Lauantaina tuli vaihdeltua mannelavettiin. Kauhajoella ainakin oli ihan talvikelit viikonloppuna ja kyllä se täällä Uraalin takanakin tuntuu aamulla jo vähän pakastelevan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)
Collapse
X
-
Simo
Kukapa muukaan niitä vaihtaisi?, Ja ei kyllä varmaan tarvi alle laitella ennen joulukuuta:think
Comment
-
Huomenna tulee kitkat alle. Vaihdon hoitaa Tikkurilan Rengas, koska toi slobo-mersu on firman auto.
Cabrioon mä vaihdan ihan omakätösesti renkaat, tosin talven ajaksi siihen ei vaihdetakaan talvirenkaita vaan kaljut kesärenkaat ruosteisilla peltivanteilla... seisontarenkaiksi!Cabrio lähtee talviunille varmaan ens viikon alusta.
F30 330e -17 Alpinweiss 3
E70 X5 3.0sd -08 Schwarz 2
Comment
-
-
Olen aina vaihtanut itse, parkkipaikalla tai jossain korjaamolla.
05 lokakuusta alkaen vaihtanut talvirenkaat ajoissa alle....
Kyseinen tapaus oli suht "pelottava"..... työharjoitteluun menossa puolikuusi aamulla ja pari astetta pakkasta. Lahden motarilta pois liittymiskaistalta ja sitten en huomanut mustaa jäätää ja vaikka ei vauhtia ollutkaan paljoa niin ei jarrutus paljoa auttanut. Keskelle risteystä auto valui jarrut lukossa ja mitä siinä panikiissa edes tajusi tekevänsä... Jos kohtalo olisi ollut huonompi niin oikealta tai vasemalta olisi joku kuorma-auto tullut ja kylkeen. Tuosta "viisastuneena" vaihdan talvikummit hyvissä ajoin alle ja vaihdan ne pois kun on pakko.
Ikävä kyllä varmaan tänäkin vuonna uutisissa on "talvi yllätti autoilijiat taas jälleen"Citroen ZX "Sacrebleu" edition
EX:
-Bmw E28 518i
-Saab 9000
-Lada 2105
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.
Comment
-
-
En ajatellut vielä pariin viikkoon vaihtaa.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
no tänää tuli toiseen vaihettua ku joutu heräämään 3 minuuttia aikasemmin töihin ku piti työntää auto liikkeelle ja kiihytyksetki kesti.
toisessa ollu jo muutaman viikon kitkat alla.
itehhän nuo on köyhän pitäny aina vaihtaa ja monesti vielä muillekki...!!! U TOUCHA MA CAR - I`LL FUCK U DOG AN EAR!!!!
Comment
-
-
Siinä vähän vannoutuneille tee-se-itse miehille tekstiä: http://veijonesso.vuodatus.net/blog/552069
Ja ite vien liikkeeseen syystä, että ei ole kuin yhdet vanteet.Official member of BTCF-Sauna Team
E46 316i -03
Ex: E39 530iAT -01, E39 530dAT -02, ALPINA B10 BiTurbo -92, E34 540iT -94, E36 328iT -95, E32 740iA -92, E34 535i -90, E30 325iT M-tech2 -91, E34 M5T -94, E30 325i Cabriolet -88, E30 "320i" -85
Comment
-
Comment