Announcement

Collapse
No announcement yet.

Viikon munakuski

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • estervainaa
    BTCF Member
    • Jan 2008
    • 665
    • Kuopio

Ja ei se soitto poliisille välttämättä mitään saa aikaan. Itsellä joskus kauan sitten jkl:ssa joku nuori jantteri haastoi isänsä volvolla. Kun oli parit valot ajettu ja tyyppi jäätynyt, niin seurasi perässä varmaan 30 min, kunnes perään kääntyi poliisi joka pysäytti. Puhalluttivat ja kyselivät ajotyylistä, että mutkitteletko ja ajatko kovaa? Vastasin, että sellainen normaali nuoren miehen ajotyyli. Kysyi uudelleen ja sanoin että ehkä väistin kaivon kantta. Kysyin, että se volvokuskiko soitti, niin sanoi, että selvittäkää itse välinne ja lähti menemään.
    -89 "m5" rataprojekti
    -02 transporter syncro
    -01 e53 3.0i
    -93 318is rataprojekti nro II

Comment

• Ramzez
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2009
      • 6104
      • Jyväskylä

Originally posted by Rockford View Post
      Edit. viikon munakuski. Moottoritiellä ohitin jonkun Volvon normaalisti coupella. Juuri kun pääsin ohi, niin vaihtoi heti kaistaa perääni - tämä siis tyhjällä moottoritiellä - ja ajoi aivan perseessä kiinni. Noh, kyllä se siitä alkoi jäämään, mutta ihmetyttää, että mikä siinä alkaa vituttamaan, jos joku ohittaa :think
      Näyttävät nuo volvokuskitkin keräävän sitten mainetta. Harvemmin tulee läheltäpiti-tilanteita omalla kohdallani, koska olen pääsääntöisesti aika rento kuljettaja, mutta tänään tahtomattani sellaiseen jouduin. Satasen alueella ajoi asuntoauto 80 km/h. Tämän takana ajoi n. sadan metrin etäisyydellä farkku Volvo. Päätin sitten sopivan suoran tullen kiskaista Volvosta ohi, mutta tämä saatanan munakuski painoi kaasun pohjaan. Kun tuossa Audissa ei kuitenkaan sitä ruutia ihan hirveästi pellin alla ole, niin alkoi urakalla vituttamaan, että minkä helvetin takia pitää tarkoituksella haitata toisen ohittamista? Horisontissa alkoi jo näkymään vastaantuleva auto ja pakko oli sitten ohittaa se asuntoautokin samalla, koska tämä volvokuski ei tilaa antanut vaikka mikä olisi ollut. Vittu että palaa käämit tuollaiseen porukkaan.

Comment

• marcus_108
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2012
        • 578
        • Hyllykallio

Edit. viikon munakuski. Moottoritiellä ohitin jonkun Volvon normaalisti coupella. Juuri kun pääsin ohi, niin vaihtoi heti kaistaa perääni - tämä siis tyhjällä moottoritiellä - ja ajoi aivan perseessä kiinni. Noh, kyllä se siitä alkoi jäämään, mutta ihmetyttää, että mikä siinä alkaa vituttamaan, jos joku ohittaa :think
        Se tuli sub imuun, Alkaa oleen kato loppukuu niin on volvon tankki melki tyhjä!
        Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
        Ford Mondeo 1.8 Stw -01

Ex:
        E39 523i touring -99
        Opel kadett E 1.6 -89
        Seat Toledo 1.8 -92
        Toyota corolla Lb 1.6 -87
        Vw passat farkku 1.8 -99

Comment

• DriveFast
          BTCF Member
          • Apr 2010
          • 165
          • Turku

No ei ota.
          Perseilijöiden ja kyyrien perus bluffaamis-kikka on tuo puhelin. "Minäpä tässä olen soittavinani poliisille, niin tajuaa tehneensä suurta vääryttä minulle".
          Voipi olla näin.. Eikä siinä, tervetuloa vaan sinitakkiset käymään jos niikseen on :P Ne on kavereita...
          BMW 535d M-sport: Aiiivan vakio, vielä..
          Exät:
          BMW e46 330i: 231hp/300Nm
          BMW 530dA e61 LCI -08: 270hp/600Nm
          Audi UrS6 -96: 320hp / 450Nm
          Audi UrS6 avant -96: 280hp / 400Nm

Comment

• Rhodry
            BTCF Member
            • Jul 2011
            • 3264
            • Siuntio

Titteli menee tänään muuan Audi-kuskille, joka meinasi viedä multa keulan mukanaan kun tuli Lahden motarilta Kehä kolmoselle, ja kiihdytyskaistalta veti suoraan vasemmalle kaistalle ja katosi horisonttiin. Naurettavinta asiassa on tietysti se, että mä ajoin rajotusten mukaan ja kuitenkin olin saman Audin takana Tikkurilan poistumisrampin valoissa.
            BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
            Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
            E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90

Comment

• FinCode
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2003
              • 471
              • Savo

Originally posted by estervainaa View Post
              Ja ei se soitto poliisille välttämättä mitään saa aikaan. Itsellä joskus kauan sitten jkl:ssa joku nuori jantteri haastoi isänsä volvolla. Kun oli parit valot ajettu ja tyyppi jäätynyt, niin seurasi perässä varmaan 30 min, kunnes perään kääntyi poliisi joka pysäytti. Puhalluttivat ja kyselivät ajotyylistä, että mutkitteletko ja ajatko kovaa? Vastasin, että sellainen normaali nuoren miehen ajotyyli. Kysyi uudelleen ja sanoin että ehkä väistin kaivon kantta. Kysyin, että se volvokuskiko soitti, niin sanoi, että selvittäkää itse välinne ja lähti menemään.
              Siis mitä vittua? Kaveri haastaa itse, ja kun häviää, soittaa poliisit sun perään? Ei helevetti, kaikenlaisia sitä onkin...

Itse muistan joskus nuorna miesnä, hulluina vuosina, kun oli turbo fiiatti alla. Eräänä viikonloppuiltana nuori mies tuli isin 900 saabilla haastamaan näihin perinteisiin liikennevalokisoihin. Muutamat valot mentiin ja eikähän se saabbi tietenkään rinnalla pysynyt. Vikassa risteyksessä sitten otti taakse samalle kaistalle, kääntyi perään ja seuraaviin valoihin tuli rinnalle. Ikkuna kun oli mulla auki, niin kuljettaja ja takapenkkiläinen huusivat kuorossa että "tulehan moottoritielle niin katotaan" ja vänkärin paikalla istunut nuori neiti hymyili ja tuumasi että "aika tiukka rassi sulla" tms. Naureskelin vaan että joojoo ja annoin tyyppien mennä menojaan, liekö menivät moottoritielle odottelemaan.
              E21, E30, E36, E84
              ½ R89/146, G20

Comment

• GameOver
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2005
                • 3026
                • Sjundeå

Originally posted by marcus_108 View Post
                Se tuli sub imuun, Alkaa oleen kato loppukuu niin on volvon tankki melki tyhjä!
                Niinhän se varmasti on. Tuli monesti Volvon kanssa huomattua, että kun alkukuusta oli tankannut niin loppukuusta alkoi olemaan löpö lopussa. Sitten piti ajaa sub imussa.

Joku passattimies otti tänään kunnon lämmöt koivuhaan motorestin parkkipaikalla jollekin kuorkkimersukuskille. Heilui siinä rengasavaimen kanssa möykkäämässä. Mersumies totesi vaan että pitäiskö pistää se meisseli piiloon kun mullakin saattaa täällä olla jonkinsortin lekaa kyydissä. Sitten ehdotti lääkärissä käyntiä tälle passat-miehelle josta tämä taasen riemastui ja huusi suoraa huutoa "VITTU MÄ OLEN LÄÄKÄRI!"

Lähti sitten passatin kanssa nastat kipinöiden tämän mesen perään kehälle... Mahtoikohan tulla lopulta leuka kipeäksi...?
                -22 Lexus ES300h
                -08 Subaru Impreza

...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…

Comment

• Baggio77
                  Bimmer Rookie
                  • Nov 2009
                  • 99
                  • Pirkanmaa

Mulla on ainakin aina Volvon tankki kuivana niin janoinen kaveri se on, mutta en ollut minä joka Rockfordia kiusasi
                  F31 320d xDrive -13
                  -------------------------
                  ex e39 523 -96
                  ex e46 320d touring -03
                  ex e28 518 -82

Comment

• marcus_108
                    Bimmer Fanatic
                    • Nov 2012
                    • 578
                    • Hyllykallio

Originally posted by Baggio77 View Post
                    Mulla on ainakin aina Volvon tankki kuivana niin janoinen kaveri se on, mutta en ollut minä joka Rockfordia kiusasi
                    No tätähän mä tässä vähä hainki.. Nimimerkillä kokemusta on
                    Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
                    Ford Mondeo 1.8 Stw -01

Ex:
                    E39 523i touring -99
                    Opel kadett E 1.6 -89
                    Seat Toledo 1.8 -92
                    Toyota corolla Lb 1.6 -87
                    Vw passat farkku 1.8 -99

Comment

• GameOver
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2005
                      • 3026
                      • Sjundeå

Kokemustapa hyvinkin. Oma kasikymppinen tosin kulki köyhien polttoaineella. Luulen että kulutti ehkä kolmasosan tuommosesta turbottoman kutosen kulutuksesta.
                      -22 Lexus ES300h
                      -08 Subaru Impreza

...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…

Comment

• LasseE
                        Bimmer Fanatic
                        • May 2008
                        • 416
                        • Kontiolahti/Joensuu

Ei tainnut olla bemari kun ei mainittu tekstissä auton merkkiä..Onhohan Skoda?
                        Ex. E46 330d -05
                        Ex. e61 530da -05
                        Ex. 316 e30, 320 e36, Volvo s60
                        Member of Team EastAudio
                        Itä-Suomen autohifistit: www.eastaudio.net

Comment

• Masander
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2010
                          • 1396
                          • Dingolfing

Originally posted by LasseE View Post
                          http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ar...550705151.html
                          Audi
                          sigpic

Comment

• Zolton
                            Bimmer Rookie
                            • Mar 2008
                            • 75
                            • Suomi

Originally posted by LasseE View Post
                            http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ar...550705151.html
                            Audihan se niinkuin Masander sanoi, mainittu kyllä toisessa lehdessä merkkikin http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013...19589_uu.shtml

Comment

• Ramzez
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2009
                              • 6104
                              • Jyväskylä

Laitetaan nyt vielä videokin.

Huumeveikot siellä tykittävät menemään.

Comment

• LasseE
                                Bimmer Fanatic
                                • May 2008
                                • 416
                                • Kontiolahti/Joensuu

Originally posted by Masander View Post
                                Audi
                                Joo niin olikin audi..eihän skeidalla noin lujaa ois päässytkään.
                                Ex. E46 330d -05
                                Ex. e61 530da -05
                                Ex. 316 e30, 320 e36, Volvo s60
                                Member of Team EastAudio
                                Itä-Suomen autohifistit: www.eastaudio.net

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎