Tuosta nyt jo on aikaa Taisin joskus jo kertoakin kyseisen jutun, mutta lyhykäisyydessään:
Ajelin seiskalla, katsoin viereeni, että ei saatana farkku-mersulla joku tulee kylkeen -> väistöliikkeet ja jarrut lukkoon. Palkinnoksi sain keskisormea kuskilta.
Seuraavissa valoissa auto parkkiin ja pihalle, samoin teki mersumies. Otti kurkusta kiinni, minä myös - sillä erotuksella, että jannulla oli keinonahkatakki, kun kaulus jäi kouraani.
Siinä se huitoi ja kompuroi tiellä polvillaan hetken, tuloksetta. Kehotin jatkamaan matkaa, hän teki työtä käskettyä ja kehui, että minulla on hyvä asenne
Kummallakin naiset kyydissä ja liikkenne pysähtyneenä ko.kaistalla Ja ihan tositarina, josta usein kaverit ja varsinkin nainen jaksavat muistuttaa
Kiko87 et taida olla mikään kovinkaa iso jässikkä nii otappa penkin alle jotain käteen sopivaa ens kerraks. Joku mun naamalle tulis syljeskelemään nii ei se tilanne nyt vaan mee niin nopeesti että se toinen pääsis karkuun. Sun ois vaa pitäny heti nousta autosta ulos ja ruvennu huutaa ku hullu nii ei varmaan ois uskaltanu ees nousta autosta. Tai edes jotain mutta älä nyt vaan autoon jää jähmettymään. vieläkun ei edes ollut sun vika!
Kerran dysseldorffissa erehdyin näyttämään keskaria kahdelle mamu-miehelle, kun ne löi liinat mun edessä kiinni täysin yllättäen taajamassa. Sain pysähtyyn eikä osunut, mutta kun käännyin siitä melkein heti heidän takaa parkkihalliin niin aukasin ikkunan ja näytin kv käsimerkkiä "huolella" . Siitä sitten sisuuntuneena sieltä lähti autosta juokseen toinen jamppa kohti autoa nyrkit pystyssä ja aivan raivohullu ilme naamalla. Ajelin siitä parkkihalliin ja kävin hampurilaisella jollain slummi-ostarilla. Kokoajan sai olla vähä varuillaan, että mistä se tulee tuikkaamaan puukon kylkiluiden väliin .
Menneenä kesänä oltiin kavereiden kanssa menossa paariin, siinä muutamia tölkkiolusia juotiin muovitaxissa. Valoissa sitten heitettiin tölkit ikkunasta pihalle mikä oli vissiin virhe.
Takana olevan citymaasturin kuski tuli valoista peräämme, ohitti törkeästi oikeelta, kiilas melkein kylkeen ja seuraavissa valoissa pysäytti vihreille. Jätkä tuli autosta ulos ja oli joku englannin kielinen pelle. Otettiin ikkunaa auki asiallisesti ja kysyttiin että mikäs on miehen ongelma niin sieltä tuli vaan että "You broke my tires matafaka!" Ja kauhea saarna kuinka alumiini tölkki rikkoo renkaat, vaikka ojaan ne lens. Sanottiin sitten kaverille ihan asiallisesti, että otappa rauhallisesti ja näytä rikkoutunu renkaas ni katsotaan, eipä ollu renkaat rikki. Lopuksi haukkui meidät kaikki täysin lyttyyn ja kävi vähän kuskiinkin siinä käsis. Sitten häippäs paikalta...
Jälkeen päin ajateltuna oishan tosta voinu poliisijutun melkeen tehä ku kuskiin kävi käpälöimään. Tai sitten ois pitäny antaa vaan ajaa muovin kylkeen, olisi nimittäin osunut jos ei oltais väistetty yhtään. Semmonen tarina
Amisgon tyyppistä toimintaa en itsekään ymmärrä. Itseäni suunnattomasti vituttaa ihmiset, jotka heittävät autostaan roskia,pulloja,tölkkejä,tupakantumppeja,yms tavaraa. Muutaman kerran olen tästä yrittänyt kyseistä toimintaa harrastavia autoilijoita käydä huomauttamassa asiallisesti, mutta aina ovat lähteneet tilanteesta pois kun autosta nousen. Joten seuraavan kerran viette ne tölkit,yms paskan roskiin ettekä nakkele niitä miten sattuu! Maailma pelastuu ja kaikilla hyvä mieli vai mitä häh.
Amisgon tyyppistä toimintaa en itsekään ymmärrä. Itseäni suunnattomasti vituttaa ihmiset, jotka heittävät autostaan roskia,pulloja,tölkkejä,tupakantumppeja,yms tavaraa. Muutaman kerran olen tästä yrittänyt kyseistä toimintaa harrastavia autoilijoita käydä huomauttamassa asiallisesti, mutta aina ovat lähteneet tilanteesta pois kun autosta nousen. Joten seuraavan kerran viette ne tölkit,yms paskan roskiin ettekä nakkele niitä miten sattuu! Maailma pelastuu ja kaikilla hyvä mieli vai mitä häh.
minä taas en ymmärrä ihmisiä jotka säilyttävät autossaan näitä edellämainittuja roskia
Ei hemmetti miten topikin kirjottajalla piti hermot tilanteessa
Ite olisin ollu kurkussa kiinni justiinsa Ei ole huonot hermot tai mitään.
Viimeeksi teki mieli kiilata teinimopoilija ojaan kun tuli tiellä mun viereen ja yritti potkia työautoni kylkeen ja näytti keskaria ja rälläili siinä ärsyttäen minua silmittömästi...
I Don't Know! I Don't Like It!
Nykyiset:
E36 328i cöype
Exät:
Fiat Uno 60ies '93
E30 316i
E28 520ia
Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
Fiat 127
Saab 900
Täytyy kyllä ihmetellä, että täältäkin löytyy porukkaa, jotka heittelevät tavaraa autostansa ulos. Tietysti nyt joku tupakan tumppi ei maailmaa kaada, mutta todistinpa viime kesänä sellaistakin tapausta, että E30 avo Bemarista heittivät takamatkustajat lasipullot motarille vauhdista. Onneksi eivät osuneet autooni, mutta vitutti silti suunnattomasti, että joku voi olla niin kusipää, että heittelee tuollaista isoa kiinteätä tavaraa takanatulevien eteen. Ei sitten yhtään osattu ajatella, että tuollainen pullo voi huonolla säkällä aiheuttaa vakavan onnettomuuden, kun siellä olisi esim. sopivasti tullut pärräkuski takana, joka olisi pullon osuman seurauksena kaatunut. En nyt väitä, että nimim. amisqo tekisi näin, mutta silti kannattaa pitää ainakin ne isoimmat roskat auton sisällä määränpäähän asti. Rahaa sekin yhteiskunnalta syö, että joudutaan palkkaamaan siivoojia, kun porukka pitää tien pientareita kaatopaikkoina.
Jovain, tosin tässä meidän tapauksessa ei oltu liikkeellä (osumisriskiä mihinkään ei ollut) että lähinä sottausta. Tosin ei tästä kauaa ole kun viimeksi väistelin motarilla kun edessä ajavalta lensi kaljapullo ikkunasta. Ja itse osaan jo pitää pullot ja tölkit visusti auton sisäpuolella
Ja yhdyn kyllä Zetaan siinä mielessä että nuorethan tätä pullojen viskomista lähinä tekee Meilläkään autossa sillon ollut yhtään yli kakskymppistä
Ramzez, eihän kyseessä ollut musta avo e30? Sellasesta tossa taannoin Länsi-Treella mulle morjesteli neljä jotain tosi nuorta kundia, ei näyttäny foorumilaisilta... Evt
Kyllä mulla lentää kylällä tölkkiä ikkunasta ulos...ei siinä mene ku 10minsaa ni on pullomummot iskeny paikalle ja keränny parempaan talteen tölkit.
Näin ainaki rollossa,missä noilla meinaa olla kilpailuaki jo,että kuka ehtii
Comment