Announcement

Collapse
No announcement yet.

Viikon munakuski

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ZNI
    BTCF Member
    • Jan 2011
    • 802
    • Kontiolahti

    Kesänopeusrajoituksista huolimatta liikenteen tulppaavat ihmiset.

    E39 528i ///M-sport
    E30 "316"
    E38 740iA
    E34 M5


    ex.

    E34 525iA touring
    E34 525i
    E30 316


    Originally posted by beemers
    sanoo nainen joka ajaa e30:llä
    Kuvia kaikennäköisistä pirsseistä http://zni.kuvat.fi

    Comment

    • Cesium
      Bimmer Fanatic
      • May 2007
      • 561
      • UAE

      Originally posted by ka00z View Post
      Keliolosuhteet huomioiden, eihän tuolla Pirkanmaalla pysynyt rajoitusten mukaan ajaessa jengillä edes pellit kasassa, vaan rytisi niin että tuntui.

      Yhtä typerää on painaa sitä suurinta sallittua, jos keliolosuhteet EIVÄT sitä salli.
      Kyse onkin näistä että ajaavat 70 kmh keskellä kesä päivää...

      Comment

      • Topi08
        Bimmer Enthusiast
        • May 2008
        • 4458
        • .

        MINÄ!, olin viime perjantaina mulkku. Lähdin loimaalla työturvallisuuskurssilta, alue oli 40kmh ja edessäni ajoi yksi auto, väliä oli 3-4metriä varmaan, tuli suojatie missä odotti käveliä että pääsisi ylitse, edellä ajava ei pysähtynyt siihen niin ajattelin että tuskin haittaa jos itsekkin menen, aikaa ei mene paljoa ja käveliä varmaan jaksaa odottaa.
        Mutta olis olisin pysähtynyt niin takana 20-30metriä väliä tulevat joutuisivat pysähtymään/hiljentämään.KUN ei, meinasi käveliä sitten tulla kylkeen, otin viellä varmuudella hiukan keskemmälle autoa kun noista perkeleistä ei koskaan tiedä!
        Last edited by Topi08; 19-04-2012, 02:46. Reason: typoa

        Comment

        • ka00z
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2006
          • 1805
          • Varsinais-Suomi

          Originally posted by Cesium View Post
          Kyse onkin näistä että ajaavat 70 kmh keskellä kesä päivää...
          Ok, tämä vaan ei tullut kovin selvästi esille -> lunta tuli alkuviikosta vielä ihan reippaasti.
          W124 voll, markalla pidemmälle

          Comment

          • Cesium
            Bimmer Fanatic
            • May 2007
            • 561
            • UAE

            Originally posted by ka00z View Post
            Ok, tämä vaan ei tullut kovin selvästi esille -> lunta tuli alkuviikosta vielä ihan reippaasti.
            Toki liikenteessä saa ajatella itse sään yllättäessä. Mutta häiriköintiähän se on keskellä kesää vetää muutama kymppi alle rajoituksen. Pahimmat tapaukset sitten vielä suuttuvat kun se paha saksalainen mulkunvenytin menee ohi, kun ei tahdo leikkiä junaa.

            Comment

            • ka00z
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2006
              • 1805
              • Varsinais-Suomi

              Originally posted by Cesium View Post
              Toki liikenteessä saa ajatella itse sään yllättäessä. Mutta häiriköintiähän se on keskellä kesää vetää muutama kymppi alle rajoituksen. Pahimmat tapaukset sitten vielä suuttuvat kun se paha saksalainen mulkunvenytin menee ohi, kun ei tahdo leikkiä junaa.
              Juu olen kyllä tästä sun kanssa täysin 1:1 samaa mieltä, no worries
              W124 voll, markalla pidemmälle

              Comment

              • Cesium
                Bimmer Fanatic
                • May 2007
                • 561
                • UAE

                Eivät olleet kuutostien ajelijat huomanneet että talvirajoitusta ei enää ole. Eikä tuo junaleikkikään iskenyt. Saisi poliisi puuttua, kun on syytä epäillä ajotaitoja jos ei hyvässä säässä pysty ajamaan suurinta sallittua.

                Comment

                • AnTu
                  Newbiemmer
                  • Nov 2009
                  • 28
                  • LPR

                  Originally posted by Cesium View Post
                  Eivät olleet kuutostien ajelijat huomanneet että talvirajoitusta ei enää ole. Eikä tuo junaleikkikään iskenyt. Saisi poliisi puuttua, kun on syytä epäillä ajotaitoja jos ei hyvässä säässä pysty ajamaan suurinta sallittua.
                  Kuutoselle tuo oman lisämausteen väliaikaiset rekkaparkitkin. Eilen oli vaihdettu 100:n rajoitus kahdeksaankymppiin ennen Joutsenoa. Läpikulkumaksu täytyisi kerätä jokaiselta Suomen ulkopuolelta tulevalta rekalta, kuluttavat vain teitämme. Ja aiheeseen niin eilen joku tyttönen ajoi golffillaan kolmion takaa eteeni. Soitin asianmukaisesti torvea ja likka näytti keskisormea

                  Comment

                  • Cesium
                    Bimmer Fanatic
                    • May 2007
                    • 561
                    • UAE

                    Originally posted by AnTu View Post
                    Kuutoselle tuo oman lisämausteen väliaikaiset rekkaparkitkin. Eilen oli vaihdettu 100:n rajoitus kahdeksaankymppiin ennen Joutsenoa. Läpikulkumaksu täytyisi kerätä jokaiselta Suomen ulkopuolelta tulevalta rekalta, kuluttavat vain teitämme. Ja aiheeseen niin eilen joku tyttönen ajoi golffillaan kolmion takaa eteeni. Soitin asianmukaisesti torvea ja likka näytti keskisormea
                    Niihän nuo ryssät olivat tiellä parkissa taas. Eikä viranomaiset puutu asiaan taaskaan...

                    Comment

                    • Perämettä gruising
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2005
                      • 236
                      • Lohja, Virkkala

                      Kehä III:lta liittyi joku paappa farmari corolalla ja sen perässä toinen auto suoraan eteen kun olin tuon scania-88 210hp/ kaivinkone kyydissä ajamassa E18 motaria turkuun päin.
                      Ei sitten corolla kiihtynyt kuin sen 80km/h ja sai hiillostaa perässä kunnes se toinen auto pääsi siitä välistä pois, hetken matkaa corolla keräs vauhtia ja varmaan viisi kilsaa pääsikin edellä eten saanut kiinni ja sitten pitkässä nousussa rupesi pudottamaan vauhtia jotta olisi pitänut hidastaa ja tosta kun päästää kaasun niin ei varmasti enää kiihdy yhtään!

                      Painoin sitten torvea että voisi mennä v.....n siitä eestä niin mitään ei tapahtunut, joten alkavassa alamäessä lähdin ohi (anteeksi kaikki kanssa autoilijat) ja sittenhän siitä corollastakin löytyi kaasupoljin, joten hädintuskin pääsin ohi kihnuttamalla, no varmaan jäi se puolimetriä puskureista kun vaihdoin takaisin kaistalla ja sattumalta jalka hipaisi pakokaasujarrun poljinta, niin takana ajava työkaverini kertoi että paapa sai esimakua "savusukelluksesta" kun kaikki pienhiukkaset vapautuivat putkenpäästä corollan ilmastointiin.

                      Ei mennyt 10sekunttia ja corolla päätti ottaa ohituskaistan ja suksia v......n, eikä muuten näkynyt sen jälkeen.

                      KIITOS JA ANTEEKSI!
                      Last edited by Perämettä gruising; 04-05-2012, 23:51.
                      On olemassa kahdenlaisia turboautoja: Niitä jotka ovat rikki ja niitä jotka ovat menossa rikki!!!

                      Yhdistettyä BMW ja Audi projektia:
                      http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=199611

                      Ikuisuusprojekti VW turbo kupla 2.1 tic -72
                      http://kuts1.kuvat.fi/kuvat/Autokans.../Tompan+Kupla/

                      Comment

                      • smo83
                        Banned
                        • Dec 2009
                        • 1988
                        • oulucity

                        Originally posted by Perämettä gruising View Post
                        Ei sitten corolla kiihtynyt kuin sen 80km/h

                        KIITOS JA ANTEEKSI!
                        eihän raskas liikennekkään saa tätä nopeammin ajaa:think
                        toisaalta ymmärrän. en ole itse ajanut rekkaa (bc e puuttuu) mutta tunnen e rahtareita

                        edit luin uudestaan eli jarrutti ylämäessä? en ymmärrrä:(
                        Last edited by smo83; 05-05-2012, 05:05.

                        Comment

                        • Perämettä gruising
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2005
                          • 236
                          • Lohja, Virkkala

                          Originally posted by smo83 View Post
                          eihän raskas liikennekkään saa tätä nopeammin ajaa:think
                          toisaalta ymmärrän. en ole itse ajanut rekkaa (bc e puuttuu) mutta tunnen e rahtareita

                          edit luin uudestaan eli jarrutti ylämäessä? en ymmärrrä:(
                          Juu en ymmärrä minäkään, rajoitinhan näissä on n.90km/h ja joissain 85km/h ja mitä vähemmän on vautia mennessä mäkeen sitä vähemmän sitä on mäen päällä...

                          Ihmettelen vaan mikä selitys löytyy henkilöautoilijalta joka ajaa 120km/h rajoituksella 80km/h tai alle moottoritellä ruuhka-aikana ja kuivalla aurinkoisella kelillä?

                          Mun puolesta voisivat käyttää "vanhaa tietä" tai mennä vaikka bussilla jos noin kovin pelottaa.
                          Last edited by Perämettä gruising; 05-05-2012, 09:09.
                          On olemassa kahdenlaisia turboautoja: Niitä jotka ovat rikki ja niitä jotka ovat menossa rikki!!!

                          Yhdistettyä BMW ja Audi projektia:
                          http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=199611

                          Ikuisuusprojekti VW turbo kupla 2.1 tic -72
                          http://kuts1.kuvat.fi/kuvat/Autokans.../Tompan+Kupla/

                          Comment

                          • MonacoBlueE90
                            Bimmer Fanatic
                            • Sep 2011
                            • 245
                            • Kymenlaakso

                            Originally posted by Perämettä gruising View Post
                            Juu en ymmärrä minäkään, rajoitinhan näissä on n.90km/h ja joissain 85km/h ja mitä vähemmän on vautia mennessä mäkeen sitä vähemmän sitä on mäen päällä...
                            Työpaikkani kuorma-autoissa on rajotin säädetty kaikissa 83km/h.
                            sigpic

                            Comment

                            • mixxis
                              Bimmer Enthusiast
                              • Nov 2009
                              • 1877
                              • Jyväskylä / Uurainen

                              Mites ne kaistanvaihdot piti mennä kun käännytään useampikaistaiselle tielle?

                              Tällä viikolla kävi kaksikin läheltä piti- ja hiton läheltä piti -tilannetta.

                              Moottori(liikenne)tielle lliityttyä lähdin ohittamaan kuorma-autojonoa (2 tai 3 autoa). Siinä kun olin ehtinyt perän kohdalle vasenta kaistaa, takana vilkuteltiin jo valoja... minun takana tielle tullut kaveri olikin legendaarisesti lähtenyt suorilta ohituskaistalle ja ehti kerätä varmaan 20kmh enemmän vauhtia...ja joutuikin sitten jarruttelemaan siellä. No sitä ei sen jälkeen enää näkynyt kun hilipasin vauhtiin...

                              muutama metri eli reipas turvaväli





                              Toisena päivänä käännyin valoristeyksestä vasemmalle 2-kaistaiselle tielle, vasemmalle kaistalle, kuorma-auton perässä. Ylämäki kun oli, niin esiintyi tarvetta mennä hitaasta ohi. Vilkaisemalla ei takana ketään, ja olinkin jo keskiviivan päällä kun viereen ilmestyi kovasti kiihtyväinen Megane-mies (poika paremminkin). Oli hieman ahdasta.
                              Siinä ihmeteltiin sekunti, että mitäs nyt. Megane-mies todennäköisesti polki jo/taas kaasua koska pian alkoi vauhtikin kiihtymään piti siinä keskellä sen aikaa himmailla että vasenta pääsi perässätuleva ohi...
                              Megane-mies vissiin oli hyökännyt suoraan valoista oikeelle kaistalle reikä päässä ja oli sopivasti kuolleessa kulmassa just sillon kun aloin vaihtaa kaistaa. Tai sit vaan tuli vitun kovaa siitä risteyksestä.

                              alle puoli metriä, peilin kohdalta varmaan 10 senttiä...
                              ___________________________________
                              __________________________________________________
                              At the end of the tunnel, there's always light - It just might be a train



                              [ Focus stw ]
                              [ A6 C7 3.0tdi Q ]

                              Comment

                              • Supra^
                                BTCF Member
                                • Jul 2005
                                • 5150
                                • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                                Originally posted by mixxis View Post
                                Toisena päivänä käännyin valoristeyksestä vasemmalle 2-kaistaiselle tielle, vasemmalle kaistalle, kuorma-auton perässä. Ylämäki kun oli, niin esiintyi tarvetta mennä hitaasta ohi. Vilkaisemalla ei takana ketään, ja olinkin jo keskiviivan päällä kun viereen ilmestyi kovasti kiihtyväinen Megane-mies (poika paremminkin). Oli hieman ahdasta.
                                Siinä ihmeteltiin sekunti, että mitäs nyt. Megane-mies todennäköisesti polki jo/taas kaasua koska pian alkoi vauhtikin kiihtymään piti siinä keskellä sen aikaa himmailla että vasenta pääsi perässätuleva ohi...
                                Megane-mies vissiin oli hyökännyt suoraan valoista oikeelle kaistalle reikä päässä ja oli sopivasti kuolleessa kulmassa just sillon kun aloin vaihtaa kaistaa. Tai sit vaan tuli vitun kovaa siitä risteyksestä.

                                alle puoli metriä, peilin kohdalta varmaan 10 senttiä...
                                Kieltämättä vittumaisia tuollaiset monen kaistan salamavaihdot, mutta etkö sitten itse katsonut kuollutta kulmaa ennen kaistanvaihtoa, vai miten se rellu pääsi yllättämään? (eikä herneitä, en vaan saanut kuvaa päähäni mitä tässä oikein kävi )
                                Musti 8HP
                                Nokivasara M47
                                TeiniCoupé DCT
                                E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                                Ex:
                                E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎