Yleensä vaihdan itse renkaani mut nyt ku kävin uudet talvigumit ostaan niin hintaan kuului allelaitto myös niin säästyin itse vaivalta. Tosin kolmeen muuhun autoon on tullut jo vaihdettua renkaat viime päivinä
Itse vaihdan renkaat. Aina olen itse vaihtanut ja luultavasti tulen vaihtamaankin, sen verran pikku homma tuo on. Vaihdan kun lunta alkaa tulla tai menee pakkasen puolelle.
Meinasin jos kävis tänään vaihtaa talvipommiin nastaa mut ei jaksa. Ei sillä kyllä ajetakkaan ennen lumia eli sama ois jo vaihtaa. Eipähän sitten tarviis sormet jäässä ruuvata kun valkeena maa . Zetorin talvirenkaat myin poes ja ostin tilalle toiset (vai onkohan nuo jo kolmannet vai jopa neljännet) kesävanteet
Meinasin jos kävis tänään vaihtaa talvipommiin nastaa mut ei jaksa. Ei sillä kyllä ajetakkaan ennen lumia eli sama ois jo vaihtaa. Eipähän sitten tarviis sormet jäässä ruuvata kun valkeena maa . Zetorin talvirenkaat myin poes ja ostin tilalle toiset (vai onkohan nuo jo kolmannet vai jopa neljännet) kesävanteet
Mimmosen talvipommin hommasit? Viime talven taisit ajella zetorilla? Tällä hetkellä kitkat alla 15 tuumasissa. Ootellaan pysyviä lumia ja vaihdetaan sitten 14 tuumaset puullonkorkit nastoilla alle.
Comment