Yksi helppo vielä lisää ja eiköhän tämä sitten riitä tältä erää.
Meinasin kirjoittaa Koenigsegg CC8S kunnes huomasin tuon haamulogon ja tajusin että se on CCR, joka se ei sitten propertiesia kurkkimalla ollutkaan.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Mielestäni tuo 328:n piirustuksen mukaan, tuon kuvan autossa on liian takakenossa oleva oven aukko ja oven etunurkka on liian kaareva ollakseen 328. Siis ainakin piirustusta ja kuvaa vertailemalla
Eikös tämä juuri sitä varten ole.. Minä en ainakaan tunnista kun muutaman BMW:n ja mesen mallin, tosin nekin on pakko olla 2000-luvulta.. Kaikki muut merkit näyttää ihan samanlaisilta, ei vaan tunnista sitten millään ja arvaa oonko yrittäny.. No leikki leikkinä..
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Eikös tämä juuri sitä varten ole.. Minä en ainakaan tunnista kun muutaman BMW:n ja mesen mallin, tosin nekin on pakko olla 2000-luvulta.. Kaikki muut merkit näyttää ihan samanlaisilta, ei vaan tunnista sitten millään ja arvaa oonko yrittäny.. No leikki leikkinä..
328 oli munkin ensimmäinen "vastaus", mutta eikö takaikkunan linja näytä vähän liian lyhyeltä tuossa 328:ssa?
Nyt tärppäs ja oli kuin olikin 328, mut ei Mille Miglia kuten aiemmin luulin. Postaamasi korin putkikehinkon kuva muista kulmista otettujen lisäksi löytyy tehtaan arkistosta:
Comment