Ja ei se soitto poliisille välttämättä mitään saa aikaan. Itsellä joskus kauan sitten jkl:ssa joku nuori jantteri haastoi isänsä volvolla. Kun oli parit valot ajettu ja tyyppi jäätynyt, niin seurasi perässä varmaan 30 min, kunnes perään kääntyi poliisi joka pysäytti. Puhalluttivat ja kyselivät ajotyylistä, että mutkitteletko ja ajatko kovaa? Vastasin, että sellainen normaali nuoren miehen ajotyyli. Kysyi uudelleen ja sanoin että ehkä väistin kaivon kantta. Kysyin, että se volvokuskiko soitti, niin sanoi, että selvittäkää itse välinne ja lähti menemään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Viikon munakuski
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Rockford View PostEdit. viikon munakuski. Moottoritiellä ohitin jonkun Volvon normaalisti coupella. Juuri kun pääsin ohi, niin vaihtoi heti kaistaa perääni - tämä siis tyhjällä moottoritiellä - ja ajoi aivan perseessä kiinni. Noh, kyllä se siitä alkoi jäämään, mutta ihmetyttää, että mikä siinä alkaa vituttamaan, jos joku ohittaa :think
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View Post
Edit. viikon munakuski. Moottoritiellä ohitin jonkun Volvon normaalisti coupella. Juuri kun pääsin ohi, niin vaihtoi heti kaistaa perääni - tämä siis tyhjällä moottoritiellä - ja ajoi aivan perseessä kiinni. Noh, kyllä se siitä alkoi jäämään, mutta ihmetyttää, että mikä siinä alkaa vituttamaan, jos joku ohittaa :thinkSaab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
Ford Mondeo 1.8 Stw -01
Ex:
E39 523i touring -99
Opel kadett E 1.6 -89
Seat Toledo 1.8 -92
Toyota corolla Lb 1.6 -87
Vw passat farkku 1.8 -99
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostNo ei ota.
Perseilijöiden ja kyyrien perus bluffaamis-kikka on tuo puhelin. "Minäpä tässä olen soittavinani poliisille, niin tajuaa tehneensä suurta vääryttä minulle".BMW 535d M-sport: Aiiivan vakio, vielä..
Exät:
BMW e46 330i: 231hp/300Nm
BMW 530dA e61 LCI -08: 270hp/600Nm
Audi UrS6 -96: 320hp / 450Nm
Audi UrS6 avant -96: 280hp / 400Nm
Comment
-
-
Titteli menee tänään muuan Audi-kuskille, joka meinasi viedä multa keulan mukanaan kun tuli Lahden motarilta Kehä kolmoselle, ja kiihdytyskaistalta veti suoraan vasemmalle kaistalle ja katosi horisonttiin. Naurettavinta asiassa on tietysti se, että mä ajoin rajotusten mukaan ja kuitenkin olin saman Audin takana Tikkurilan poistumisrampin valoissa.BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
-
Originally posted by estervainaa View PostJa ei se soitto poliisille välttämättä mitään saa aikaan. Itsellä joskus kauan sitten jkl:ssa joku nuori jantteri haastoi isänsä volvolla. Kun oli parit valot ajettu ja tyyppi jäätynyt, niin seurasi perässä varmaan 30 min, kunnes perään kääntyi poliisi joka pysäytti. Puhalluttivat ja kyselivät ajotyylistä, että mutkitteletko ja ajatko kovaa? Vastasin, että sellainen normaali nuoren miehen ajotyyli. Kysyi uudelleen ja sanoin että ehkä väistin kaivon kantta. Kysyin, että se volvokuskiko soitti, niin sanoi, että selvittäkää itse välinne ja lähti menemään.
Itse muistan joskus nuorna miesnä, hulluina vuosina, kun oli turbo fiiatti alla. Eräänä viikonloppuiltana nuori mies tuli isin 900 saabilla haastamaan näihin perinteisiin liikennevalokisoihin. Muutamat valot mentiin ja eikähän se saabbi tietenkään rinnalla pysynyt. Vikassa risteyksessä sitten otti taakse samalle kaistalle, kääntyi perään ja seuraaviin valoihin tuli rinnalle. Ikkuna kun oli mulla auki, niin kuljettaja ja takapenkkiläinen huusivat kuorossa että "tulehan moottoritielle niin katotaan" ja vänkärin paikalla istunut nuori neiti hymyili ja tuumasi että "aika tiukka rassi sulla" tms. Naureskelin vaan että joojoo ja annoin tyyppien mennä menojaan, liekö menivät moottoritielle odottelemaan.E21, E30, E36, E84
½ R89/146, G20
Comment
-
-
Originally posted by marcus_108 View PostSe tuli sub imuun, Alkaa oleen kato loppukuu niin on volvon tankki melki tyhjä!
Joku passattimies otti tänään kunnon lämmöt koivuhaan motorestin parkkipaikalla jollekin kuorkkimersukuskille. Heilui siinä rengasavaimen kanssa möykkäämässä. Mersumies totesi vaan että pitäiskö pistää se meisseli piiloon kun mullakin saattaa täällä olla jonkinsortin lekaa kyydissä. Sitten ehdotti lääkärissä käyntiä tälle passat-miehelle josta tämä taasen riemastui ja huusi suoraa huutoa "VITTU MÄ OLEN LÄÄKÄRI!"
Lähti sitten passatin kanssa nastat kipinöiden tämän mesen perään kehälle... Mahtoikohan tulla lopulta leuka kipeäksi...?-22 Lexus ES300h
-08 Subaru Impreza
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
-
Originally posted by Baggio77 View PostMulla on ainakin aina Volvon tankki kuivana niin janoinen kaveri se on, mutta en ollut minä joka Rockfordia kiusasiSaab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
Ford Mondeo 1.8 Stw -01
Ex:
E39 523i touring -99
Opel kadett E 1.6 -89
Seat Toledo 1.8 -92
Toyota corolla Lb 1.6 -87
Vw passat farkku 1.8 -99
Comment
-
-
Ei tainnut olla bemari kun ei mainittu tekstissä auton merkkiä..Onhohan Skoda?
Ex. E46 330d -05
Ex. e61 530da -05
Ex. 316 e30, 320 e36, Volvo s60
Member of Team EastAudio
Itä-Suomen autohifistit: www.eastaudio.net
Comment
-
-
Originally posted by LasseE View PostEi tainnut olla bemari kun ei mainittu tekstissä auton merkkiä..Onhohan Skoda?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ar...550705151.htmlsigpic
Comment
-
-
Originally posted by LasseE View PostEi tainnut olla bemari kun ei mainittu tekstissä auton merkkiä..Onhohan Skoda?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ar...550705151.html
Comment
-
-
Originally posted by Masander View PostAudiEx. E46 330d -05
Ex. e61 530da -05
Ex. 316 e30, 320 e36, Volvo s60
Member of Team EastAudio
Itä-Suomen autohifistit: www.eastaudio.net
Comment
-
Comment