Announcement

Collapse
No announcement yet.

Parhaat katsastusmuistot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TarD
    Bimmer Rookie
    • Oct 2008
    • 80
    • Tampere

    #91
    Originally posted by Bouma View Post
    Ei tuo ollut edes paha Mulla E36 tuli hylky ku etulevyt oli 0,3mm ja 0,4mm liian kapeat ja palaa moneksi vuodeksi ja jarruteho oli 2,5kN molemmin puolin Siinä oli jo vedätyksen makua. Ja sitten vielä yrittivät kyniä 17€ jälkitarkastuksessa, siihen en suostunut eikä tarvinnut maksaa Tämän jälkeen en ole Tampereella K1-katsastuksessa multisillassa perkkoonkadulla käynyt.
    Täh ? Itse vein V40 kyseiselle asemalle tässä 2 viikkoa sitten . Autossani on isompi turbo, keulacooleri, ajovalot näyttivät liian korkealle , parkit palaneet, rekisterikilven valot eivät palaneet ja silti meni läpi .

    Kyllä hivenen jännitti ,että joutuuko sitä vaihtaan vakiopalikat kiinni . Mutta kerrrankin näin .
    Japan red E91 M-sport 320D man.

    Audi S4 -2000

    BMW E46 320D - 04 semi M-sport

    Comment

    • Rockford
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 8028
      • Pinsiö

      #92
      jo kdffz< jerraan näin i´nssinn alasti ihan posliini
      -Dodge Charger -73
      -Mercedes-Benz GLK
      -VW Transporter

      Comment

      • e21-315
        Alueaktiivi
        • Nov 2008
        • 115
        • Tampester

        #93
        Originally posted by Rockford View Post
        jo kdffz< jerraan näin i´nssinn alasti ihan posliini
        Off topic.. Joka viikonloppu on hauska seurata noita rockin postauksia

        Comment

        • Karva
          Bimmer Rookie
          • May 2008
          • 125

          #94
          Originally posted by BeamR View Post
          tämähän se pointti nimenomaan oli sillä leimasedällä. Ja taka-akseli antoi helvetin hyvät ja tasaiset jarrulukemat, eli ei siellä mitään vikaa ole.
          plus että on niitä aika paljon pahempiakin levyjä nähty...
          Oikea riski on se että toinen pala/mäntä/puoli voi mennä jumiin. Sellainen jarru saattaa antaa dynamometrillä ihan hyvät lukemat(toiseen puoleen kohdistuu tuplavoima), mutta kun vaikka 120 km/h nopeudessa tekee äkkijarrutuksen ja toiseen palaan kohdistuu se tuplavoima, niin jarrupala ylikuumenee välittömästi ja jarrustusteho katoaa. Ja todella extreme-tapausessa saattaa syöpynyt pintakerros irrota ja lukita pyörän. Hylkyraja on 30% alkuperäisestä kosketusalueesta.

          Comment

          • Neckbone
            Bimmer Rookie
            • Jul 2006
            • 135
            • Pori

            #95
            Originally posted by Kaivo View Post
            Nooh.

            Ku vein eks muovia leimalle, niin hylsy tuli. ei tosin CCFL:istä vaan muista teknistiä vioista. autossa oli siis CCFL:lät ja vitun karuääninen takapönttö, mutta sanoin mutsille, että käyppäs leimaamassa auto. tuli vaan alustan osista huomio, eikä kiinnittänyt agelehin tai pönttöön huomioo. vinkki vaan kaikille, että laittakaas mutsi leimaamaan autonne, osaa ainakin teeskennellä tietämäntönä..
            Itseltänikin nuo CCFL:lät löytyy ja tuossa pari viikkoa sitten kävin konttorilla tutkailemas josko tulis leima autoon. noh valot tarkastettuaan inssi totes et sult on molemmat parkkivalot palanut.. sanoin et eihä oo. noh inssi sit laittoi pelkät parkit päälle ja alkoi tarkemmin katseleen noita rinkuloita, sanoi että ei sais olla kahdennetut parkit ja nää ei oo lailliset. Muilta osin auton tarkastettuaan nosti inssi sitten auton sellaselle korkeudelle et valot oli suoraan silmien korkeudella ja pyysi toisenkin inssin katsomaan niitä. aikansa ne niitä siinä katseli ja sanoi uudelleen just tuosta parkkien kahdentamisesta ym.. kunnes toinen insseistä hoksas "näähän on BOSCH:n umpiot ja näis on hyväksyntä.. näiden on pakko olla lailliset auto alas, leima paperiin ja kiitos!
            BMW X5 4,6is -03

            Ex: BMW 525IAT -02, BMW 316I -92

            Comment

            • peltone
              BTCF Member
              • Jan 2005
              • 8092
              • Willähde

              #96
              Originally posted by Neckbone View Post
              Itseltänikin nuo CCFL:lät löytyy ja tuossa pari viikkoa sitten kävin konttorilla tutkailemas josko tulis leima autoon. noh valot tarkastettuaan inssi totes et sult on molemmat parkkivalot palanut.. sanoin et eihä oo. noh inssi sit laittoi pelkät parkit päälle ja alkoi tarkemmin katseleen noita rinkuloita, sanoi että ei sais olla kahdennetut parkit ja nää ei oo lailliset. Muilta osin auton tarkastettuaan nosti inssi sitten auton sellaselle korkeudelle et valot oli suoraan silmien korkeudella ja pyysi toisenkin inssin katsomaan niitä. aikansa ne niitä siinä katseli ja sanoi uudelleen just tuosta parkkien kahdentamisesta ym.. kunnes toinen insseistä hoksas "näähän on BOSCH:n umpiot ja näis on hyväksyntä.. näiden on pakko olla lailliset auto alas, leima paperiin ja kiitos!
              "Kahdennetut" parkit saa olla jos ne on samassa umpiossa..
              E30 316 -87
              E91 325i -06
              E61 530d -06
              F10 520d -14
              ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

              Comment

              • jrbeemer
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2002
                • 1844
                • Muurame

                #97
                Originally posted by peltone View Post
                "Kahdennetut" parkit saa olla jos ne on samassa umpiossa..
                Mulla kans kokemusta tästä. Ekaa kertaa kun menin nykyistä E39ä katsastaan jossa on faceliftin valot keulalla, alkoi inssi mullekkin saarnaamaan parkkien kahdentamisesta. Sanoin etten voi Hellan insinöörien keksinnölle mitään joten ne saa nyt luvan kelvata.

                E61 535D M-SPORT LCI ALPINWEISS III
                Myydään munuaiset http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=331983
                Myydään E6x LCI M-Sport ratti
                http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=348466

                Comment

                • Frozzu
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2004
                  • 147
                  • Hämeenlinna

                  #98
                  Tänään kävin mondeon katsastamassa, kaikki meni ihan hyvin kunnes mies sano että vähä on päästöt korkeella 5 saa olla ja nyt on 8 tyhjäkäynnillä...putki vuotaa jostain. Sitte katto vähän päästä vie uusiks ja sama homma. Sitte sanoin et vaikuttaako jos kokeilee toisesta putkesta. "ai onko täs toinenki putki". Sitte blockas toisen putken ja johan meni alle 5. Tosin parkit ja vilkku pitää vaihtaa.
                  Skoda Fabia 1.4 TDI sport -08

                  Ex: Peugeot 406 coupe 2.0i -99
                  Ex: Fiat Punto -02
                  Ex: Kawasaki versys -07
                  Ex: Honda CBR 600 F -03
                  Ex: BMW 530i e39 -02
                  Ex: Ford Mondeo 2.0 clx -93
                  Ex: Fiat barchetta -95

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎