"Kyttään" ja kyselen, yritän imeä itseeni tietoa että osais seuraavalla kerralla ehkä itekki.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kyttäätkö vieressä kun autosi huolletaan ???
Collapse
X
-
Originally posted by Putkirunkkari View Post"Kyttään" ja kyselen, yritän imeä itseeni tietoa että osais seuraavalla kerralla ehkä itekki.BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
BMW CRUISE BIKE 2017
TREK POWERFLY 4 2021
@kukisenjussi instagram
Comment
-
-
Ei jaksa katella kun toinen tekee työtä, jos teetän joskus jonkun homman niin minulla on "luotto mekaanikko" paikallisella marmorilla
Joskus tulee kuitenkin mentyä ko puljuun katselaan ajankuluksi mitä katiskoja tällä kertaa huollossa on, tuttuja kun lähes koko henkilökunta niin ei herätä paheksuntaaVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Pakko kun ite tekee kaiken.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
No en todellakaan kyttää.
Kohtelen kaikkia huoltoukkoja kuin silkkihansikkain siinä uskossa että kohtelevat autoani samoin, tietysti tuttujahan niistä on tullut melkeen kaikista jo vuosien varrella.
aiheen vierestä:
Tosin Espoon lippulaivan autopesula on tässä suhteessa poikkeus koska siellä duunarit vittuilee ja ovat niin välinpitämättömiä että olen koittanut välttää mutta tuossa kun eräs kaukaa tullut zeta kuski kävi ja valitti palvelusta, niin kävin kokemassa itse ja sainkin palvelun sijasta aivan suoraa vittuilua että joutui niille läskeille paskoille huutamaan sellaisilla äänenpainoilla että rupesivat oikeen juoksemaan. Mutta enpä ikinä enää siellä käy.
Comment
-
-
En kyttäile merkkihuollossa, kotimaassa tosin en edes vie autoani nuihin paskalääviin. Ei mee mitenkään mulla jakeluun miten BMW antaa niiden käyttää vieläkin nimeään...
Pienemmät jutut hoitelen itte, sitten jos on jotain nostinta vaativia tms hommia mihin ei ole itellä työkaluja niin jonnekkin pikkupajalle ja sielläkin homma menee niin että tekijä yleensä pyytää jäämään läsnä että saa kysyä miten pitää tehdä
Mutta Saksassa esimerkiksi ei ole tarvinnut olla kyttäilemässä, aina on tullu merkkihuollosta hyvää jälkeä. Paitsi joskus olen ollut hämilläni kun paskanen auto onkin ihan puhdas ja sisältäkin imuroitu ja koelauta puhdistettuna
Kuuluu kuulemma ilmaisena palveluna huoltoihin ja korjauksiin
Suomessa en edes uskaltaisi odottaa moista..LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)
Comment
-
-
Originally posted by zanta View PostSuomessa en edes uskaltaisi odottaa moista..
itse topicciin: ei yleensä oo aikaa jäädä ite paikanpäälle.. muuten kyllä yleensä seuraan vierestä kun asentajat on kaikki tuttuja kavereita niin eipä nuo oo pahakseenkaan laittanu:think neuvomaan ei kannata ruveta se vituttaa
kerran työnty yksi asiakas halliin (oli oikeen eväätkin mukana ja ilm. oletti saavansa auton mukaansa samana päivänä) ja kokoajan neuvo ja kyseli alko oikeesti vituttaa ja sanoinkin jo kerran, että täällä hallin puolella ei kyllä saisi oleskella ilman hengityssuojaimia ym. vermeitä..
noh ukko kävi pihalla mussuttamassa eväänsä ja tupakalla ja tuli takasin. ja taas alko se neuvominen ja kysely
siinä vaiheessa palo totaalisesti hermot, kun ruiskutin pohjamaalia kitatuille alueille niin ukko tokasee että eikös se pitäisi silleen ihan ohuita kerroksia tuo pohjamaalaus tehdä eikä noin paljon kerralla (hiontaväri).
löin ukolle ruiskun kouraan ja sanoin että siinäpä on! herra on hyvä ja tekee niinkun mieli tekee ja lähin kävelemään siittä sen ilmeen muistaa kyllä ikäsä
kun tulin kahvilta/röökiltä niin oli ukko jättänyt ruiskun kiltisti auton viereen ja lähtenyt tökkimään.. tj:lle oli käynyt vaan sanomassa että ei taida nuo teijän työntekijät tykätä jos niitä neuvooEx BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
Comment
-
-
Aikanaan kun käytin autojani huollossa, niin saatoin seistä auton vieressä, olettaen, että se huolto siis onnistui suhteelisen äkkiä, eikä vienyt koko päivää. Tylsäähän se olisi ollut istuskella siellä kahvionkaan puolella. Mutta tapana oli, etten jäänyt asentajan tielle ja pidin turpani kiinni, ellei itse asentaja alkanut vääntää jotain jutunjuurta. Eipä silloin kukaan pahalla katsonut. Nykyään kun lähes kaikki huollot, suuntauksia, rengastöitä ja ilmastointihuoltoja lukuun ottamatta, tulee tehtyä itse, niin ei paljon pääse enää seurailemaan korjauksia sivusta, vaan siinä on ihan itse pidettävä lenkkiavainta kädessä.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostJos on vaalea sisusta niin parempi ajaa auto itse nosturille ja pois, kaikki rasvareiskat eivät paljoa katso millaisilla haalareilla autoa sisään ajavat...
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostSe on muuten tullut huomattua, että monesti myös ne penkinpäälliset, mitä merkkihuolloissa käytetään, ovat myös niin paskaisia, että nekin tuppaavat joskus suttaamaan paikkoja.
Comment
-
-
Pakko kytätä vieressä, ku ite tekee...
Itseäni kyllä hirvittää joka kerta mennä asiakkaan autoon ilman penkinsuojusta, kun ei tosiaan käytetä tuolla nykyisessä työpaikassa. On kyllä vähän perseestä.Last edited by zener; 29-07-2011, 21:18.
Comment
-
-
Eipä ole koskaan tullut kytättyä. Aamulla auto huoltoon ja kun duunista pääsee, niin auton hakuun.
Itse joutuu duunissa sietämään tuota kyttäilyä "en ole autoalalla", ja kyll se on persiistä. kyllä työrauha pitää olla. homma kävis paljon nopeammin, kun ei oo kukaan esittämässä 100000 kysymystä.Kokovartalokyrpä
Nyt ajossa:
BMW X5 E45 M-Sport -20
BMW X5 Sport package -07
EX: Pirusti Pemareita
Comment
-
Comment