukupolvi eli 1980-1990 -luvuilla syntyneet on tuon ikähaarukan yläpäässä ja tavaraa tippuu markkinalle koko ajan, vaikka mielestäni se on jo hiipumaan päin. Myin itsekin kaikki harrasteet vuosia sitten pois, tai viimeisen e32 viime vuonna, koska ymmärsin, että aallonharja takana ja ostan jossain vaiheessa sitten taas, kun hinnat tulevat reippaammin alas. Mielessä on ollut paljon vaihtoehtoja harrasteiksi ja esim. gen1 ja gen2 Buick Rivierojen hinnat ovat puoliintuneet tässä viimeisen kolmen vuoden aikana, kun olen seurannut. Mun vanha kutonen roikkuu nettiautossa neljättä vuotta ja ei mene kaupaksi sillä hintaa ikinä. Lisäksi markkinalle tulee joka vuosi lisää harrasteautoja autokannan ikääntyessä ja joiltain merkeiltä myös kaikennäköisiä keräilykappaleita ylähyllyn harrastajille. Jossain vaiheessa markkina saturoituu kun halleissa ei ole tilaa, eikä tämä kotimainen palkkataso ja verotus hirveästi kannusta hommaan myöskään.
P.S. Yksi kanttiautohan mulla on nykyään jemmassa ja odottamassa parempaa entisöintiä. Joistain neloskoneella olevista 1920-luvun letukoistakin pyydettiin vuosikymmen sitten useampia kymppejä, mutta kyllä ne dementoituneet omistajat alkoivat ymmärtää, että näille ei ihan oikeasti ole enää markkinoita, kun aika siitä sukupolvesta jättää. Vai kuinka moni täältä olisi kiinnostunut ostamaan autoilun alkuhämärän tuotteita? Lisäkseni tuskin kukaan. Ihan sama käy e30 jne. kohdalla just par'aikaa.
Comment
-
-
Originally posted by Jarger View Post
Väärä auto. Oisit hommannut ämmäkolmosen tai GT Corollan niin ois käynyt toisin. Nuo jenkkiharrastajat löytyy enemmän ameriikoista, ei täältä...
Comment
-
-
Ehkä tätä(kään) harrastusta ei kannata (liikaa) miettiä sijoituksena. Hommaa semmosen mikä miellyttää, ja mihin pinkka riittää, ja ajelee sillä hamaan tappiin. Ja muistaa tosiaan myös ajella, ettei koristeeksi hommaa. On vanhemman harrasteen rattiin hyppäämisessä vaan erilailla fiilistä.
-
👍 2
Comment
-
-
En mä oo koskaan miettinytkään sitä harrastuksen kantavana ajatuksena, mutta olen tätä asiaa pyöritellyt mielessäni, kun kaikenlaista bisnestä tulee tehtyä ja raha-asiat pyörii jatkuvasti muutenkin päässä. Olen ottanut asian tapetille oikeastaan vain siksi, että alkoi aikoinaan suorastaan vituttaa ne jo aiemmin mainitsemani "ARVO NOUSEE VAAN!!!" -puheet, joita tälläkin foorumilla esiintyi riittämiin ja esiintyy vieläkin. Todellisuus kun on completely opposite lähes poikkeuksetta.
Tää gtrolla on ollut muuten myynnissä jostain korona-ajasta asti:
Mut nyt loppuu tää ikenien tuuletus, kun foorumin arvostettu jäsen odottaa rakennesuunnitelmia ja mä vaan jauhan scheissee!...
-
🥰 1
Comment
-
Comment