Announcement

Collapse
No announcement yet.

Löytyykö Suomesta harvinaisia "Bemareita"?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Daa Daa
    BTCF Member
    • Aug 2004
    • 904
    • Jyväskylä

    Mulla on jemmassa suomen ainoa e30 korinen Schnitzer S3 turbo, pelastin tuon 2004 erään kuusen alta. Tarviisin ainakin yhden vanhanliiton neliovisen korin tuon harvinaisuuden kunnostamiseksi. Saa ilmoittaa jos tietää sopivia yksilöitä..

    Juttu Tuulilasi lehdestä vuodelta 1984. Sivu 1 ja sivu 2.
    Last edited by Daa Daa; 16-01-2015, 19:18.

    Comment

    • bmw323it
      BTCF Member
      • Mar 2008
      • 1814
      • N/A

      Originally posted by bmw323it View Post
      E46-korinen 323iT on Suomessa harvinainen, koska Touringia ei myyty Euroopassa 323i-tekniikalla. Suomesta löytyvät yksilöt on siis tuotu kauempaa.

      Tiedossani on kaksi yksilöä.
      samantyyppinen harvinaisuus myös E36 323i Cabrio. Ainakin yksi Suomessa.
      Nyt:
      BMW 530e (g30)
      BMW 335i (e90)
      BMW 323iC (e36)
      BMW 850i (e31)
      Golf GTE
      ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

      Comment

      • leksii
        BTCF Member
        • May 2012
        • 1034
        • Turku

        Inttikaveri mälläs vissiin ton L7 joskus muinoin, ainakin puheli että tollasella ois käyny vähä hassusti.

        Etelähelsingissä ois yks e28 alpina myynnissä

        http://www.bmwclassic.ee/forum/viewt...076873e92da74a :think
        e28 535i Touring
        e28 m535i + s38
        e34 535i --> ?


        Ei se ole harrastus eikä mikään mihin ei kaikki aika ja rahat menisi

        Comment

        • ///Jone
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2009
          • 1281
          • HKI

          Originally posted by Daa Daa View Post
          Mulla on jemmassa suomen ainoa e30 korinen Schnitzer S3 turbo, pelastin tuon 2004 erään kuusen alta. Tarviisin ainakin yhden vanhanliiton neliovisen korin tuon harvinaisuuden kunnostamiseksi. Saa ilmoittaa jos tietää sopivia yksilöitä..

          Juttu Tuulilasi lehdestä vuodelta 1984. Sivu 1 ja sivu 2.
          Ei pöllömpi jemma mikä lie tarina kuusen alle joutumisen takana.
          ______________________
          Nykyinen:
          Model 3

          BMW:t vuodesta 2009:
          i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i

          Comment

          • GameOver
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2005
            • 3026
            • Sjundeå

            Ja löytyyhän suomesta yksi MST-Wiesmann E39. Vai joko se on unohtunut?
            -22 Lexus ES300h
            -08 Subaru Impreza

            ...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…

            Comment

            • micke_
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2008
              • 1151
              • Lojo

              Originally posted by leksii View Post
              Etelähelsingissä ois yks e28 alpina myynnissä

              http://www.bmwclassic.ee/forum/viewt...076873e92da74a :think
              Niinno, ei se mikään Alpina kyllä ole vaan ihan perus tekniikanvaihto.
              E24 ///M635CSI
              E61 520d LCI
              Ex: E30 1006hv/1161nm
              ig: m1ckee_

              Comment

              • leksii
                BTCF Member
                • May 2012
                • 1034
                • Turku

                Originally posted by micke_ View Post
                Niinno, ei se mikään Alpina kyllä ole vaan ihan perus tekniikanvaihto.
                Juujuu, en sen kummemmin tutkinu muutaku osu silmään toi ilmotus
                e28 535i Touring
                e28 m535i + s38
                e34 535i --> ?


                Ei se ole harrastus eikä mikään mihin ei kaikki aika ja rahat menisi

                Comment

                • Tonton
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2006
                  • 9101
                  • Raisio

                  Olikos camberin e30m3 perus m3 vai hartgen h35-24?
                  sigpic
                  M-B Vito -22
                  Transit Custom -18
                  Yamaha vx ho cruiser -22
                  Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
                  [email protected]

                  Comment

                  • Bmw Master
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2004
                    • 13155
                    • Kokomo

                    Originally posted by Tonton View Post
                    Olikos camberin e30m3 perus m3 vai hartgen h35-24?
                    Perus.

                    Comment

                    • -Dobermann-
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2002
                      • 1021
                      • Jyväskylä

                      Originally posted by Daa Daa View Post
                      Mulla on jemmassa suomen ainoa e30 korinen Schnitzer S3 turbo, pelastin tuon 2004 erään kuusen alta. Tarviisin ainakin yhden vanhanliiton neliovisen korin tuon harvinaisuuden kunnostamiseksi. Saa ilmoittaa jos tietää sopivia yksilöitä..

                      Juttu Tuulilasi lehdestä vuodelta 1984. Sivu 1 ja sivu 2.
                      Tätä samaa autoa tuli itsekin käytyä katsomassa noihin aikoihin, oli ainakin silloin Isolahdessa. Korihan oli aika murheellisessa kunnossa, mutta osaavissa käsissä tehtävissä. Missä hapessa tuo tekniikka on? Korin osiahan saa mistä vaan, mutta itse moottorin osat jne. voivat olla aika kiven alla jos ihan OEM hifistelyä meinaa... Kyllä se aika menee hirveällä vauhdilla, tuostakin on jo toistakymmentä vuotta aikaa. Toivottovasti maltat tehdä auton arvoiseensa kuntoon !

                      Comment

                      • Daa Daa
                        BTCF Member
                        • Aug 2004
                        • 904
                        • Jyväskylä

                        Originally posted by ///Jone View Post
                        Ei pöllömpi jemma mikä lie tarina kuusen alle joutumisen takana.
                        Moottorista suli yksi mahlen valmistama spessu takomäntä ja auton silloiselta omistajalta loppui mielenkiinto tuon kunnostamiseen, eikä moottori ollut ainoa huomiota kaipaava paikka. Myös kori olisi vaatinut pientä kunnostusta kun ruoste oli päässyt iskemään ja vanhoja kolarikorjauksia olisi joutunut korjaamaan uudestaan. (kolmesti ajettu lunastukseen)
                        Auto oli seisonut jo muutaman vuoden apparin ovi auki kuusen alla odottamassa lopullista tuomiotaan, lattiat lainehti vettä ja takaluukussa kasvoi sieniä.

                        Comment

                        • ritariässä
                          BTCF Member
                          • Jan 2006
                          • 3466
                          • Raisio

                          Originally posted by Daa Daa View Post
                          Moottorista suli yksi mahlen valmistama spessu takomäntä ja auton silloiselta omistajalta loppui mielenkiinto tuon kunnostamiseen, eikä moottori ollut ainoa huomiota kaipaava paikka. Myös kori olisi vaatinut pientä kunnostusta kun ruoste oli päässyt iskemään ja vanhoja kolarikorjauksia olisi joutunut korjaamaan uudestaan. (kolmesti ajettu lunastukseen)
                          Auto oli seisonut jo muutaman vuoden apparin ovi auki kuusen alla odottamassa lopullista tuomiotaan, lattiat lainehti vettä ja takaluukussa kasvoi sieniä.

                          Näyttäs omaavan kissan 7 henkeä tämä yksilö. Ehdottomasti kuntoon.
                          G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä

                          Comment

                          • Valfrid
                            Bimmer Fanatic
                            • Sep 2010
                            • 213
                            • Kinnula

                            Mulla on käyttöautona BMW/ALPINA B10 3.3 touring -99, valmistusmäärä 70 kpl. Tämä yksilö on nro. 009. Suomessa näitä on ainakin 4 kappaletta, ehkä enemmänkin.

                            Harrastekalustostani voisi mainita M 535i -80. Näitä on tosin tehty melkoisen paljon jos mukaan lasketaan myös Etelä-Afrikassa valmistetut autot, peräti 3066 kpl. Näitä Saksassa tehtyjä valmistui kaikkiaan 1410 kpl, ja minun kärry on niistä #112. Suomessa en tiedä olevan muita kokonaisia yksilöitä omani lisäksi. Obelman- nimisessä ylöjärveläisessä firmassa oli vielä v. -98 myynnissä valmistenumerolla 730 oleva tax free- kampe josta oli jo myyty joitakin osia, mm. taka-akselisto, vetopyörästö, etuistuimet ja urheiluohjauspyörä. Minun vierailun jälkeen autosta puuttui myös etu -ja takaspoilerit. En tiedä mikä auton kohtaloksi sitten muodostui, pelkäänpä pahoin että sulattoon meni.
                            530xdA LCI '07
                            ALPINA B10 V8 '01
                            M 535i '80
                            520i facelift '76
                            520i '75
                            K1200S '08
                            Valmet 361 D '64

                            Comment

                            • Remotion
                              Bimmer Enthusiast
                              • Mar 2003
                              • 15214
                              • Ajamisen Iloa

                              M1 ProCareja ei taida olla suomessa yhtään, mutta onko ikinä edes käynyt suomessa kisaamassa tuollaista?

                              Tässä muuten muutama hieman erikoisempi bemari: https://www.youtube.com/watch?v=ruNyGf9f_MM
                              Z3 coupé individual

                              F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                              E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                              Comment

                              • Homer
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2005
                                • 3653
                                • Springfield-Jyväskylä

                                Originally posted by Valfrid View Post
                                Mulla on käyttöautona BMW/ALPINA B10 3.3 touring -99, valmistusmäärä 70 kpl. Tämä yksilö on nro. 009. Suomessa näitä on ainakin 4 kappaletta, ehkä enemmänkin.

                                Harrastekalustostani voisi mainita M 535i -80. Näitä on tosin tehty melkoisen paljon jos mukaan lasketaan myös Etelä-Afrikassa valmistetut autot, peräti 3066 kpl. Näitä Saksassa tehtyjä valmistui kaikkiaan 1410 kpl, ja minun kärry on niistä #112. Suomessa en tiedä olevan muita kokonaisia yksilöitä omani lisäksi. Obelman- nimisessä ylöjärveläisessä firmassa oli vielä v. -98 myynnissä valmistenumerolla 730 oleva tax free- kampe josta oli jo myyty joitakin osia, mm. taka-akselisto, vetopyörästö, etuistuimet ja urheiluohjauspyörä. Minun vierailun jälkeen autosta puuttui myös etu -ja takaspoilerit. En tiedä mikä auton kohtaloksi sitten muodostui, pelkäänpä pahoin että sulattoon meni.
                                Onko tämä e12 punainen väriltään? Aikanaan sellainen seisoi samalla asuinalueella kun omistaja ilmeisesti opiskeli Jyväskylässä.Kaveri sillä kehui ajaneensakkin silloin.:think

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎