Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oletko ajanut kolarin ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ///saMi
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2006
    • 1198
    • 52300

on tullu honda monkey:lla 15 kesäsenä ajettua maasturia päin n. 55km/h tuntinopeutta, syy tosin ei ollut minun.. käsi poikki/paketissa 2kk ja mopon keula päreinä, ei onneksi mitään sen pahempaa. autolla ei ole tullut kolaroitua (ainakaan vielä)

Comment

• turboix
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2006
      • 581
      • p-laidun

4 kertaa oon ajanu peuran kans yhteen ja kerran on tullu koitettu BMW:n kestävyyttä Scanian kans(scania voitti).
      BMW E46 330dA touring -00
      BMW e30 325tbo -86
      BMW e30 323ia cabriolet -83
      BMW e30 318i touring -89

Comment

• Ripe
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2005
        • 198
        • Espoo

Kyllä
        Nyk - Honda Civic Executive A 1.8 -08
        Ex - VW Polo 1.4 6N2 -01
        Ex - E34 520i -89
        Ex - Honda Accord EXi 2.0 -88
        Ex - Audi 80 2.0E -92
        Ex - Nissan Almera 1.6 SLX -98
        Ex - E36 316i -98
        Ex - E30 316 -86
        Ex - Peugeot 405 SRi -88
        Ex - Toyota Starlet 1.2 -82
        Ex - Mazda 323 1.3 -84

Comment

• Gize
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2007
          • 551
          • Tampere

Kissan kanssa tuli joskus kolaroitua rumaa jälkeä 80 vauhdista
          Kulkineet:
          BMW 730dA -03
          BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
          BMW 323i -95
          Honda CBR600Fighter
          EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring

3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja

Comment

• beibi_bi
            Bimmer Rookie
            • Mar 2007
            • 35

eipä oo tullu verettyy toiste perähä eikä muutakaa vastaavaa..läheltä piti tilanteita on kyl ollu senki eestä..tosin ites ei ois ollu ikuna mitn vikaa
            .......heh,eipä....no ei ei...

Comment

• Teixeira
              Bimmer Rookie
              • Jan 2007
              • 66
              • Tampere

Kolme kertaa:

1. Ekalla autolla, liian ahdas tie ja rekka vei vasemman peilin mennessää, mulkku edes mitää maksanu vaikka selvästi sen vika.. [ite olin jo vasempia renkaita myöten rotvallin päällä]

2. Huoltsikan pihassa, kummatkin autot tuli kulmaan samaa vauhtia.. Onneks ite tulin oikeelta ja pamahti just vähä aika sitte 1400e keulasta tilille.

3. ~1kk edellisen jälkeen, peräänajo @ Hämeenkatu, Tampere.. Rahoja odotellessa..

Comment

• A^A
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2006
                • 2168
                • Seinäjoki

Kerran on tullut pikkusen penkkaan hipastua. Kauhee kerros irtosoraa ja reipas vauhti + lähes 90 asteen kurvi = penkka
                Autosta halkes vaan etupuskuri pikkusen kuskinpuoloisesta reunasta. Noh saipahan hyvän syyn ostaa M3 puskuri
                EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91

Comment

• Amd-man
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2007
                  • 211
                  • Pertteli

En, olen ollut kolhittavana...Perkele.

Olin ostanu helmen Opel Rekord 2.0E pari viikkoa aiemmin kuin seuraava tapahtu, auto katsastettu noin 3viikkoa ennen.

Koulumatkalla ajoin melkein mesen perseeseen, sain just toppaamaan kun kaveri tulee Corollalla(Tie jäässä ja korollassa kitkat) about 50km/h ja suoraan rekkua peppuun joka puskee mersun perseeseen ja mesen puol metriä eteenpäin(Laskettiin nastoijen jäljistä), mese osu vielä Ventoon, mutta meseen tuli ainoastaan klommo rekisterikilpeen.

Lippis lens ja soitin pomppas kolostaan, rekun keula kasaan ja runko kieroks(Näytti siltä ainakin). Korollasta tuli öljyt pihalle ja meseen ei vissiin muuta kuin naarmuja. Ei sattunu mitään, mutta kädet tärisi ihan sikana hetki ton jälkeen. Kaikki meni luokkakaverin veljen eli korolla kuskin piikkiin, edes omavastuuta en joutunu maksamaan.

Kaveri laitto Corollan kuntoon ja rekku meni lunastukseen, sain rekusta hyvän hinnan kun ottaa huomioon mitä siitä maksoin...vakuutustarkastajallehan ei saa sanoa ostohintaa yläkanttiin

Vitutti vaan kun auton tankissa oli 60litraa bensaa jotka tankkasin hetkeä mälliä ennen, ei muuten kannata yrittää imeä bensaa tankista mustalla letkulla...Vituttaa kun koko ajan tulee röyhtäisy ja suussa maistuu bensa.

Olen myös ollut linja-autossa joka lähti särkänniemen pihalta ja siitä huolttikselta joku paku taksi peruutti suoraan takaoven kohtaan jossa seisoin.

Kuvaa löytyy
                  Auto tykkää kun sille annetaan kenkää

Comment

• Juhutti
                    Bimmer Fanatic
                    • Mar 2007
                    • 633
                    • Tampere

Ei tätä varmaan ihan kolariksi voi sanoa, mutta kuitenkin. Exortti lipes pellolle.
                    Tältä sen olis pitäny näyttää jo tehtaalta tullessa

Skoda.

ex.
                    e63 645ci
                    e38 730iA
                    e36 325i

Comment

• zaci
                      Bimmer Fanatic
                      • Sep 2005
                      • 460
                      • Kuopio

Ei oo kolareita tullu ajeltua, paitti pieneläinten kanssa kauniimpi puoli harrastaa tota auto lunastukseen-meininkiä enemmän..
                      BMW F20 120xDa 2016 140kW

Comment

• eemi
                        Bimmer Fanatic
                        • Aug 2006
                        • 307
                        • Heinola

ei oo ollu kortti ku vuoden, yks läheltä piti tilanne on ollu

täytyy koputtaa puuta (kopkop)
                        Nyt: G31 520d X-drive -18 M-sport Carbon schwarz

ex:
                        e70 X5 30d -08 M-sport Individual Ruby Schwarz
                        e91 320d -11 Alpinweiss III
                        e61 530xd LCI -07 M-sport Titansilber
                        e46 320d -03 touring M-Sport II Black Sapphire Metallic
                        e39 520i -97 touring Schwarz II
                        e34 525i -89 Luxorbeige metallic
                        e34 520i -89 Diamantschwarz

Comment

• tomippa
                          Bimmer Fanatic
                          • Jan 2006
                          • 655
                          • pk-seutu

Eipä ole tullut ajettua, kuin yhden kerran kolari ja sekin juuri kortin saaneena. Täräytin hondan liukkaalla kelillä taksin takapuskuriin, kun taksikuski laittoi liinat kiinni jonkun juopon takia, joka oli ylittämässä katua ja tietenkin itse juuri sillä hetkellä olin klassisesti vaihtamassa cd-levyä mankkaan.

Comment

• Jusva
                            Bimmer Rookie
                            • Apr 2007
                            • 69
                            • Lahti, Finland

Pari kertaa onnistunu tolpalta kiireisenä tilauksen perään lähtiessäni peruuttamaan takana olevan kollegan etupuskuriin kiinni, tosin ei ole edes naarmuja jääny Kerran oli "Norsu" pajalla reilun viikon kun juoksi rusakko motarilla eteen ja rikkoi mm. turbon välijäähyn ynnämuuta pientä auton etupäästä.. Omalla autolla en ole kolhinu, kerran tosin tuossa keväällä karkas vähän lapasesta kun olikin tie jäässä, vastaheiton vastaheiton kautta tuli sitten tehtyä ihan oma, madalletun e36 316i Coupen mentävä vinoparkkiruutu Laatikkotehtaankadulle, siinä oli jo lähellä ettei menny takapuskuri rikki kun osui aitaan! (onni oli myöten ja vauhti sattui loppumaan juuri samalla)
                            BMW e32 735iA -88

ex: BMW e36 316i coupe m3-look -94 "Onks toi kutoskoneella?" Mörinäedition

Työmaalla alla: BMW F11 518dA Touring www.jusvantaksi.fi

sigpic

Comment

• kakepro
                              Bimmer Rookie
                              • Sep 2006
                              • 96
                              • Suomen persreikä.

Olen

Ja kiitos siitä kuuluu kiitolinjan kuorkille kun eteen kolmion takaa tuppas. Käärein siis isoo rahaa...
                              Nii...ne autot vetää edestä, vai mitenkä...

Ex kaarat:
                              Volvo 240 -84 x2
                              Toyota corolla -86
                              Bmw e30 320i -89

Rahalla saa ja Hondalla pääsee.

Comment

• Zuuzo
                                Bimmer Fanatic
                                • May 2007
                                • 441
                                • Etelä-Savo, Pieksämäki

Muutaman kerran

1. etupenkillä istuva kaveri vetää talvikelissä käsijarrua 70km/h vauhdissa kesken mutkan penkan puolelle mentiin ja syvälle ( kaveri oli kännissä ja sen auto ), pientä peltivauriota ja kukaan ei loukkaantunut.

2. päätin näyttää kavereille miten vedetään leffatyyliin parkkiin (käsijarrulla) no voisko enää pahemmin mennä pieleen, meikä vetää transporterin matkustajan kylki edellä erään uuden mondeon perään sillä seurauksella että mondeon perä on aivan kasassa ja volkkarin sivuovi ei aukea (yllättäen), vakuutus korvaa mondeon ja minä korjaan iltatöinä volkkarin kyljen metallipuolen opettajan valvomana.

3. Vedän dx corollalla komiaa luisua kunnes yllättäen tökkää ikävästi, olen vetänyt vasemman takarenkaan paskaks liikenteenjakajaan.
                                :think

Sitten vielä pari läheltä piti tilannetta:

1.olen kääntymiskaistalla kääntymässä vasemmalle ja just oon lähteny liikkeelle e30 325 bemulla niin mersu vetää aivan mieletöntä vauhtia ohi just siltä puolelta jonne oon kääntymässä koska toisella puolella menee täysperävaunurekka jonka takia mese ei voi ohittaa oikealta puolelta, jos arvioisin mesen vauhtia niin saattoi olla jotain 150 km/h luokkaa joten mulla ei ois ollu mahiksia jos olisin kerenny kääntymään poikittain mesen eteen.

2.olin just ostanu edellä mainitun e30 ja olin tulossa kotia päin, kaveri jonka kyydissä olin menny hakemaan auton niin ajo mun perässä ja meillä oli vauhtia 130km/h pintaan iltahämärässä, yhdessä vaiheessa rupesin vaihtamaan levyä soittimeen kun kuulin pienen kopsauksen katossa, en siinä vaiheessa kiinnittäny sen kummempaa huomiota siihen kunnes ajettiin muistaakseni iisalmessa abc:lle jossa autosta noustessa huomasin pienen lommon ja karvoja katossa, kaveri kertoi että hän oli joutunu tekemään äärimmäisen kovan jarrutuksen jotta olis välttänyt hirvikolarin, mulla iski vasta siinä vaiheessa tärinä käsissä kun tajusin miten lähellä hirvikolari oli ollu.
                                Last edited by Zuuzo; 22-07-2007, 22:07.

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎