Originally posted by Dani
View Post
Tempes GT
Collapse
X
-
hmmm, ei vaan näy.
Pistäs uudestaan tulemaan.
Comment
-
-
-
Tässä pieni pyrähdys 0-100km/h. Autona E36 328i Coupe. Aika hyvä aika, kun tehdas lupaa 7,3s.
0-10 km/h: 0,5 s
0-20 km/h: 1,1 s
0-30 km/h: 1,7 s
0-40 km/h: 2,2 s
0-50 km/h: 2,8 s
0-60 km/h: 3,3 s
0-70 km/h: 4,0 s
0-80 km/h: 4,8 s
0-90 km/h: 5,6 s
0-100 km/h: 6,7 s
0-100 m: 5,9 s
Tarvii jossain välissä käydä kokeileen 0-400m.F11 520dA M-sport
ex: e30, e36, e39, e46, e61, e91
Comment
-
E34 525ia vanos touring 11/94 269tkmOriginally posted by gangsta View Postkäväsin aamulla "radalla".
Peak:ki jäi pieneksi, koska rupes tulemaan kierroksella jääneitä vastaan.
Tässä tulokset:
Paras veto 0-100km/h oli 10,6s
Aikas laiskaa menoa.
speksit: perus e34thöring 2.5l 24v vanoosh ja mittarissa 278tkm
0-100km/h 10,2s
E34 525ia vanos touring 12/94 271tkm
0-100km/h 9,4s
Comment
-
Mitenkäs tehtaat mittaa kiihtyvyyden: 1 vai 2 hengen kuormalla, tankki täynnä vain puolivälissä? TM ainakin mittaa kahden hengen kuormalla tankki täynnä.
Tuntuu hiukan erikoiselta kun täällä järjestäen saadaan 5-15 vuotta vanhoilla autoilla lähes aina tehtaan ilmoittamaa parempia aikoja. Vanhoissa autoissa luulis iskareiden ja renkaiden kunnon heikentävän tulosta. Eipä näytä 200-300tkm paljoa vaikuttavan suorituskykyyn. Voikohan olla et Tempes yms. softat antais todellista hiukan parempia tuloksia?
Ois myös mielenkiintoista nähdä jarrutustuloksia. Niissä kun luulis kilometrien ainakin näkyvän. Vieläkö päästään kaksi vuotta vanhoilla renkailla alle 40 metrin 100-0 km/h.
Comment
-
Täällä jo oli puhetta että samaa aikaa nakkaa Tempes ja virallinen varttimailikello.Originally posted by Vanquish View PostVoikohan olla et Tempes yms. softat antais todellista hiukan parempia tuloksia?
..joten tommoset teoriat voi nakata metsään.
Comment
-
No siinä mielessä ei voi nakata että noiden GPS:ään perustuvien softien tarkkuus kuitenkin riippuu niin paljon saatavilla olevien satelliittien määrästä joten heittoja voi tulla suuntaan jos toiseenkin. Mutta tuo ei ole kyseisen softan vika vaan ympäristön. Ja ympäristöstä kannattaa vielä muistaa se että varttimaileja ajetaan yleensä melko tasaisella radalla kun taas näiden softien kanssa kellotellaan jos joka helvetin tiellä. Pienikin alamäki tekee ihmeitä tulokselle. Itseasiassa tuo Tempes GT voisi pitää sisällään myös korkeuserot, ainakin lähtö ja mittauspisteissä. Tuolloin ajat olisivat jo hieman helpompia vertailtavia.Originally posted by Dani View PostTäällä jo oli puhetta että samaa aikaa nakkaa Tempes ja virallinen varttimailikello.
..joten tommoset teoriat voi nakata metsään."If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Comment
-
No juu, ton sateliitti määrän vielä ymmärrän, mutta eipä tuo Tempes/RaceChrono taida päästä mittauttamaan jossei ole riittävästi vaadittavia määriä sateliitteja johon GPS connectaa?
Sit taas tuo alamäki juttu, mitäköhän hyötyä siitäkin olis itselleen/kenellekkään? Itsehän siinä tietää että itseään huijaa?
Kasvaako siinä virtuaalipippeli jos ajaa 1s. paremman 0-100kmh ajan kun mitä tehdas ilmoittaa?
..ja sit ei siihen kukaan kuitenkaan usko niin ruvetaan itkemään
Jos joku tekee näin niin täytyy myöntää että aika idiootti saa olla ja jotain helvetin henkisiä ongelmia potee tämmönen dorka
Comment
-
Eiköhän kyse ollut siitä että pientä alamäkeä ei näe ilman mittausta.Originally posted by Dani View PostNo juu, ton sateliitti määrän vielä ymmärrän, mutta eipä tuo Tempes/RaceChrono taida päästä mittauttamaan jossei ole riittävästi vaadittavia määriä sateliitteja johon GPS connectaa?
Sit taas tuo alamäki juttu, mitäköhän hyötyä siitäkin olis itselleen/kenellekkään? Itsehän siinä tietää että itseään huijaa?
Kasvaako siinä virtuaalipippeli jos ajaa 1s. paremman 0-100kmh ajan kun mitä tehdas ilmoittaa?
..ja sit ei siihen kukaan kuitenkaan usko niin ruvetaan itkemään
Jos joku tekee näin niin täytyy myöntää että aika idiootti saa olla ja jotain helvetin henkisiä ongelmia potee tämmönen dorka
Comment
-
Itse ainakin testasin kiihtyvyyden samalla (tasaisella) suoran pätkällä molempiin suuntiin juuri sen takia, jos tie sattuisi olemaan vähänkin kalteva. Sama tulos tuli molempiin suuntiin. Ja tottahan se on, että siitä ei kukaan hyödy, jos kusettaa kiihdyttämällä alamäkeen. Korkeintaan siellä Esson baarissa saa arvostusta.Originally posted by Vanquish View PostEiköhän kyse ollut siitä että pientä alamäkeä ei näe ilman mittausta.
F11 520dA M-sport
ex: e30, e36, e39, e46, e61, e91
Comment
-
330da M-sport 2 -04
Märkä asvaltti,suorituskyky mitattu luistonesto ja ajonvakautus päällä.
0-10 km/h 0,7s
0-20km/h 1,4s
0-30 km/h 2,1s
0-40 km/h 2,7s
0-50 km/h 3,3s
0-60 km/h 4,0s
0-70 km/h 4,6s
0-80 km/h 5,4s
0-90 km/H 6,2s
0-100 km/h 7,2s
0-110 km/h 8,5s
0-120 km/h 10,0s
0-130 km/h 11,6s
0-140 km/h 13,3s
0-150 km/h 15,0s
0-160 km/h 17,1s
0-100m 6,3s
0-200m 9,5s
0-300m 12,3s
0-400m 14,7s
0-500m 17,0s
0-600m 19,2s
0-100m 90,8km/h
0-200m 117,0km/h
0-300m 134,2km/h
0-400m 148,4km/h
0-500m 159,8km/h
0-600m 167,4km/h
peak 168km/h
0-60mph 6,9s
0-1/4 mi 14,8s
0-1/4 mi 148,7 km/h
0-1/4 mi 92,4 mph
Pitoa löytyi vasta kolmosella luistoneston hakatessa vastaan.
Autossa Digital Sport ohjelma=260hv/550Nm
Comment

Comment