Hieno topic siitä, kuinka foorumin käyttäjät todistelevat kilpaa toisilleen, että ainakaan hän itse ei minkään sortin munakuski ole.
Kotipoliiseistako? Eilen aamulla kun kurvasin kotinurkilla, vähän rivakammin taitoin 90-risteyksen taajamassa, kunnes tien vieressä heiluu kumman oloinen keski-ikäinen täti säähän nähden oudon vähässä vaatetuksessa. Jatkan rouvan ohitse ja huomaan peilistä hänen siirtyneen autotielle ja ottaneen puhelimen käteensä. Ajoin läheisen kaupan pihaan ja lähtiessäni ajamaan kaupalta, sama rouvashenkilö heiluu t-paidassaan ja minun autoni nähdessään alkoi vimmattu luurin ropeltaminen. Ei kuumeessa huvittanut pysähtyä kysymään mikä rouvaa vaivasi. Oletan kuitenkin, että todennäköisesti rouvan seesteisen aamun pilasi vain klopin hirvittävää meteliä pitävä autonromu.
Totta, paljon pahempia kuin rattijuopot ja huumekuskit.
Itse asiassa reekoon, jos liikenteessä tahallasi yrität toisia kiilata, olet pahempi kuin kumpikaan näistä. Harvemmin rattijuopot tai huumekuskit tarkoituksella yrittää ketään liikenteessä vahingoittaa.
Liikenteessä perseilyn ym. kusipäisen koheltamisen ihannointi ilmeisesti kuuluu olennaisesti tietynlaiseen moottoripyöräkulttuuriin(esim. bomber?)
On tullut usein mietittyä, vetävätkö pyörät vesipäitä puoleensa kuin magneetti, vai laukaisevatko ne normaalissakin ihmisessä jonkun kusipäisyys geenin.
Ei siinä, itselläni ei ole pipo tiukassa, eikä ko. toiminta aiheuta henk.koht. ahdistusta/provosoitumista, niin kauan kun se ei vaaranna omaa terveyttä tai omaisuutta.
Olipa hyvä, ettei sattunut Suomessa: silloin olisi yli sata kukkahattua tukehtunut pullaansa ja loput kolaroineet keskenään kun yrittävät kaivaa hädissään kännykkää. Olispa vielä voinut jokunen nettisivukin ylikuormittua.
Olipa hyvä, ettei sattunut Suomessa: silloin olisi yli sata kukkahattua tukehtunut pullaansa ja loput kolaroineet keskenään kun yrittävät kaivaa hädissään kännykkää. Olispa vielä voinut jokunen nettisivukin ylikuormittua.
Ja tuon yhden törttöilyn seurauksena, olisi nopeusrajoituksia laskettu, otettu käyttöön nollatoleranssi, lisätty kameroita, nostettu polttoaineiden hintoja, siirrytty GPS-pohjaiseen valvontaan ja autoveroja nostettu, sillä yhden ihmiset hölmöilyhän on aina rinnastettavissa siihen, että kaikki muutkin ovat samanlaisia., tai näin ainakin tunnutaan Suomessa ajateltavan.
Liikenteessä perseilyn ym. kusipäisen koheltamisen ihannointi ilmeisesti kuuluu olennaisesti tietynlaiseen moottoripyöräkulttuuriin(esim. bomber?)
Kyllä mun mielestä toi video oli hauskaa katottavaa ja kaveri ajeli ihailtavan taitavasti, vaikka en missään nimessä hyväksy tollasta käytöstä liikenteessä.
Kyllä mun mielestä toi video oli hauskaa katottavaa ja kaveri ajeli ihailtavan taitavasti, vaikka en missään nimessä hyväksy tollasta käytöstä liikenteessä.
Niinpä,yleensä tollainen "perseily" vaati hiukkasen enemmän taitoa käsitellä pyörää kuin perus "huomioliivimotoristilla" sitä on. Eihän se tietenkään laillisesti oikeuta tuohon mutta mutta...
Comment