Originally posted by Kal.ju
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Viikon munakuski
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onko teille koskaan sattunut???
Moi!
Onko teille koskaan käynyt niin, että jos näyttää liikenteessä törttöilevälle kanssa-autoilijalle kansainvälistä käsimerkkiä (tiedän lapsellistahan sen käyttö on), niin se kuski loukkaantuu siitä ja tulee sylkemään päin naamaa???
Meikäläinen joutui kokemaan eilen tuollaisen tapahtuman...
Eräs tyyppi tuli kolmion takaa eteeni, ja jouduin sitä siinä varomaan, jonka johdosta painoin tööttiä ja näytin keskaria... Tästä loukaantui kuski joka pysäköi keskelle ramppia, ja tuli kohti autoani kysellen miksi näytin keskaria...
Avasin ikkunan ja yritin hänelle kertoa, että tulit kolmion takaa... Tässä vaiheessa kuski oli jo tullut autoni oven viereen ja esittää kysymyksensä uudelleen.
Yritän uudelleen aivan rauhallisesti selittää, että tulit kolmion takaa, ja että sinulla olisi ollut väistämis velvollisuus...
En ehtinyt kuin "tulit kolmion takaa" kohtaan, kun naamalleni läsähti helvetin isot klimpit... Siis oikeesti se tyyppi räkäs mun naamalle
Kun olin saanut räät keivettua pois silmistä oli tyyppi jo paennut omaan autoonsa ja pakeni paikalta...
Onko tuollaista sattunut kenellekkään muulle??? Onko keskisormen näyttäminen niin paha tapa, että se eikeuttaa tuollaiseen :think
Auttakaa ja sivistäkää minuaE90 320DA -06
Comment
-
-
Mutta onko tuo keskisormen näyttäminen nyt niin loukkaavaa, että siitä kukaan tervejärkinen tulee räkimään???
Minulle ainakin on useasti näytetty keskaria, kun olen jossakin töppäillyt, enkä minä siitä ole kummemmin itseeni ottanut... Oppinut vaan, että en seuraavalla kerralla aja samalla tavalla
Niin, ja tämän voi siirtää tuonne enyce:n mainitsemaan topicciin... En tiennyt että täällä on sellainen olemassa
SorryE90 320DA -06
Comment
-
-
Originally posted by MarttiKK View PostNiin, sylkeminen kasvoille täyttää (lievän) pahoinpitelyn tunnusmerkistön eli kannattaa miettiä ennen kuin lähtee räkimään kenenkään kasvoille. Tämä siis yleisenä kommenttina.
Onko noin??? Höh, olisi siis täytynyt ottaa rekkari ylös, koska minun taaksenikin joutui pysähtymään ihmisiä (koska tämä tyyppi tukki Opelillaan koko rampin), joten olisi ollut todistajiakin tapahtumalla... Tietääpähän seuraavan kerran (jota toivottavasti ei tule ikinä)...
Kaikkiaan todella inhottava tapa ratkoa asioita...E90 320DA -06
Comment
-
Comment