Originally posted by Stone
View Post
Tunnista auto
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Meinasin kirjoittaa Koenigsegg CC8S kunnes huomasin tuon haamulogon ja tajusin että se on CCR, joka se ei sitten propertiesia kurkkimalla ollutkaan.
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
KoenigseggOriginally posted by Stone View PostYksi helppo vielä lisää ja eiköhän tämä sitten riitä tältä erää.

Se on eri asia onko tuo nyt sitte ccr vai ccx vai sex vai......
-
Tuosta runkovirityksestä oma lusikka soppaan:
Mielestäni tuo 328:n piirustuksen mukaan, tuon kuvan autossa on liian takakenossa oleva oven aukko ja oven etunurkka on liian kaareva ollakseen 328. Siis ainakin piirustusta ja kuvaa vertailemalla__________
E92 BMW 335i M-Sport -12
"Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen
Comment
-
Comment
-
BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
BMW CRUISE BIKE 2017
TREK POWERFLY 4 2021
@kukisenjussi instagram
Comment
-
muistaakseni nuo uudet volgat on jollainen syslerin kopio koneella.Originally posted by djanni View PostOT: Vois muuten olla aika maukas peli
- saakohan sitä kuinka varusteltuna 
onhan niissä jotain pientä
s.penkit
s.ikkunat
s.peilit
+jotain pientä kivaa
muistaakseni 14ke maksaa uus tuollainen
älkää kysykö miksi tiedän tämän kaiken
-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
Eikös tämä juuri sitä varten ole.. Minä en ainakaan tunnista kun muutaman BMW:n ja mesen mallin, tosin nekin on pakko olla 2000-luvulta.. Kaikki muut merkit näyttää ihan samanlaisilta, ei vaan tunnista sitten millään ja arvaa oonko yrittäny..Originally posted by Kuqi View Postsaako tänne laittaa tunnistettavaksi jonkun auton, jota ei itekkään tunnista?
No leikki leikkinä..
Comment
-
Honda s2000 vähän solmussaOriginally posted by Stone View PostEikös tämä juuri sitä varten ole.. Minä en ainakaan tunnista kun muutaman BMW:n ja mesen mallin, tosin nekin on pakko olla 2000-luvulta.. Kaikki muut merkit näyttää ihan samanlaisilta, ei vaan tunnista sitten millään ja arvaa oonko yrittäny..
No leikki leikkinä..

Loppuen lopuks sydämmeen mahtuu vaan yks ämmä
Comment
-
Nyt tärppäs ja oli kuin olikin 328, mut ei Mille Miglia kuten aiemmin luulin. Postaamasi korin putkikehinkon kuva muista kulmista otettujen lisäksi löytyy tehtaan arkistosta:Originally posted by Sagio View Post328 oli munkin ensimmäinen "vastaus", mutta eikö takaikkunan linja näytä vähän liian lyhyeltä tuossa 328:ssa?
-> sieltä Bildersuche
-> hakusanoiksi "Gitterrohrrahmen" ja "328"
Kyse siis tämän kaltaisen korin kehikosta:Last edited by 9313juha; 12-06-2008, 23:57."Jimi Hendrix poltti kitaransa, mutta te ette pysty polttamaan edes kirjanpitoanne. Excel-taulukko kun ei pala." Valtteri Väkevä
Comment
-
-
-
Ex: 325i Facelift, M-Sport II -02, 330CIA Cabriolet M-Sport II Topasblau -02,
330D Touring -01 *bbs edition*, 328 coupé Hellrot -99, 328 M-Sport Montrealblau -95, 328 coupé Madeiraviolet -95
sigpic
Comment

Comment