Hitto, meinaa puskee mopokuumetta taas :( Eikä helpota yhtään kun kuun lopussa saa ajo-oikeuden yli 25kw kattilaan.. Ei oo helppoo.. Hussen 610sm olisi mukava peli päristellä..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mopo kuume?
Collapse
X
-
Originally posted by Kaivo View PostHitto, meinaa puskee mopokuumetta taas :( Eikä helpota yhtään kun kuun lopussa saa ajo-oikeuden yli 25kw kattilaan..
Tuo uus cebarin kusianen olisi kyllä aika nätti peli, mutkaisia teitä ja sitten johonkin lehmänpaskaan kyljelleen, ai että olisi mukavaa
Comment
-
-
Mopokuumetta on aina välillä, mutta sitten kun mopon on hommannut, niin sillä ei tule ajettua juuri ollenkaan. Nähtävästi olen liian tunnollinen (ottanut tarpeeksi monta kertaa turvalleen), kun en lähden käymään kaupassa pelkissä shortseissa ja t-paidassa vaan aina olen laittanut vähintään ajotakin ja farkut päälle. Tästä syystä pikkumatkoja ei tule ajettua mopolla ja toisaalta pitempiäkään matkoja ei nappaa yhtään ajaa kaksipyöräisellä, vaan mieluummin istuu ilmastoidussa ja hiljaisessa autossa musiikkia kuunnellen. Onko tämä mukavuudenhalu yhtä kuin vanhuus?Lähes autoton...
Comment
-
-
Originally posted by Tctic View PostMopokuumetta on aina välillä, mutta sitten kun mopon on hommannut, niin sillä ei tule ajettua juuri ollenkaan. Nähtävästi olen liian tunnollinen (ottanut tarpeeksi monta kertaa turvalleen), kun en lähden käymään kaupassa pelkissä shortseissa ja t-paidassa vaan aina olen laittanut vähintään ajotakin ja farkut päälle. Tästä syystä pikkumatkoja ei tule ajettua mopolla ja toisaalta pitempiäkään matkoja ei nappaa yhtään ajaa kaksipyöräisellä, vaan mieluummin istuu ilmastoidussa ja hiljaisessa autossa musiikkia kuunnellen. Onko tämä mukavuudenhalu yhtä kuin vanhuus?Tämä tuleva kesä jos on samanlainen, niin pakko se auto on ottaa rinnalle ajoon.
E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Viimekesänä ei paljon mieltä lämmittänyt kun aamulla siinä klo 6:00 jälkeen moottoritiellä n. 140km/h vauhtia ja lämpöä joku 5 astetta. Töistä pääsi ni oli joku 20 astetta ja itsellä ne melkeen talvivarusteet päällä.. Hienoa painella Turussa ruuhkassa sitte kotiin päin.. Nyt ei ole mopokuumetta, mutta odotellaan nyt taas muutama kuukausi..
Comment
-
-
Originally posted by Jonem View PostNyt ei ole mopokuumetta, mutta odotellaan nyt taas muutama kuukausi..
Siinä vaiheessa ajattelee hetken jo jotain muutakin kun pillua :think
Comment
-
-
Originally posted by Zippaaja View PostÄärimmäisen kova kuume on. Honda CBR 900RR Fireblade pitäis hankkia kesällä, jos vain pääsisi töihin nyt. Varmaan tulee nykyinen käyttis myytyä ja ostettua pyörä ja joku neliveto kippo millä pärjää tulevan talven yli.EI PUUTU KU A-KORTTI
Bemari on jo myynnissä ja tilalle joku japsikippo.
Comment
-
-
Originally posted by deeque View PostKevät aurinko kun alkaa paistamaan ja ihmiset kaivaa pyörät talviteloilta ja joka suunnaltaa kantautuu korviin pärinät ja murinat
Siinä vaiheessa ajattelee hetken jo jotain muutakin kun pillua :think
Kyllä siinä varmaan niin käy.. Olis tässä ylimääräsenä nyt autokauppojen ja kelan laskujen jäljiltä joku 8000€. En oo vielä uskaltanu selailemaan nettimotoa..
Comment
-
-
Tarkoitus oli ajaa entisellä gixxerillä tuleva kesä,mutta MP-messuilta se idea sitten lähti ja tonninen gixxu tuli talliin... että usko kuinka polttelis päästä ajamaan...
Last edited by Kellis; 12-02-2009, 08:30.f31 lci 320i xDrive
ex Volvo XC60 D5 awd
ex e91 320d
Suzuki GSX-R 1000 K9
ex e46 330ci
ex e87 120d
ex Suzuki GSX-R 600 K6
ex Suzuki GSX-R 1000 K7
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostHehe, niin se taitaa mennä. Ite ostin ekan ison pyörän menneenä kesänä..
itse aiheeseen..on on on on on on kuume kuume kuume kuume kuume-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
Comment