Announcement

Collapse
No announcement yet.

Viikon munakuski

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rale
    BTCF Member
    • Jul 2005
    • 1482
    • Porvoo

Sit se jatkaa varmaa toista sataa mittaris. Sitte ihmettelin kun söderkullan liittymällä mulkku oli heittäny parkkiin keskellä liittymää ja nuori kuski noussu ulos röökille ja kaks mimmii nousee peräs ja lähtee juoksee metikköön! O_o tä vittua.[/QUOTE]

Nääh, soon turist ruikulli.

Ja tänään aamulla sama paikka porvoon motari, alfa 156 tai 155 ajelee ohituskaistaa 105km/h, ilmaisin ohitus haluni alfamiehelle hipumalla pikkuhiljaa lähemmäs tätä, äijä ottaa oikean kaistan ja ajatteilin että olipas huomaavainen heppu. Vitut, kiihdyttää 130 lasiin ja takaisin eteen pitämään samaa vauhtia. Sama perseily jatkui koko matkan lahden tielle asti. Lopussa vielä kun porvoon motari loppuu ja 2-kaistainen loppuu niin täysi niitti jarrutus siellä letkan keulilla, se tekee qutaa näin aamuruhkassa.

Toivon että seisokkisi jatkuu aina ruokatunnille saakka. Kuitenkin se ruokatunti on työpäivan toinen kohokohta kotiin lähdön jälkeen (kommareille).

Ai niin, toista tilaisuutta et mun kanssa saa.

Comment

• sonikk
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2010
      • 1664
      • Kerava

Ai niin, vittu mikä tilanne oli perjantaina duunimatkalla.

Ajoin kehä III:sta länteen ja olin poistumassa Tampereen motarille kun kattelin että edempänä joku peruutti kehän reunaa ja pysähtyi siihen, oli siis ajanut ohi liittymästä. Noh mulla oli se 60-70 km/h vauhtia kun kaarsin liittymään niin yhtäkkiä tämä saatanan valopää koukkaa suoraan eteen. En kerennyt edes jarruttaa, väistin oikealta ohi niin että kaiteeseen jäi varmaan 10cm ja tähän sankariin 5cm. Jäi kyllä pari sydämenlyöntiä välistä, olis tullut nättiä jälkeä kun sitä vauhtia olis konttiin täräyttänyt.

Comment

• smo83
        Banned
        • Dec 2009
        • 1988
        • oulucity

ot tv2 kun hermo palaa liikenteessä "suututtaa kun jotkut ohittavat moottoritiellä oikealta"

edit samainen herra tais olla volvolla oulussa pari vuotta sitten
        ajelin yöllä tyhjää motaria saavutan volvon, jään sopivan tyrvavälin päähän. volvo mies otta vasemman kaistan?
        saabismi on sairaus etuveto volvoilu mielisairaus.
        Last edited by smo83; 14-03-2012, 00:10.

Comment

• Nibster
          Newbiemmer
          • Jul 2010
          • 23
          • Pirkanmaa

Oli ihan päräyttävän näköstä seurata miten käy mesekuskille kun lähti Hyvinkää-Hankotiellä (25) paahtamaan musta ohi mukavasti kaarteessa jossa ei nähny vittujakaan eteen.

Sieltähän sitten ilmestyi rekka horisonttiin samalla hetkellä kun mese oil päässy rinnalle, ei muutaku hyppäsin koko painolla jarrun päälle ja jäin kattomaan ku mese suhahti takas omalle kaistalle meikäläisen keulaa hipoen yhtä täpärästi ku Hurjapäissä.

Kun se ei vielä riittäny niin tää sankari lähti paahtaa mun sumutorvea karkuun minkä mese kulki.

Älä hei ääliö pelkää, kyl sä viel tapat ittes sen johtotähtes kanssa!
          Ex E36 325i -93
          Ex E36 316i -93

Comment

• väiski525
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2010
            • 2572
            • Vantaa

porvoon motarilla tämäkin tapahtui, ajelin oikeaa kaistaa 105kmh, mun vieressä oli joku minua ohittamassa, kehä III rampin kohdalla oltiin ja sieltä liittymästä tuli kolme autoa täysin toisiensa perseissä kiinni, ja vauhtia ehkä 70-80 vasta.

en siis pystynyt vaihtamaan kaistaa koska vierelläni oli auto, kaksi ensimmäistä kerkesi eteeni (hädin tuskin), ja kolmaskin kovasti yritti. tuli sitten taakseni, hirveä valoshow ja tööttäily, sitten lähti ohittamaan minua, akka ratissa ei tehnyt mitään (paitsi ajoi tietenkin) mutta sen ukko joka oli apparin paikalla paineli tööttiä ja heilutti mulle keskisormea

vittu mikä apina, tulee kolmio takaa melkein kylkeen ja sitten tuollain käyttäytyy sit se jäi vielä eteen ajamaan alle 100
            - F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22

- MB s205 220cdi -15
            - Volvo s80 2.5t -07
            - mb s211 280cdi -08
            - e46 320i -03
            - e36 323i M-Sport tori-coupe -97
            - e46 320d Individual "m-sport" -04
            - e39 525i -01

Comment

• E.K.
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2010
              • 494
              • Helsinki

Originally posted by väiski525 View Post
              porvoon motarilla tämäkin tapahtui, ajelin oikeaa kaistaa 105kmh, mun vieressä oli joku minua ohittamassa, kehä III rampin kohdalla oltiin ja sieltä liittymästä tuli kolme autoa täysin toisiensa perseissä kiinni, ja vauhtia ehkä 70-80 vasta.

en siis pystynyt vaihtamaan kaistaa koska vierelläni oli auto, kaksi ensimmäistä kerkesi eteeni (hädin tuskin), ja kolmaskin kovasti yritti. tuli sitten taakseni, hirveä valoshow ja tööttäily, sitten lähti ohittamaan minua, akka ratissa ei tehnyt mitään (paitsi ajoi tietenkin) mutta sen ukko joka oli apparin paikalla paineli tööttiä ja heilutti mulle keskisormea

vittu mikä apina, tulee kolmio takaa melkein kylkeen ja sitten tuollain käyttäytyy sit se jäi vielä eteen ajamaan alle 100

Oisit soittanu poliisille epäillyn rattiijuopon rekkarin...

Comment

• väiski525
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2010
                • 2572
                • Vantaa

Originally posted by E.K. View Post
                Oisit soittanu poliisille epäillyn rattiijuopon rekkarin...
                meinasin kyllä 020202 soittaa ja rekkarin perusteella numeroa kaivaa ja kysellä mikä vittu risoo mutta en sitte jaksanu

- MB s205 220cdi -15
                - Volvo s80 2.5t -07
                - mb s211 280cdi -08
                - e46 320i -03
                - e39 525i -01

Comment

• smo83
                  Banned
                  • Dec 2009
                  • 1988
                  • oulucity

lumet sulaa, vettä kertyy tielle. autoilijat kaahaa rapakkoon ja roiskuttavat kurat jalankulkijoiden päälle

Comment

• ka00z
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2006
                    • 1805
                    • Varsinais-Suomi

Ei varsinaisesti liikenteessä sattunut, mutta eräs nimeltämainitsematon merkki (5p vihje: kaikki ei laske näitä autoiksi ) meinasi tulla kolmion takaa kylkeen. Kuinka ollakaan sattui tulemaan samalle työmaalle itseni kanssa ja tuli luokseni. Katseli hetkenaikaa siinä ja tiuskaisi "Minkäkokonen kone sun munanjatkeessasi oikein on?".

Olin niin hyvällä tuulella aamulla sovituista kaupoista johtuen, etten vaivautunut vastaamaan kuin, että todella pienet on munat kun näitä on muitakin pihalla ja tallissa.

Eli olikos perinteinen kyyrä vai ei
                    W124 voll, markalla pidemmälle

Comment

• Topi08
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2008
                      • 4458
                      • .

Tästä nyt on jo aikaa.. mutta kerrottaneen.

Olin paria kaveria heittämässä paikalliseen juottolaan ja huomasin että alkaa menovesi olemaan vähissä. Noh.. siinä sitten tankille päräytin ja tankkasin. Katselin siinä samalla sitten maantielle päin jonka varrella tämä tankkauspiste on ja huomasin kun edestä päin tulee 3auton tapaista peräkkäin. Siinä sitten sain autoni tankattua ja lähdin ajamaan kotia päin, autoja ei tullut mistään päin ja ajattelin kiihdyttää hitaasti kun mietein ketä sieltä oli 3 letkassa tulossa.
                      Kiihdytin pikkuhiljaa ja näin jo että 3mopoautohan sieltä tulee, ei tuo sinäänsä mikään ihme, mutta nämä idiootit vetivät kaikki hidastamatta STOP risteyksestä ylitte..

MITÄ VITTUA, välillä tuntuu kyllä että nuo mopoautoilijat ei tiedä säännöistä mitään, vai huvikseen ajaa tuolla tavalla?
                      Last edited by Topi08; 17-03-2012, 03:24. Reason: typo

Comment

• Vehkis
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2007
                        • 1441
                        • Turku

Originally posted by Topi08 View Post
                        Tästä nyt on jo aikaa.. mutta kerrottaneen.

Olin paria kaveria heittämässä paikalliseen juottolaan ja huomasin että alkaa menovesi olemaan vähissä. Noh.. siinä sitten tankille päräytin ja tankkasin. Katselin siinä samalla sitten maantielle päin jonka varrella tämä tankkauspiste on ja huomasin kun edestä päin tulee 3auton tapaista peräkkäin. Siinä sitten sain autoni tankattua ja lähdin ajamaan kotia päin, autoja ei tullut mistään päin ja ajattelin kiihdyttää hitaasti kun mietein ketä sieltä oli 3 letkassa tulossa.
                        Kiihdytin pikkuhiljaa ja näin jo että 3mopoautohan sieltä tulee, ei tuo sinäänsä mikään ihme, mutta nämä idiootit vetivät kaikki hidastamatta STOP risteyksestä ylitte..

MITÄ VITTUA, välillä tuntuu kyllä että nuo mopoautoilijat ei tiedä säännöistä mitään, vai huvikseen ajaa tuolla tavalla?
                        No siis eihän noilla mopoautolijoilla ole mitään käsitystä omasta turvallisuudesta. Kerran olin tuossa mäkkärissä syömässä, ja siellä oli noita mopoautojätkiä ainakin 10. Kuunetelin siinä niiden juttuja, ku pojat oikein kilpaa kehui, että kuka milloinkin on ajanut STOP-merkistä pysähtymättä. Meinasivat vaan, että ihan turhaa monessakin paikassa on STOP-merkki, kun kolmiokin riittäisi. Siis ei vittu nämä sankarit meinaa, että osaavat paremmin liikennettä lukea, kuin ammattilaiset jotka nämä merkin paikat määräävät!

Eilen tosiaan tuli sellainen mopoautoilja vastaan, mikä ihan oikeasti osasi ajaa siellä tien sivussa, sillä kotterollansa. Peukku tälle jannulle. Yleensä nämä apinat vetää keskellä tietä sillä mopoautollansa, että varmasti on autollakin hankala päästä ohi näistä.
                        Nyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
                        ex E39 535iA -97
                        sekä x määrä riisikippoja

Kesäautona toimii vw kupla -65

Comment

• promille
                          Bimmer Fanatic
                          • Apr 2009
                          • 276
                          • Valkeakoski

Kuka idiootti ajeli eilen väliä ideapark-valkeakoski ja jatkoi keskustan suuntaan? Sinulla oli valkoinen e36 josta puuttui etupuskuri, vetokoukusta roikkui karvanopat ja auto oli täynnä lippispäitä.
                          Ohitit minut helvetin vaarallisesti, sillä paskalinttasi ei meinannut jaksaa vetää ohi pörinäputkesta huolimatta.
                          Oliko myös pakko yrittää suditella joka risteyksessä?
                          Opettele vitun ossi pitämään se turvaväli, ajoit välillä alle 3m päässä minusta.

Onneksi ainakin itse selvisin kotiin saakka ehjänä, mutta muista, minä olen mies joka pitää autossaa alumiinista baseball-mailaa ja bowie-veistä, enkä todellakaan pelkää käyttää niitä.
                          e61

Comment

• BeamR
                            BTCF Member
                            • Jul 2007
                            • 13363
                            • Espoon takametsät

Originally posted by promille View Post
                            minä olen mies joka pitää autossaa alumiinista baseball-mailaa ja bowie-veistä, enkä todellakaan pelkää käyttää niitä.
                            just, varsinainen tosimies...
                            F46 Gran Tourer -20
                            Boxster 2.5 -97

Comment

• promille
                              Bimmer Fanatic
                              • Apr 2009
                              • 276
                              • Valkeakoski

Originally posted by BeamR View Post
                              just, varsinainen tosimies...
                              Kyllä, renkaat ja ikkunat menee kivasti paskaks. Enhän mä nyt ihmistä veitsellä tökkis
                              e61

Comment

• väiski525
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2010
                                • 2572
                                • Vantaa

Originally posted by promille View Post

Onneksi ainakin itse selvisin kotiin saakka ehjänä, mutta muista, minä olen mies joka pitää autossaa alumiinista baseball-mailaa ja bowie-veistä, enkä todellakaan pelkää käyttää niitä.
                                näistä lauseista saa hieman eri käsityksen...

älä sit ihmettele jos joku ajaa sun päälle autolla jos kävelet jotain kohti pesari ja veitsi kädessä jos vähän törttöillyt liikenteessä...
                                Last edited by väiski525; 17-03-2012, 09:51.

- MB s205 220cdi -15
                                - Volvo s80 2.5t -07
                                - mb s211 280cdi -08
                                - e46 320i -03
                                - e39 525i -01

Comment

Working...
                                X
                                😀