Announcement

Collapse
No announcement yet.

Viikon munakuski

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rockford
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 8028
    • Pinsiö

Originally posted by Zeta View Post
    Hehheh, ne olisikin ollut jotain..."suomen chuck norrisille" kun ei välkytellä ilman maksua!
    Haha. Viilataan vähän pilkkua. Ehkä hiiltymiseni vaatii "hieman" muuta, kun joku väläyttää pitkiä kerran takana. Muutamat tapaukset, joista tännekin kirjoittanut - on ollut jo vesipesun kestäviä riidanhakuisia kusipäitä, crack-huuruissa ilmeisesti, jotka ansaitsisivat päästä maallisesta taivalluksesta.

Helppo viisastella netissä - toista se on elää joka päivä kyyrien seassa, vuodesta toiseen. Ehkä olen erikoinen, kun räjähdän siitä, että joku meinaa ensin ajaa kylkeen, heiluttaa keskaria perään ja huutaa mulkuksi. Pitäisi ilmeisesti antaa kukkia, keijukuvia, tarroja ja pinkkiä purukumia.
    Last edited by Rockford; 10-11-2011, 20:50.
    -Dodge Charger -73
    -Mercedes-Benz GLK
    -VW Transporter

Comment

• TFV
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2006
      • 3080
      • Nurmijärvi

Originally posted by Rockford View Post
      Haha. Viilataan vähän pilkkua. Ehkä hiiltymiseni vaatii "hieman" muuta, kun joku väläyttää pitkiä kerran takana. Muutamat tapaukset, joista tännekin kirjoittanut - on ollut jo vesipesun kestäviä riidanhakuisia kusipäitä, crack-huuruissa ilmeisesti, jotka ansaitsisivat päästä maallisesta taivalluksesta.

Helppo viisastella netissä - toista se on elää joka päivä kyyrien seassa, vuodesta toiseen. Ehkä olen erikoinen, kun räjähdän siitä, että joku meinaa ensin ajaa kylkeen, heiluttaa keskaria perään ja huutaa mulkuksi. Pitäisi ilmeisesti antaa kukkia, keijukuvia, tarroja ja pinkkiä purukumia.
      No sinähän asut Tampereella. En ollenkaan ihmettele liikennehermojesi tilaa.
      Itse olen syntynyt Oulussa, elänyt nuoruuteni ja saanut ajokorttini-79 Turussa.

Joskus -83 muutin pillun perässä Tampereelle ja heti meni hermot sikäläisessä liikenteessä. Ei ole legendaa, että viimeiset hämäläiset tippuu talvisodasta näinä päivinä asemalle.

Kävi kerran: Treen rautatiesillan alla isuskelin jonkun bluebirdin perässä, vihreitä odotellen. Itsellä Mb 500s alla, siis automaatti.
      Valotolppaa siinä tuijottelin, kun vaihtui vihreä, niin jotenkin vaan ajatuksissani survaisin sen kaasun sinne puoliväliin.
      Vittu, että se mersu meni syvälle sinne bluebirdiin.

Mun vika, sillä selvä. Nissani autokulmaan parsittavaksi.....ei korjattukaan, meni lunnaiksi.
      No sitten äijä mun kotiovelle parkumaan, kun se mun nissani oli sitä ja tätä, eikä hän omasta mielestään saa yhtiöltä tarpeeksi korvausta.

Löin keputölkin ukolle kintaaseen ja sanoin, että tuossa on kaikki millä otan osaa näihin talkoisiin. Uhkasi tappaa, yms. mutta tässä vielä ollaan.

Helepompaa olla täällä piäkaupunniseuvulla.

Kaaduin katukiveyksen reunaan ja päähineeni putosi.
      Tamperelainen:Mää mukkasi rotvallin reunaan ja pipa lens.
      E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

Comment

• Ramzez
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2009
        • 6104
        • Jyväskylä

Originally posted by TFV View Post
        Mun vika, sillä selvä. Nissani autokulmaan parsittavaksi.....ei korjattukaan, meni lunnaiksi.
        No sitten äijä mun kotiovelle parkumaan, kun se mun nissani oli sitä ja tätä, eikä hän omasta mielestään saa yhtiöltä tarpeeksi korvausta.
        Tuskin itse sentään uhkaisin tappaa, mutta kieltämättä itseänikin vituttaisi aivan perkeleesti, jos joku tulisi takakontista sisään ja auto menisi lunariin. Esim. veikkaisin, että tuo sigun seiska, jos menisi paaliin, niin tuskin vakuutusyhtiö sitä kovin korkealle arvostaisi ja vaikka siitä saisikin jonkun kohtuuhinnan, niin siltikin uuden ostaminen tilalle, tuskin vastaa nykyistä. Varmasti saisi tehdä tukivarsiremppaa, yms., eli rahaa palaisi helposti pari tonnia fiksauksiin ja tietysti työt päälle. Lähestulkoon aina taloudellisesti ottaa takkiin, tuollaisissa onnettomuustilanteissa, vaikka itse olisi se syytön osapuoli.

Comment

• Jisv
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2008
          • 461
          • Pori

Pitäisi ilmeisesti antaa kukkia, keijukuvia, tarroja ja pinkkiä purukumia.
          Kokeile hei ens kerralla tätä, kävelet viereen ja ojennat keijutarran ja kehut ajotaitoja ja toivotat hyvää päivänjatkoa. Vois olla vielä hassumpia ilmeitä luvassa
          e46 non m-sport touring
          Dieselin kulutus

Comment

• Antsah
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2009
            • 1776
            • Oulu

Originally posted by Ramzez View Post
            Tuskin itse sentään uhkaisin tappaa, mutta kieltämättä itseänikin vituttaisi aivan perkeleesti, jos joku tulisi takakontista sisään ja auto menisi lunariin. Esim. veikkaisin, että tuo sigun seiska, jos menisi paaliin, niin tuskin vakuutusyhtiö sitä kovin korkealle arvostaisi ja vaikka siitä saisikin jonkun kohtuuhinnan, niin siltikin uuden ostaminen tilalle, tuskin vastaa nykyistä. Varmasti saisi tehdä tukivarsiremppaa, yms., eli rahaa palaisi helposti pari tonnia fiksauksiin ja tietysti työt päälle. Lähestulkoon aina taloudellisesti ottaa takkiin, tuollaisissa onnettomuustilanteissa, vaikka itse olisi se syytön osapuoli.
            Turhaa se on silti mennä vastapuolen ovelle itkemään. Oikea osoite on se vakuutusyhtiö joka korvauksen päättää. Aika hiljaista on, että alkaisin itse kuvetta kaivamaan jonkun nissanin takia jos on vakuutusyhtiö sitä varten, että se korvaa vahingot. Kieltämättä tulisi naurettua päin naamaa jos joku tulisi moista vaatimaan.
            Last edited by Antsah; 11-11-2011, 08:24.

Comment

• _nixu_
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2006
              • 8972
              • Kellokoski

Originally posted by Antsah View Post
              Turhaa se on silti mennä vastapuolen ovelle itkemään. Oikea osoite on se vakuutusyhtiö joka korvauksen päättää. Aika hiljaista on, että alkaisin itse kuvetta kaivamaan jonkun nissanin takia jos on vakuutusyhtiö sitä varten, että se korvaa vahingot. Kieltämättä tulisi naurettua päin naamaa jos joku tulisi vinkumaan.
              Paitsi että noissa tilanteissa on mahdollisuus hakea käräjiltä myös syylliseltä korvauksia...
              E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

Comment

• AlpinWeiss
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2007
                • 927
                • West coast

Haha. Viilataan vähän pilkkua. Ehkä hiiltymiseni vaatii "hieman" muuta, kun joku väläyttää pitkiä kerran takana.
                Koskas sä rokkari saisit sen sun urotyövideon meidän ihasteltavaksi!?
                MBCLK240 -02
                E36 318 -93
                E46 320 Ci -01
                E46 330 CiA -01
                E60 520i -04
                E93 325i -07
                F36 420xi -16

Comment

• _nixu_
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2006
                  • 8972
                  • Kellokoski

Rokkarin pitäis printata joku kyyrien kyyrä diplomi. Antaa sen ja tikkarin aina "onnistuneen" ajosuorituksen tehneelle kyyrälle

Comment

• Miltzu
                    BTCF Member
                    • May 2008
                    • 2476
                    • Finland

Originally posted by _nixu_ View Post
                    Rokkarin pitäis printata joku kyyrien kyyrä diplomi. Antaa sen ja tikkarin aina "onnistuneen" ajosuorituksen tehneelle kyyrälle
                    Loistoidea! Siihen sellanen tyhjä kohta mihin sitten voi aina kirjoittaa tämän suorituksen mistä diplomi tulee, esim. reilun alinopeuden ajaminen tai valojen vilkuttelu ohittajalle jne. Tarvittaessahan tollasen voi lähettää myös postissa perässä jos ottaa vaan kilven ylös, selvittää sitä kautta osoitteen

Comment

• ka00z
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2006
                      • 1805
                      • Varsinais-Suomi

Originally posted by Ramzez View Post
                      Siltikin se korvauksen määrä olisi vakuutusyhtiön heiniä, eikä kenenkään vieraan niitä tule maksella. Tietenkin on aivan eri asia jos pitää omaa autoaan heti Jumalasta seuraavaana tai muuten vain maailman napana. Ehkä vähän arvostuskysymys, autoja ne on vaan eikä niiden kanssa sen kummempia rakkaussuhteita harrastaa

Taisi Nissan keksiä Bluebird hatchbackin vasta nähtyään TFV:n mersun takalunkan sisällä
                      W124 voll, markalla pidemmälle

Comment

• Laku
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2007
                        • 17495
                        • Turku

Paitsi että noissa tilanteissa on mahdollisuus hakea käräjiltä myös syylliseltä korvauksia...
                        Vakuutusyhtiö vai vahingonkärsinyt?
                        Näillä mennään:
                        - BMW E81 118i since 2017
                        - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                        - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                        - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                        - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998

Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

Comment

• _nixu_
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2006
                          • 8972
                          • Kellokoski

Originally posted by Laku View Post
                          Vakuutusyhtiö vai vahingonkärsinyt?
                          Vahingonkärsinyt. Mutta silloin pitää osata toimia heti oikein kun poliisit tulee paikalle jne :think

Comment

• ka00z
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2006
                            • 1805
                            • Varsinais-Suomi

Vahingonkärsinyt. Mutta silloin pitää osata toimia heti oikein kun poliisit tulee paikalle jne :think
                            Eli vastata poliiseille, kun he kysyvät haluatko hakea oikeusteitse (käräjiltä)... Kyllä/Ei on siis riittävä toiminto tuossa kohtaa.
                            W124 voll, markalla pidemmälle

Comment

• _nixu_
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2006
                              • 8972
                              • Kellokoski

Originally posted by ka00z View Post
                              Eli vastata poliiseille, kun he kysyvät haluatko hakea oikeusteitse (käräjiltä)... Kyllä/Ei on siis riittävä toiminto tuossa kohtaa.
                              Niin. Tai miten asian sitten ilmaisevat. Kuitenkin tekee selväksi että ei tyydy sakkorangaistukseen vaan on muita vaatimuksia tms.

Käräjillä nyt voi sitten käydä miten vaan mutta se on toinen juttu taas..

Comment

• Ramzez
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2009
                                • 6104
                                • Jyväskylä

Originally posted by ka00z View Post
                                Siltikin se korvauksen määrä olisi vakuutusyhtiön heiniä, eikä kenenkään vieraan niitä tule maksella. Tietenkin on aivan eri asia jos pitää omaa autoaan heti Jumalasta seuraavaana tai muuten vain maailman napana. Ehkä vähän arvostuskysymys, autoja ne on vaan eikä niiden kanssa sen kummempia rakkaussuhteita harrastaa

Taisi Nissan keksiä Bluebird hatchbackin vasta nähtyään TFV:n mersun takalunkan sisällä
                                Niin en ottanut kantaa siihen, että menisin vetämään peräänajajaa turpaan, tai edes aukomaan hänelle päätäni, mutta kuten sanoin, siitä huolimatta vituttaisi ankarasti, sillä harvemmin noissa tilanteissa kuitenkaan säästyy itse kuluilta, vaikka olisi täysin syytön onnettomuuteen.

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎