Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tempes GT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Harde2
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2005
    • 374
    • Espoo/Kauniainen

    Originally posted by bemu2000 View Post
    löytääkös tätä vielä full versiona netistä? joku vois toki laittaa sen mulle mailiin, jos sattuu koneelta löytymään [email protected]
    voi laittaa myös jannehartikainen2 ät hotmail.com

    pystyn rekisteröitymään ja olen kirjautunut sisään mutta lataus ei onnistu millään ilveellä.

    puhelimena n95, demoversio ei ainakaan tukenut sisäistä gps:ää mutta kyllä noita ulkoisiakin gepsipalikoita löytyy.
    HS-Works
    Tietokonehuolto: Helsinki, Espoo, Kauniainen, Vantaa, Kirkkonummi.
    0404133597
    http://www.tietokone-ei-toimi.fi

    Comment

    • KimmoK
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2006
      • 554
      • Kontiolahti/Joensuu

      Kokeilin tuossa pienen repäisyn, lähtö onnistui kyllä tosi hyvin:

      01.07.2007 10:21

      0-60 km/h: 2,5 s

      0-10 km/h: 0,3 s
      0-20 km/h: 0,5 s
      0-30 km/h: 0,9 s
      0-40 km/h: 1,3 s
      0-50 km/h: 1,8 s
      0-60 km/h: 2,5 s
      0-70 km/h: 3,5 s
      0-80 km/h: 4,2 s
      0-90 km/h: 5,1 s
      0-100 km/h: 6,1 s
      0-110 km/h: 7,2 s
      0-120 km/h: 8,6 s

      0-100 m: 5,9 s

      0-10 km/h: 0 m
      0-20 km/h: 1 m
      0-30 km/h: 4 m
      0-40 km/h: 7 m
      0-50 km/h: 14 m
      0-60 km/h: 24 m
      0-70 km/h: 41 m
      0-80 km/h: 58 m
      0-90 km/h: 77 m
      0-100 km/h: 103 m
      0-110 km/h: 136 m
      0-120 km/h: 190 m

      0-100 m: 98,8 km/h

      Peak: 120 km/h

      0-40 mph: 2,9 s
      ///M Power

      @colehmaizel

      Comment

      • Vane
        Bimmer Rookie
        • Apr 2003
        • 157
        • Tuusula

        E36 325i ja benzinon lastu

        Tasainen tie.

        13.07.2007 20:48

        0-100 km/h: 7,2 s

        0-10 km/h: 0,8 s
        0-20 km/h: 1,5 s
        0-30 km/h: 1,9 s
        0-40 km/h: 2,4 s
        0-50 km/h: 2,9 s
        0-60 km/h: 3,5 s
        0-70 km/h: 4,2 s
        0-80 km/h: 5,0 s
        0-90 km/h: 5,9 s
        0-100 km/h: 7,2 s
        0-110 km/h: 8,8 s
        0-120 km/h: 10,5 s

        0-100 m: 5,3 s
        0-200 m: 8,7 s

        0-10 km/h: 5 m
        0-20 km/h: 13 m
        0-30 km/h: 21 m
        0-40 km/h: 30 m
        0-50 km/h: 40 m
        0-60 km/h: 52 m
        0-70 km/h: 69 m
        0-80 km/h: 90 m
        0-90 km/h: 116 m
        0-100 km/h: 153 m
        0-110 km/h: 203 m
        0-120 km/h: 261 m
        0-100 m: 84,0 km/h
        0-200 m: 109,4 km/h

        Peak: 122 km/h

        0-60 mph: 6,7 s

        Comment

        • PeteZ
          Newbiemmer
          • Jul 2006
          • 8

          Lähes identtiset mun ajan kanssa Vanella

          Comment

          • Golfster
            Newbiemmer
            • Jul 2007
            • 3

            Ei bemu, mutta saksasta kuitenkin.. MkV Golf GTI. Varustettu tuning boxilla (n 240hp). Etuveto ei tykkää mennä sataseen kovaa, paras 0-100kmh tähän mennessä 6.2s. Ajat vähän reilulla puolella tankilla ja ilman kevennyksiä. Ajettu suljetulla alueella.

            0-100 km/h: 6,4 s
            0-400 m: 13,7 s
            0-400 m: 160,6 km/h

            0-10 km/h: 0,7 s
            0-20 km/h: 1,6 s
            0-30 km/h: 2,3 s
            0-40 km/h: 3,0 s
            0-50 km/h: 3,5 s
            0-60 km/h: 4,0 s
            0-70 km/h: 4,5 s
            0-80 km/h: 5,1 s
            0-90 km/h: 5,7 s
            0-100 km/h: 6,4 s
            0-110 km/h: 7,1 s
            0-120 km/h: 7,8 s
            0-130 km/h: 8,9 s
            0-140 km/h: 10,3 s
            0-150 km/h: 11,7 s
            0-160 km/h: 13,6 s

            0-100 m: 6,1 s
            0-200 m: 8,9 s
            0-300 m: 11,4 s
            0-400 m: 13,7 s

            0-10 km/h: 2 m
            0-20 km/h: 7 m
            0-30 km/h: 13 m
            0-40 km/h: 22 m
            0-50 km/h: 32 m
            0-60 km/h: 43 m
            0-70 km/h: 57 m
            0-80 km/h: 72 m
            0-90 km/h: 88 m
            0-100 km/h: 109 m
            0-110 km/h: 132 m
            0-120 km/h: 157 m
            0-130 km/h: 200 m
            0-140 km/h: 252 m
            0-150 km/h: 309 m
            0-160 km/h: 394 m

            0-100 m: 95,5 km/h
            0-200 m: 129,9 km/h
            0-300 m: 148,3 km/h
            0-400 m: 160,6 km/h

            Peak: 165 km/h

            0-60 mph: 6,1 s
            0-1/4 mi: 13,8 s
            0-1/4 mi: 160,8 km/h
            0-1/4 mi: 99,9 mph

            Comment

            • HC91
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2007
              • 998
              • 29100/310053

              Originally posted by Golfster View Post
              MkV Golf GTI. Varustettu tuning boxilla (n 240hp).
              Vähän vaikea uskoa noita lukemia noilla tehoilla :think E34 3.8 M5:ssa on parempi teho-painosuhde mutta se ei silti pärjää lähellekään.

              E39 M5 menee 80-120km/h välin 3.4s vs. ylläoleva kolopallo 2.7s
              80-160km/h 8.2s, golf 8.5s

              Vakio 2.0TFSI ei tunnu yhtään rivakalta isommissa nopeuksissa, 2.0TDI DSG menee 0-40km/h 2.2s = miten ihmeessä se +40hp ja launch control heikentävät lähtöä mutta saavat auton suorastaan lentämään satasen kahta puolen?
              92' ///M5 3.8 individual
              09' 320d xDrive
              16' NIU N1 Sport
              19' NIU U+ Sport

              Comment

              • Guest's Avatar

                Vähän logista otettua, tosin ei Tempes GT:llä. Pitää silläkin testailla jossain välissä.

                Volvo S40 T4 ja vähän piristetty... Auton massa kuskin kanssa mittaushetkellä 1420kg.

                Vartilla sutimista 3-5s välillä.

                Last edited by Guest; 15-07-2007, 12:16.

                Comment

                • HC91
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2007
                  • 998
                  • 29100/310053

                  Originally posted by primerap10gtr View Post
                  Volvo S40 T4 ja vähän piristetty... Auton massa kuskin kanssa mittaushetkellä 1420kg.
                  Ja tämähän oli se "vähän" eli 200+ kW

                  Käppärästä tihrustettuna ja sutimiset extrapoloiden oiottuna yli kolmen sekunnin menee 80-120km/h? Edelleenkin olen sitä mieltä että golffissa on oltava >200kW tai sitten on ajettu hirveeseen alamäkeen.
                  92' ///M5 3.8 individual
                  09' 320d xDrive
                  16' NIU N1 Sport
                  19' NIU U+ Sport

                  Comment

                  • Guest's Avatar

                    Originally posted by HC91 View Post
                    Ja tämähän oli se "vähän" eli 200+ kW

                    Käppärästä tihrustettuna ja sutimiset extrapoloiden oiottuna yli kolmen sekunnin menee 80-120km/h? Edelleenkin olen sitä mieltä että golffissa on oltava >200kW tai sitten on ajettu hirveeseen alamäkeen.
                    Parhaimmillaan 2.94s todellista 80-120km/h. Noissa vedoissa "mutuillen" vähän päälle 3s.

                    Oon kyl samaa mieltä että joko Tempes näyttää positiivisia lukuja taikka golffissa on oikeesti voimaa.
                    Satelliittien määrähän vaikuttaa huomattavasti Tempeksen tarkkuuteen...




                    Comment

                    • Golfster
                      Newbiemmer
                      • Jul 2007
                      • 3

                      Toi 240 on boxin valmistajan vähimmäislupaus. Oikeasti taitaa olla n 250-260hp. 80-120 väli menee nopeasti dsgn ansiosta, se vaihtaa tuossa välissä kolmoselle. Tempes antaa tuolle välille ajaksi vedosta riippuen 2.7-3.3s, eli pikku heittoa on. Ajo vedetty ihan tasaisella ja varttimaili menee ihan radalla myös tuohon samaan. Autoa keventämällä vielä vähä alle.

                      Comment

                      • Antza
                        Bimmer Enthusiast
                        • Dec 2002
                        • 2143
                        • Espoo

                        Kyllähän tuosta 2-litran tfsi pannusta on helposti kutiteltavissa sellaisia lukemia, että ämmilläkin on vaikeuksia pysyä mukana.

                        Esim. pelkällä REVOtechnikin lastulla n. 260hv/400Nm penkitetty, hintaa alle 1000e. Yhdistettynä DSG-lootaan ja kohtuulliseen (~1400kg) painoon tekee paketista vähintäänkin ripeän.
                        Current rides:
                        F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000

                        Previous rides:
                        E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci

                        Comment

                        • Mica
                          BTCF Member
                          • Feb 2005
                          • 688
                          • Häme

                          Ei ole tämäkään tempesillä mitattu, mutta kaipa sopii sekaan.
                          Autona vähän piristetty e36 m3 3.2 ja mittaus auton elektroniikkaa käyttäen.
                          Attached Files
                          e36 M3 -97 "katukilpuri"
                          e36 M3 -98 evo kilpuriprojekti: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=332448

                          Käyttis F01 730d: http://www.btcf.fi/forum/showthread....40#post3862140

                          Comment

                          • Guest's Avatar

                            Originally posted by //M View Post
                            Ei ole tämäkään tempesillä mitattu, mutta kaipa sopii sekaan.
                            Autona vähän piristetty e36 m3 3.2 ja mittaus auton elektroniikkaa käyttäen.
                            Oho. Ripeesti kyllä menee jos toi pitää lähellekkään paikkaansa.
                            Onkos tossa miten voimaa ja onko kevennetty?

                            Comment

                            • Mica
                              BTCF Member
                              • Feb 2005
                              • 688
                              • Häme

                              Originally posted by primerap10gtr View Post
                              Oho. Ripeesti kyllä menee jos toi pitää lähellekkään paikkaansa.
                              Onkos tossa miten voimaa ja onko kevennetty?
                              Kyllähän toi ihan oikein on.
                              Voimaa on vähän vakiota enemmän, tehoalue on parantunut roimasti ja painoakin poistettu kohtalaisesti.
                              e36 M3 -97 "katukilpuri"
                              e36 M3 -98 evo kilpuriprojekti: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=332448

                              Käyttis F01 730d: http://www.btcf.fi/forum/showthread....40#post3862140

                              Comment

                              • bemu2000
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2003
                                • 17799
                                • Jämsä

                                Originally posted by //M View Post
                                Ei ole tämäkään tempesillä mitattu, mutta kaipa sopii sekaan.
                                Autona vähän piristetty e36 m3 3.2 ja mittaus auton elektroniikkaa käyttäen.
                                onko toi piikki tullut, kun on renkaat sutinut kakkosta vaihtaessa?
                                TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                                Vanteet edullisesti
                                Nostureita ja rengaskoneita

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎