Announcement

Collapse
No announcement yet.

Viikon munakuski

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GameOver
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2005
    • 3026
    • Sjundeå

    Kunnon mielensäpahoittajia taas.... Siitä on mediaseksikkyys kaukana, jos uutisoitaisiin "henkilöauton kuljettaja näytti corollanaiselle keskisormea - sai sakot"

    Elämä on... Kiinnostaisi itseasiassa tietää, onko kyseessä joku foorumilaisista :think
    -22 Lexus ES300h
    -08 Subaru Impreza

    ...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…

    Comment

    • Ramzez
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2009
      • 6104
      • Jyväskylä

      Pistää ärsyttämään huolella kaikki idiootit, jotka alkavat ihmetellä kolareita maanteillä, aiheuttaen itse vaaratilanteita. Tänään oli taas yksi läheltä piti tilanne kun Tampereen ohitustiellä Hervannan rampin kohdalla oli tapahtunut peräänajo. Siinä motarilla sitten jotkut ihmiset hidastivat katsoakseen, mitä oli tapahtunut ja näin tekivät myös monet muut, jotka eivät hidastaneet. No tulos on se, että katsotaan sinne sivulle, eikä nähdä että edellä joku hidastaa ja sitten tulee paniikkijarrutuksia. Minkä helvetin tähden on pakko alkaa pällistelemään sinne kolaripaikalle eikä katsota minne ajetaan?

      Comment

      • tabasco
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2007
        • 851
        • fin

        Originally posted by Ramzez View Post
        Minkä helvetin tähden on pakko alkaa pällistelemään sinne kolaripaikalle eikä katsota minne ajetaan?
        Provo: koska ajaminen ei muuten ole mielenkiintoista näillä nopeusrajoituksilla.

        Non-provo: tänään en ihmetellyt, kun 80 km/h rajoitusalueella ajettiin 65 km/h, pimeydestä, liukkaudesta ja lumipöllystä johtuen. Lisäksi turvavälit on A ja O, ihan sama ajetaanko rajoitusten mukaan vaiko ei, jos ajaminen on edessämenevän puskurissa roikkumista, etenkin tämä korostuu em. keliolosuhteissa.

        Comment

        • Mikko.92
          Bimmer Rookie
          • Dec 2010
          • 193
          • -

          Viikon munapää titteli heilahti kertalaakista paikallisille mopojonneille jotka pyörätiellä joivat energiajuomaa mopojensa päällä ja sitten heittivät tölkin suoraan autoni eteen kun ajoin kohdalle. Nopealla väistöliikkeellä sain samalla pölläytettyä lumet poikien päälle.

          Comment

          • Couja
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2012
            • 582
            • Valkeakoski

            Originally posted by Mikko.92 View Post
            Nopealla väistöliikkeellä sain samalla pölläytettyä lumet poikien päälle.


            vituttaa nuo jonnet jättävät moponsa miten sattuu parkkiin ja sitten vähän nuoremmanikäpolven jonnet kökkivät puskassa ja viskovat jäisiä lumikökköjä autojen päälle onneks ei menny mitään rikki prkl
            Nykyinen:
            BMW e36 323i Touring :think

            Ex:
            BMW e36 328ia coupe
            BMW e36 320i sedan

            Originally posted by Miltzu
            Joku mikä on toiselle kasa muovia ja peltiä on toiselle erittäin rakas harrastus ja kolmannelle jotain siltä väliltä.

            Comment

            • Joba
              BTCF Member
              • Sep 2007
              • 556

              Tulipa kebabinkääntäjä konttiin kun ajoi perseessä kiinni ja mulle tuli jarrutukselle oikeasti tarvetta. Kyllä vitutti, poliisitkin tosi vittuuntuneet näistä ajajista.

              Noh, sainpas pysäytettyä koko Stadin keskustan

              Comment

              • Zessor
                Bimmer Rookie
                • Aug 2011
                • 35
                • Etelä

                http://www.ylakainuu.fi/Uutiset/1194...hdyksella.html
                Ja merkkihän oli.... no ei se ollu vaikee arvata:
                http://www.feissarimokat.com/2012/12/osui-ja-upposi/

                Comment

                • mijuko
                  Bimmer Fanatic
                  • Jul 2010
                  • 951
                  • ۩□□۩

                  Originally posted by Zessor View Post
                  volovo-kuski ei oo vieläkään löytäny omaa foorumia?

                  Comment

                  • Guest's Avatar

                    Originally posted by Zessor View Post

                    BMW, Suomen vihatuin automerkki.

                    Mahtavaa luettavaa nuot kommentit Moni olisi vankilaan laittamassa, ja suoraan kuritushuoneelle. "Kyllä isi ostaa uuden"

                    Eilen tuli viikon munakuski vastaan kun jonku piti lumimyrskyssä kytätä ohituspaikkaa niin että auto oli vastaantulevien kaistalla. Ihme ettei sivupeilit osuneet yhteen. En yhtään ihmettele miksi pelti rytisee ja vahinkoja sattuu kun monellakaan ajamisessa mitään tolkkua. Tiet oli täällä meilläpäin todella liukkaat ja lunta tuli niin että ei eteen nähnyt, mutta volvokuski V70 D5:sella uskaltaa Itse oon sitä mieltä että suurin osa liikenteessä koheltavista kaheleista löytyy ison farmari volvon ratin ja penkin välistä..

                    Comment

                    • väiski525
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2010
                      • 2572
                      • Vantaa

                      Originally posted by soda View Post
                      Tiesitkös, että rikkovat lakia, jos antavat tilaa. Vastuu ryhmittymiseen on rampilta pääväylälle liittyvällä. Itseäni korpeaa henkilöautoilijat, jotka eivät osaa käyttää sitä kaasupoljinta liityttäessä motarille tai ko. kehälle. Minä EN rupea jarruttamaan painavaa ja helvetin kallista tv-tuotantoautoa jonkun sellaisen takia, joka ei osaa liikennesääntöjä / käyttää auton tehoja. Ei herneitä.
                      mutta tiesitkös myös sen, että jokainen autoilija tuossa tilanteessa rikkoi myös lakia jos turvaväli on niin lyhyt ettei sinne mahdu henkilöautolla edes väliin

                      se että päästää kaasun hetkeksi ja väli edellä ajavaan kasvaa jotta sinne on turvallista siirtyä jos näkee että joku on tulossa rampilta varsinkin ruuhka-aikaan, ei ole keneltäkään pois ja liikenne huomattavasti sujuvampaa kuin että pahimmassa tapauksessa joutuu rampilta tuleva pysähtymään kokonaan (näin nyt todella harvoin jos koskaan käy, mutta on niitäkin nähty) tai ajamaan pientareella pitkän matkaa.
                      - F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22

                      - MB s205 220cdi -15
                      - Volvo s80 2.5t -07
                      - mb s211 280cdi -08
                      - e46 320i -03
                      - e36 323i M-Sport tori-coupe -97
                      - e46 320d Individual "m-sport" -04
                      - e39 525i -01

                      Comment

                      • [Raver]
                        BTCF Member
                        • Mar 2007
                        • 1613
                        • Oulu

                        Originally posted by väiski525 View Post
                        se että päästää kaasun hetkeksi ja väli edellä ajavaan kasvaa jotta sinne on turvallista siirtyä jos näkee että joku on tulossa rampilta varsinkin ruuhka-aikaan, ei ole keneltäkään pois ja liikenne huomattavasti sujuvampaa kuin että pahimmassa tapauksessa joutuu rampilta tuleva pysähtymään kokonaan (näin nyt todella harvoin jos koskaan käy, mutta on niitäkin nähty) tai ajamaan pientareella pitkän matkaa.
                        Tuo on aika yleistä kun täyspitkällä rekalla ajelee.. Meinaavat kärryn alle ajaa kun ramppi alkaa loppumaan Sillä kun ei pahemmin kaistoja vaihella Eikä luulis olevan niin vaikeaa kiihdyttää rampilta rekan ohite vaan jäähään kyttäämään siihen nupin kohdalle että tuosta puikkaan. Sitten hoksitaankin että perkele sieltähän tulee vielä 13 metriä kärryä nupin perässä kun ramppi alkaa loppumaan
                        E30 325i 2D -88
                        E39 525i Msport 4D -03 :think

                        Comment

                        • väiski525
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2010
                          • 2572
                          • Vantaa

                          Originally posted by [Raver] View Post
                          Tuo on aika yleistä kun täyspitkällä rekalla ajelee.. Meinaavat kärryn alle ajaa kun ramppi alkaa loppumaan Sillä kun ei pahemmin kaistoja vaihella Eikä luulis olevan niin vaikeaa kiihdyttää rampilta rekan ohite vaan jäähään kyttäämään siihen nupin kohdalle että tuosta puikkaan. Sitten hoksitaankin että perkele sieltähän tulee vielä 13 metriä kärryä nupin perässä kun ramppi alkaa loppumaan
                          joo toki se on asia erikseen jos ei tajua sihdata sinne autojen väliin
                          - F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22

                          - MB s205 220cdi -15
                          - Volvo s80 2.5t -07
                          - mb s211 280cdi -08
                          - e46 320i -03
                          - e36 323i M-Sport tori-coupe -97
                          - e46 320d Individual "m-sport" -04
                          - e39 525i -01

                          Comment

                          • soda
                            Bimmer Fanatic
                            • Apr 2007
                            • 552
                            • Helsinki

                            Originally posted by väiski525 View Post

                            se että päästää kaasun hetkeksi ja väli edellä ajavaan kasvaa jotta sinne on turvallista siirtyä jos näkee että joku on tulossa rampilta varsinkin ruuhka-aikaan, ei ole keneltäkään pois ja liikenne huomattavasti sujuvampaa kuin että pahimmassa tapauksessa joutuu rampilta tuleva pysähtymään kokonaan (näin nyt todella harvoin jos koskaan käy, mutta on niitäkin nähty) tai ajamaan pientareella pitkän matkaa.
                            Mutta eikös tuossa juurikin aiheuteta haitariliikettä liikennevirtaan? Ymmärrän pointtisi, ja olet siinä ihan oikeassa, mutta targetti olikin se liittyvän autoilijan ajatusmaailma. Ennakoidaan JO siellä rampin yläpäässä homma niin, ettei tarvitse mennä pitkin piennarta, tai pahimmassa tapauksessa pysähtyä liittyvälle kaistalle. Mielestäni kuljettajan täysin oma moka, jos aletaan vasta kaistan loppuessa miettimään sitä liittymistä.
                            BMW - Ex. z3 Coupe 2.8l, e30 Mtech-2 m50b25, CLS 55 AMG, Toyota Supra Eurospec mkIV manuaali (T)T +700hp, e39 530da "työjuhta" e39 530da pre-fl Shadowline M-sport
                            Nyt; e93 330da, VW T5.1 Caravelle "FakeTaxi"

                            Comment

                            • soda
                              Bimmer Fanatic
                              • Apr 2007
                              • 552
                              • Helsinki

                              Originally posted by Couja View Post


                              vituttaa nuo jonnet jättävät moponsa miten sattuu parkkiin ja sitten vähän nuoremmanikäpolven jonnet kökkivät puskassa ja viskovat jäisiä lumikökköjä autojen päälle onneks ei menny mitään rikki prkl
                              Itsehän sain lumipallosta ikkunaan. Seurasi elokuvatyylinen takaa-ajo, jonka lopputuloksena autoni oli poikittain kääntymispaikalla ovi auki, kone käynnissä, jonne rähmällään lumihangessa, ja minä kädet puuskassa vieressä paasaten. Taisi poika pelästyä sen verran tästä episodista, ettei toviin lumikokkareita heittele. Isällisesti.
                              Last edited by soda; 09-12-2012, 07:17. Reason: pilkku unohtui
                              BMW - Ex. z3 Coupe 2.8l, e30 Mtech-2 m50b25, CLS 55 AMG, Toyota Supra Eurospec mkIV manuaali (T)T +700hp, e39 530da "työjuhta" e39 530da pre-fl Shadowline M-sport
                              Nyt; e93 330da, VW T5.1 Caravelle "FakeTaxi"

                              Comment

                              • smo83
                                Banned
                                • Dec 2009
                                • 1988
                                • oulucity

                                Originally posted by soda View Post
                                Mutta eikös tuossa juurikin aiheuteta haitariliikettä liikennevirtaan? Ymmärrän pointtisi, ja olet siinä ihan oikeassa, mutta targetti olikin se liittyvän autoilijan ajatusmaailma. Ennakoidaan JO siellä rampin yläpäässä homma niin, ettei tarvitse mennä pitkin piennarta, tai pahimmassa tapauksessa pysähtyä liittyvälle kaistalle. Mielestäni kuljettajan täysin oma moka, jos aletaan vasta kaistan loppuessa miettimään sitä liittymistä.
                                tänään eräs sankari polki jarrua motarilla kun joku tuli rampilta. onhan se fiksua antaa tietä mutta tuossa tilanteessa ois riittänyt kun vähän nostaa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎