Tulipas tos kuukausi sitten käytyä vähä penkassa. Ei mitää vaurioita tullu ja lähti työntämällä pois. Pelästyin vaan niin saakelisti kun oli jotai 100kmh vauhtia ja auto vaan liuku poikittain tiellä. Täysin omaa tyhmyyttäni koko juttu...
Kesällä kans sattu pikku vahinko ennen bimmerpartyjä. Sain auton kuntoon mut vitutti aika paljo...
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
1. Kaverin kadetin oon joskus suorittanut hiekkatiellä katon kautta ympäri..
->auto paaliin, mulle pari naarmua käteen ja ottaan+rahaa kaverille
2. Vaasan entinen poliisipäällikkö tuli kolmion takaa mersulla mun golfin eteen..
->mersuun ei tullu mitään, golfista meni etupuskuri ja lokari
Muut on ollu talvella penkkaan juuttumisia.....
Nyt BMW 330e g21 M-Sport Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Kerran oon kaverin kyydissä ollu ku se ajo omalla kotipihallaan pienen painauman. Oltiin muutenkin viemäs autoo kiireellä paikkaukseen ku ne oli lähtemäs Thaimaahan kavereitten kesken, että se on sitten kunnossa ku ne tulee sieltä ja saa auton myytyä. Tai oikeestaan auto oli jo varattu, mutta luvattu myydä kunnossa.
Istuin apukuskin paikalla ja kaveri lähti pakittaan ihan suoraan pois pihasta, 5metriä ja POKS. Katottiin toisiamme hetki että mitä vittua, AINIIN SAATANA!
Oli kaverin serkkuplikka jättäny auton taakse, ja vielä sillain ettei sivupeileistä nähny sitä. Eli ihan keskellä autoo, kaveri viel katto molemmista peileistä et onko siel mitään ja POKS.
Naurettiin sille että miten voi olla auto noin keskellä ettei nää peileistä ja sitä että ei parempaan aikaan voinu sit osua ku oli muutenki menos pelliä oiottavaks sekä maalaukseen. Myöhemmin sitte kaveria vitutti ku sen auton uus omistaja sai melkeen maalatun auton(saman kaverin muijan pikkuveli).
Eilen yks e46 ajoi perääni Lappeenrannassa. Omalle 325ix:lle ei käynyt juuri kummempia, mutta vastapuolen e46 meni aika läjään keulasta. Hyvin ottaa vastaan tuuppaukset tuo irroitettava vetokoukku
1502:lla ajoin yhden tytön Cherryn takakulmaan keväällä -87, kun typsy jarrutti autoaan väistössä ja se kääntyi poikittain eteeni -> Kirsikka meni lunastukseen ja 1502 korjattiin helposti, syy oli minun.
Kaveri huitas E28'n kylkeen E34'lla. Lähti jostain 100km/h vauhdista talvella jäisellä tiellä heittelee.. mutta onneks säästyttiin pelkillä peltivaurioilla.
BMW - It's not where you go, but how you get there Ex: E34 518i '91, E28 518i '86, E34 520i '89, E30 316 '85, E34 525i '95
Varsinaista kolaria en ole koskaan ajanut itse, kerran tosin olen ollut kyydissä peräänajotilanteessa. Kortti mulla on ollu nyt vähän päälle vuoden, eikä mitään suurempaa ole käynyt. Pari kertaa on käyny niin, että auton keula tai perä on ottanu pientä osumaa peruuttaessa tms. mutta mitään jälkiä ei onneksi ole jäänyt autoon, eikä vastakappaleeseen..
Nyt
BMW E46 325i touring M-Sport II Imolarot
Ennen
BMW E30 320i coupe Delphin metallic
BMW E32 730i sedan Granitsilber
BMW E36 316i sedan Dunkelgrün
En ole kolaria onneksi ajanut, täytyy koputtaa puuta, mutta talvella tuli ojassa käytyä, osaksi johtuen liian suuresta nopeudesta olosuhteisiin nähden ja osaksi taas täysin luokattomassa kunnossa olevasta tiestä. Niinpä ne vaan käsitykset omasta ajotaidosta muuttuu ja täytyy toivoo, että jatkossa pysytään tiellä
Kortin saannista tuleekin ihan näitä aikoja vuosi täyteen, että käsittääkseni olen pärjännyt ihan hyvin.
G4 -00
Entiset ajokit:
e36 328i Coupé -95
e36 316i Sedan -98
Tuli tossa perjantaina sit ensimmäinen kolari toisen auton kanssa.
Seisoskelin Turussa Martinsiltaa edeltävissä liikennevaloissa erään volvon takana punaisten palaessa. Noh siinä sit tuijottelin sitä volvon persusta ja kattosin et jaaha siin on kaveril pieni kuhmu vasemmalla puolella takapuskurissa.. Eipä siinä mitään valot vaihtui vihreäksi ja autot Martinsillalta lähtivät liikkeelle meitä vastaan.
Sit alko kuulua sellasta VIUVIUVIU ääntä ja ensi miettisin et onks sielt tulos joku paloauto tai joku mut sit tajusin et sieltähän tulee joku micra varashälyttimet soiden ja kaikki vilkut vilkkuen. Tätä näkyä katsellessa sivuikkunasta ni jono olikin pysähtynyt edessä ja havahduin tähän kylmään faktaan kun bemu jysähti volvon takapuskuriin.
Noh mikäs siinä sit toistin vaan "Ei hemmetti!":ä ja jäädyin jotenkin kun se volvo vetikin ennen siltaa oikealle Martinsillan ja EX-myllysillan väliin. Mää jatkoin ihan kylmästi matkaa suoraan Martinsillan yli kunnes tajusin siin et eiii hemmetti pitää ajaa ihan jäätävä lenkki et pääsen sinne volvon luo. Vaik siit vetää uukkarin ja ajaa Martinsiltaa takasin niin siitä ei saa kääntyä vasemmal sinne mis se volvo oli joten piti kiertää K-kaupalta kortteli ympäri ja sit satamasta päin suoraan volvon tykö.
Noh kun sit vihdoin pääsin sen jätkän luo ni katteltiin siinä et eihä täs ny oikee mitää jälkeä tullut et vähä pölyt vaan lähti pois mut ajateltii et kuitenki ois iha ok se poliisi pyytää paikal. Noh siin setiä odotellessa jotain turistiin ja sanoin sit sil kaveril et "tos ku valois seisoin sun takana ni huomasin et jätkäl oli toi takapuskuri jo kuhmul tosta." Joopa joo sälli siin sit sano et "katos vaan.. ihan turha sun on tollast yrittää et kyl toi tuli nyt täs peräänajossa."
Olin vaan et "pffff.. just joo" mut ajattelin et sama se ku en pysty sitä todistaa poliiseille.
Noh konstat pääs lopulta paikalle ja katteltii siin vahinkoi ja poliisi totes ne vähäisiksi. Sitten kun todettiin et henkilövahingoilta säästyttiin ni tää volvokuski totes et "mul kyl niskat tosa ehti vähä retkahtaa..". Joopa joo. Mähän tulin niin kovaa et hyvä jos edes mittari värähti.. Poliisi totes et jos siit tulee jotain oireita ni tähä samaan hommaan sen voi laittaa sit.
Onneks on vakuutus. Säästysin sakoiltakin kun ei ollut liikennesääntöjen rikkomista taikka muutakaan. Bemmin keula vaa painu vähä sisään munuaisten välistä.
Comment