Toimintakuvio on kuitenkin hyvin yksinkertainen, kun saadaan massat liikkeelle maksamatta jättämiselle, voidaan sanoa hyvästit kaikille Suomen yksityisillepysäköinninvalvontafirmoille. Sanaa eteenpäin, lappuliisojen vihot pysyvästi kiinni, ja rumat ParkCom ym. kyltit pois pilaamasta kaupunkikuvaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Parkcom Kusee silmään.
Collapse
X
-
Originally posted by BMW View PostToimintakuvio on kuitenkin hyvin yksinkertainen, kun saadaan massat liikkeelle maksamatta jättämiselle, voidaan sanoa hyvästit kaikille Suomen yksityisillepysäköinninvalvontafirmoille. Sanaa eteenpäin, lappuliisojen vihot pysyvästi kiinni, ja rumat ParkCom ym. kyltit pois pilaamasta kaupunkikuvaa.
Comment
-
-
Pitäisiköhän tämänkin topikin otsikko muuttaa -> Parkcom kusee omiin muroihinsa.Current:
Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73
Previous:
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i
Comment
-
-
Kertokaapas nyt, mitä teen ku PE tuli sakkolappu Ruoholahdessa juuri kyseiseltä ParkComilta.:think Aina ennen olen laittanut pysäköintikiekon ku ajan halliin, koska puomit ei ole olleet toiminnassa. No nyt puomit oli "päällä" ja se sylki mulle poletin. Tottakai oletin, ettei enää parkkikiekkoa tartte erikseen laittaa, koska tämä puomi valvoo jo mun pysäköintiä. No, sakon olivat laittaneet, koska kiekkoa ei ollut. Tartteeko tuota maksaa? Soitella jonnekin? Vai mitä? ParkComiin yritin jo soittaa ja sanoa pari valittua sanaa, mutta yllätys yllätys eivät ota valituksia vastaan puhelimitse.Porsche 911 Turbo
Smart Fortwo Coupe
Skoda Octavia RS
Comment
-
-
Originally posted by Peke78 View PostKertokaapas nyt, mitä teen ku PE tuli sakkolappu Ruoholahdessa juuri kyseiseltä ParkComilta.:think Aina ennen olen laittanut pysäköintikiekon ku ajan halliin, koska puomit ei ole olleet toiminnassa. No nyt puomit oli "päällä" ja se sylki mulle poletin. Tottakai oletin, ettei enää parkkikiekkoa tartte erikseen laittaa, koska tämä puomi valvoo jo mun pysäköintiä. No, sakon olivat laittaneet, koska kiekkoa ei ollut. Tartteeko tuota maksaa? Soitella jonnekin? Vai mitä? ParkComiin yritin jo soittaa ja sanoa pari valittua sanaa, mutta yllätys yllätys eivät ota valituksia vastaan puhelimitse.
Comment
-
-
Originally posted by Peke78 View PostKertokaapas nyt, mitä teen ku PE tuli sakkolappu Ruoholahdessa juuri kyseiseltä ParkComilta.:think Aina ennen olen laittanut pysäköintikiekon ku ajan halliin, koska puomit ei ole olleet toiminnassa. No nyt puomit oli "päällä" ja se sylki mulle poletin. Tottakai oletin, ettei enää parkkikiekkoa tartte erikseen laittaa, koska tämä puomi valvoo jo mun pysäköintiä. No, sakon olivat laittaneet, koska kiekkoa ei ollut. Tartteeko tuota maksaa? Soitella jonnekin? Vai mitä? ParkComiin yritin jo soittaa ja sanoa pari valittua sanaa, mutta yllätys yllätys eivät ota valituksia vastaan puhelimitse.
Comment
-
-
Originally posted by Petri View PostÄlä maksa, älä soita, älä tee mitään asian eteen, kunnes pulju postittaa muistutuksen, jos postittaa...Porsche 911 Turbo
Smart Fortwo Coupe
Skoda Octavia RS
Comment
-
-
Originally posted by Peke78 View PostSit kohta on jossain perinnässä.:think + hirveet korot...Mikähän "virallinen" taho osais antaa mulle tosta lausunnon, että ei tartte maksaa?
Maksa jos vaivaa tai arveluttaa, itse ilmoittaisin Parkcom:ille, etten aio maksaa heidän perusteetonta laskuansa ja asia olisi kokolailla siinä.
Comment
-
-
perjantai, helmikuu 15, 2008
ParkCom Oy luovutti Helsingin käräjäoikeudessa
Helsingin käräjäoikeudessa piti olla kaksi yksityisoikeudellisiin valvontamaksuihin, eli yksityisiin pysäköintivirhemaksuihin, liittyvää oikeuskäsittelyä 12.2.2008. Istuntoja ei kuitenkaan koskaan pidetty. Osapuolet pääsivät sopimukseen 28.1 ja 4.2.2008. Sovinnon mukaisesti ParkCom Oy luopuu kanteesta ja peruuttaa käräjäoikeudessa esittämänsä oikeudenkäyntikulujen korvausvaateen.
Tapaus osoittaa että valvontayhtiö ParkCom Oy ei uskaltanut kokeilla onneaan uusien oikeudenkäyntien muodossa hävittyään 14.12.2007 ratkaisevan ensimmäisen oikeudenkäynnin Vantaan käräjäoikeudessa (tuomio 07/11275).
Laki pysäköinninvalvonnasta on selkeä, samoin Vantaan käräjäoikeuden päätös 14.12.2007. Yksityisellä yrityksellä ei ole oikeutta määrätä maksuja virheellisestä pysäköinnistä, edes yksityisellä alueella.
Lue myös: ParkCom Oy hävisi käräjäoikeudessa
Lue myös: ParkCom Oy hävisi kuluttajariitalautakunnassa
Lue myös: Pitääkö yksityinen valvontamaksu maksaa
Lähettänyt oikeusjakohtuus.blogspot.com 42 kommenttia
Tunnisteet: ParkCom, Vantaan käräjäoikeus, Yksityinen pysäköinninvalvonta
Lähde: Oikeus ja kohtuus blogspot
Comment
-
-
As.Oy:n hallituksen jäsen
Kauhean katkeraa tekstiä tuolta kirjoittajalta, eikä voi edes hyväksyä todellisuudetta hävitystä pelistä.... On muuten myös kova titteli tuo As. Oy:n jäsen, olen kateellinen NOTMiks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
Originally posted by arpuC View PostEi helvetti, että saa hyvät naurut tuon pellen kirjoituksista Joku katkera hallituksen jäsen, joka huomaa, että kas kummaa heidän takiaan vastikkeet nousee ja muut asukkaat taputtelee selkään onnistuneesta laittomasta toiminnasta....
Kauhean katkeraa tekstiä tuolta kirjoittajalta, eikä voi edes hyväksyä todellisuudetta hävitystä pelistä.... On muuten myös kova titteli tuo As. Oy:n jäsen, olen kateellinen NOT
Oli ilmestynyt omankin auton tuulilasiin ParkComin lappunen...en todellakaan ajatellut maksaa.Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
-
Lienee sama juttu ton mkm-parkservicen kanssa, että laskuja ei paljon tarvi maksella? Se firma valvoo meidän kodin parkkipaikkaa... JyväskylässäMyydään:
Uutta ja käytettyä osaa! e21, e30, e31, e32, e36, e34, e38, e46
K-S Connection
Ajossa: e46 330ci -00 "SemiCamo", e91 330xd Touring
Comment
-
Comment