^Tommosen päivityksen mä tein. Tosin räärää on vuodelta -05..
No kyllä varmaan kelpaa
Ite havittelen tota tuoretta, kun muuttui hieman koko malli -06 vuodeksi, mutta kyllä tolla 05:llakin kerkeää varmasti samalla tavalla...
Kieltämättä hyvin olet kerenny kilometrejä taittamaan kesän aikana!
^Tommosen päivityksen mä tein. Tosin räärää on vuodelta -05..
voi olla pojat ihmeissään ja kateellisia kun tonnisen päältä hyppääkin nätti tyttö eikä mikään kaljamahainen karvaperse...
Ajakaa varovasti ja järki mukana!
Käyttis 2022 330e xDrive M sport
Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva http://velkakello.fi/
^Tuo avan mopoko sulla on? 600F näyttäis olevan? -98?
On tullut rullailtua mopottimella semmoiset 18000km kesän mittaan. Ja päivittyihän tuo munkin pyörä kesän aikana.
Kelkkaa ei oo ikinä kokeillut, enkä kyllä ihan heti kokeilekaan. Alkaa vähän tuntua lompakossa nämä kuumeet.
Juu toihan se oli 600f -99! Möin tuossa heinäkuun alussa pois, Eihän sitä kaikkea ole mahdollista saada. Enemmän olen tykännyt kelkkailla
Tänään tuli 640:nen kotari vauhdista jalkapöydälle oikealle puolelle. Teki aika hyvää. Jalkapöytä turvonnu tupla paksuiseksi ja nilkka on mallia tennispallo. Noh, sen siitä saa, kun pitää painaa tuolla metikössä
Eilen kyllä paheni mopo kuume kerta heitolla Tuli käytyä testaamassa 600cc Cbr Hondaa ja oli kyllä helvetin asiallinen peli kyllä jonain päivänä on itellekkin saatava kunnon pyörä alle
Nyt: Bmw E92 325 -07
EX: Bmw E36 320 Coupe -95, Bmw E36 325 Cabriolet -95
Eilen kyllä paheni mopo kuume kerta heitolla Tuli käytyä testaamassa 600cc Cbr Hondaa ja oli kyllä helvetin asiallinen peli kyllä jonain päivänä on itellekkin saatava kunnon pyörä alle
Veikkaan että pikkuveli on just tuollasta menossa tänään ostamaan
"Position One, Position One" Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment