Originally posted by Rockford
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Viikon munakuski
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kiko87 et taida olla mikään kovinkaa iso jässikkä nii otappa penkin alle jotain käteen sopivaa ens kerraks. Joku mun naamalle tulis syljeskelemään nii ei se tilanne nyt vaan mee niin nopeesti että se toinen pääsis karkuun. Sun ois vaa pitäny heti nousta autosta ulos ja ruvennu huutaa ku hullu nii ei varmaan ois uskaltanu ees nousta autosta. Tai edes jotain mutta älä nyt vaan autoon jää jähmettymään. vieläkun ei edes ollut sun vika!
Comment
-
-
Kerran dysseldorffissa erehdyin näyttämään keskaria kahdelle mamu-miehelle, kun ne löi liinat mun edessä kiinni täysin yllättäen taajamassa. Sain pysähtyyn eikä osunut, mutta kun käännyin siitä melkein heti heidän takaa parkkihalliin niin aukasin ikkunan ja näytin kv käsimerkkiä "huolella" . Siitä sitten sisuuntuneena sieltä lähti autosta juokseen toinen jamppa kohti autoa nyrkit pystyssä ja aivan raivohullu ilme naamalla. Ajelin siitä parkkihalliin ja kävin hampurilaisella jollain slummi-ostarilla. Kokoajan sai olla vähä varuillaan, että mistä se tulee tuikkaamaan puukon kylkiluiden väliin .
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Menneenä kesänä oltiin kavereiden kanssa menossa paariin, siinä muutamia tölkkiolusia juotiin muovitaxissa. Valoissa sitten heitettiin tölkit ikkunasta pihalle mikä oli vissiin virhe.
Takana olevan citymaasturin kuski tuli valoista peräämme, ohitti törkeästi oikeelta, kiilas melkein kylkeen ja seuraavissa valoissa pysäytti vihreille. Jätkä tuli autosta ulos ja oli joku englannin kielinen pelle. Otettiin ikkunaa auki asiallisesti ja kysyttiin että mikäs on miehen ongelma niin sieltä tuli vaan että "You broke my tires matafaka!" Ja kauhea saarna kuinka alumiini tölkki rikkoo renkaat, vaikka ojaan ne lens. Sanottiin sitten kaverille ihan asiallisesti, että otappa rauhallisesti ja näytä rikkoutunu renkaas ni katsotaan, eipä ollu renkaat rikki. Lopuksi haukkui meidät kaikki täysin lyttyyn ja kävi vähän kuskiinkin siinä käsis. Sitten häippäs paikalta...
Jälkeen päin ajateltuna oishan tosta voinu poliisijutun melkeen tehä ku kuskiin kävi käpälöimään. Tai sitten ois pitäny antaa vaan ajaa muovin kylkeen, olisi nimittäin osunut jos ei oltais väistetty yhtään. Semmonen tarinaG30 530e iPerfomance M-sport -18
Ex: F30 330D M-sport -15
Ex: E90 330D M-sport -06
Ex: e46 325Ci M-Sport II -03
Ex: e30 320i -89
Ex: e30 318iS -90
Comment
-
-
Originally posted by amisqo View PostValoissa sitten heitettiin tölkit ikkunasta pihalle mikä oli vissiin virhe.
Comment
-
-
Amisgon tyyppistä toimintaa en itsekään ymmärrä. Itseäni suunnattomasti vituttaa ihmiset, jotka heittävät autostaan roskia,pulloja,tölkkejä,tupakantumppeja,yms tavaraa. Muutaman kerran olen tästä yrittänyt kyseistä toimintaa harrastavia autoilijoita käydä huomauttamassa asiallisesti, mutta aina ovat lähteneet tilanteesta pois kun autosta nousen. Joten seuraavan kerran viette ne tölkit,yms paskan roskiin ettekä nakkele niitä miten sattuu! Maailma pelastuu ja kaikilla hyvä mieli vai mitä häh.
Comment
-
-
Originally posted by Fuula View PostAmisgon tyyppistä toimintaa en itsekään ymmärrä. Itseäni suunnattomasti vituttaa ihmiset, jotka heittävät autostaan roskia,pulloja,tölkkejä,tupakantumppeja,yms tavaraa. Muutaman kerran olen tästä yrittänyt kyseistä toimintaa harrastavia autoilijoita käydä huomauttamassa asiallisesti, mutta aina ovat lähteneet tilanteesta pois kun autosta nousen. Joten seuraavan kerran viette ne tölkit,yms paskan roskiin ettekä nakkele niitä miten sattuu! Maailma pelastuu ja kaikilla hyvä mieli vai mitä häh.
joinain päivinä toivon tapaavani alottajan kuvaileman törpönLast edited by peto2; 27-09-2011, 20:21.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Ei hemmetti miten topikin kirjottajalla piti hermot tilanteessa
Ite olisin ollu kurkussa kiinni justiinsa Ei ole huonot hermot tai mitään.
Viimeeksi teki mieli kiilata teinimopoilija ojaan kun tuli tiellä mun viereen ja yritti potkia työautoni kylkeen ja näytti keskaria ja rälläili siinä ärsyttäen minua silmittömästi...I Don't Know! I Don't Like It!
Nykyiset:
E36 328i cöype
Exät:
Fiat Uno 60ies '93
E30 316i
E28 520ia
Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
Fiat 127
Saab 900
Comment
-
-
Originally posted by amisqo View PostValoissa sitten heitettiin tölkit ikkunasta pihalle mikä oli vissiin virhe.Originally posted by Zeta View PostEi näin.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostTäytyy kyllä ihmetellä, että täältäkin löytyy porukkaa, jotka heittelevät tavaraa autostansa ulos.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostUskoisin että näissä asialla on 99% varmasti nuorempi porukka. Hieman vanhemmat bemaristit ovat saaneet paremman (=kovemman) kotikasvatuksen!
Comment
-
-
Jovain, tosin tässä meidän tapauksessa ei oltu liikkeellä (osumisriskiä mihinkään ei ollut) että lähinä sottausta. Tosin ei tästä kauaa ole kun viimeksi väistelin motarilla kun edessä ajavalta lensi kaljapullo ikkunasta. Ja itse osaan jo pitää pullot ja tölkit visusti auton sisäpuolella
Ja yhdyn kyllä Zetaan siinä mielessä että nuorethan tätä pullojen viskomista lähinä tekee Meilläkään autossa sillon ollut yhtään yli kakskymppistäG30 530e iPerfomance M-sport -18
Ex: F30 330D M-sport -15
Ex: E90 330D M-sport -06
Ex: e46 325Ci M-Sport II -03
Ex: e30 320i -89
Ex: e30 318iS -90
Comment
-
-
Ramzez, eihän kyseessä ollut musta avo e30? Sellasesta tossa taannoin Länsi-Treella mulle morjesteli neljä jotain tosi nuorta kundia, ei näyttäny foorumilaisilta... EvtProjekti: E36 325i Coupé '92
Comment
-
Comment