Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oletko ajanut kolarin ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sangbathory
    Newbiemmer
    • Nov 2010
    • 16
    • Seinäjoki

Ensimmäinen oma bimmeri ollut käytössä alle viikon, ja minulla kortti jo yli vuoden päivät kun talvikeleillä vähän liika lujaa risteykseen. Autohan lähti painavan e34 puskemaan suoraan n.100m. Olo oli kuin hidastetusta elokuvasta. Kaikella lailla kotin saada pysähtymään, käsijarruakin koitin vetää, mutta tie oli aivan umpijäässä. Ja suoraan täysikasvuiseen koivuun. Onneksi vauhti oli hidastunut niin että puskuri meni vain hieman sisään. Ainut mikä meni rikki oli valonpesimien säiliö ja moottori. Mutta silti ketutti ankarasti etten saanut koko yönä unta...
    Tällä hetkellä ajossa: E60 530

ex: e39 530, e34 525, e34 520, e34 518, e36 325

Comment

• Jookuj
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2009
      • 951
      • Kemi

Tuli täräytettyä kolari viime sunnuntaina. Auto tuli kaupan pihalta eteen, eikä ehtinyt alta pois. Osuin kuskinpuolen etukulmalla toisen auton kuskin takakulmaan. Omastani konepellin+lokasuojan kulma taittu ja maalit lähti, puskuriin ja maskiin myös maalivauriota, vilkku rikki, lista poikki ja umpion kiinnikkeitä poikki. Vastapuolen autosta takalokasuoja meni sisään, takalamppu rikki ja takapuskuri rikki. Tänään kävi vahinkotarkastaja kattoon mun auton ja aiko olla yhteydessä maanantaina.

Käytin autoa paikallisessa maalaamossa, sano että noin 1000e remontti. Kattoo nyt mitä se tarkastaja tarjoo tosta ja päättää sit että ottaako rahat vaiko laitetaan kuntoon.
      BMW F11 M550D -14
      Volvo s60 -13 R-Design Rebel Blue
      MB w211 -07
      BMW e39 525i -01
      BMW e36 325i -93
      BMW e36 320i -92

Comment

• Sani_
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2010
        • 384
        • Karstula

Tossa aprillipäivänä nyt viimeks. (Helvetin huono päivä ajaa kolari!) Itte en tosin ajanut vaan pelkääjän paikalla torkuin. Ja syyllinenki oli toinen osapuoli joka päästi kolmion takaa kylkeen. Jees, siinä meniki sitte e39 lunariin

Comment

• pazq
          BTCF Member
          • Jan 2008
          • 3180
          • 47200

Kyllä, nukuin rattiin tuossa touko-kesäkuun välisenä yönä -08. Olin hakemassa sen aikasta muijaa 40km päästä yöllä hääjuhlista ja noin 10km ennen kun oltiin meillä, nii johan oli auto syvimmässä ojassa mitä matkan varrelta löyty. Ironista sinänsä, että pari kk ennen olin saanu auton maalauksesta ja äkkiä nippuun ja ajoon. Vielä toukokuun 30pv maksoin viimisen lainaerän autosta ja seuraavana yönä se lipsahti muijaa sattu vähän selkään ja nilkkaan kun nukku (oli sammunu) siinä repsikan paikalla kylellään pää mun sylissä. Itelle tuli pien naarmu lapaluun kohille penkistä ja kyynärpäähän samanlainen ovesta kun siihen osuin aika kovaa auton pyörähtäessä 180astetta takakulman osuessa ojan penkkaan.. enkä saanu vakuutuksista penniäkään mutta sakkoa 240€ liikenteen vaarantamisesta. olin laittanu vissiin 5000€ talven aikana tohon kiinni. Pakko oli rakentaa siis uusiks edes joku rälläyspulkka tosta romusta ja vielä on liikenteessä jollakin tosi onnellisella omistajalla keravalla. tossa pari kuvaa molemmin puolin.
          Last edited by pazq; 25-08-2011, 21:22.

Comment

• Eetu
            Banned
            • Oct 2008
            • 2843

Ei ole mitään penkassa käyntiä kummempaa sattunut. Ainakaan vielä. Koputan kuitenkin puuta.

Comment

• Tomson
              Bimmer Fanatic
              • May 2010
              • 251
              • Finland

Parisen vuotta sitten ensi autoksi ostin e30, viikko pari kokeilua ja sitten hiekkamontulle leikkimään. Kaveri kartturina ja kaasua vain lisää ja lisää. Tunnin parin ajamisen jälkeen oltiin kuin mitkäkin Ari Vataset ja vinossa mentiin joka mutkaan. Sitten ei riittänytkään vauhti ja leikattiin aivan liian aikaisin mutkaan vinossa... suoraan hiekkakasaan yhen renkaan varaan härveli jäi hetkeksi kunnes onnekseni palautui takaisin 4pyörän varaan. Jumiin jäätiin, kaveri työntämään ja sitä ilmettä en kyllä unohda, joka kaverin naamasta tuli kun sain pakitettua kasasta veke Siinä oli lipat ja puskurit mukavasti solmussa.. mutta hauskaa oli

Comment

• Jontsu00
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2011
                • 245
                • Oulu

Kyllä olen, mutta en ollut syyllinen kolarissa.

Talvi, klo 4 ruuhka, valoristeys josta itse olen menossa suoraan tienyli ja ensimmäisenä jonossa. Valot vaihtuvat vihreäksi joten lähden hinkuttamaan Sierraa eteenpäin, kunnes huomaan, että auto vain lähestyy vasemmalta ja kaverin kanssa huudetaan samaanaikaan kuorossa jotain tyyliin "mitä vitt..", niin silloin rysähtää.

Joku keski-ikäinen mies siis ajoi aivan törkeästi punasia päin tojotallaan ja puhui samaanaikaan puhelimeen. Siinä vähä aikaa keskellä risteystä mietittiin, että mitä tässä nyt tapahtui. Sitten tojotan kuski viittoi, että jatketaan oikealle ja pysähdytään läheiselle bussipysäkille selvittämään asiat.

Viikko ennen kolaria olin saanu sierran taas ajoon monen kuukauden pituiselta remontilta, niin kyllähän se aluksi vitutti suunnattomasti. Sierrasta ois menny lokasuoja, puskuri, umpio ja syyläri ainakin vaihtoon.
                Tojota oli leasing auto, ja vakuutusyhtiö muistaakseni ruotsalainen.

Asia päättyi ihan hyvin, koska loppupeleissä sain 20 vuotta vanhasta Sierrasta pari tonnia rahaa, joten olin ihan tyytyväinen.

Sitten liityttiinkin bemaristeihin, joten loppu hyvin, kaikki hyvin.

Comment

• Masander
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2010
                  • 1398
                  • Dingolfing

Olen, 2 kertaa mopolla.

Ensimmäisellä kerralla ajoin edessä ajaneen auton perään koska en saanu Derbii pysäytettyä tarpeeksi ajoissa märän asfaltin takia,ajoin taajamassa rajoituksen mukaista 40km/h kun auto naiskuljettajineen päättää tehdä lukkojarrutuksen et pääsee taskuparkkiin tms. Kummallekkaan osapuolelle ei käynyt mtn eikä tullut aineellista vahinkoa.

Toisella kerralla väistövelvollinen auto tuli etuhaarukkaa päin,vanne moposta solmuun ja Fordista etupuskuri paskaksi.
                  sigpic

Comment

• Marette
                    Bimmer Rookie
                    • Jul 2010
                    • 60
                    • Itä-Suomi

Toukokuun 22. päivä tuli kortin saamisesta kaksi vuotta täyteen, eikä onneks oo vielä sattunu mitään
                    Nyt
                    BMW E46 325i touring M-Sport II Imolarot

Ennen
                    BMW E30 320i coupe Delphin metallic
                    BMW E32 730i sedan Granitsilber
                    BMW E36 316i sedan Dunkelgrün

Comment

• Topi08
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2008
                      • 4468
                      • .

Itse en ole saanut autoa viellä mihinkään ajettua, mutta parikin kertaa ollut kyydissä kun kaverit on töpeksinyt

Comment

Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎