Hyviä kokemuksia täälläkin. 2 sarjaa renkaita sieltä tilattu ja tulleet n. viikossa molemmilla kerroilla. Ensimmäinen toimitus meni vain hiukka oudosti, kun 2 rengasta meni lähimpään postiin ja 2 rengasta naapuri Siwaan :think Tosin laput tuli molemmista kotiin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia Rengas-Online kaupasta ?
Collapse
X
-
Hyviä kokemuksia. Renkaat perillä tasan sinä päivänä kun luvattu.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Purni View PostPari kertaa taannoin tilannut, perille tuli ovelle asti mutta itse en ollut kotona joten lähinmpään postiin veivät ja jättivät lapun josta voi hakea.
Ompa joskus ollut päällä puhelinnumerokin, mutta ei auta.
Millä ihmeellä saan toimitukset kotiin asti, ettei tarvitsi lähteä itse noutamaan postitoimipaikasta?E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 orientblau metallic /w casual hellgrau
E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostTähän liittyen, minulla on ollut suuria ongelma saada paketteja kotiin asti perille. Tähän suurimpana syynä on (ilmeisesti?) porraskäytävän ovikoodi, joten vaikka olisin kotona ei paketti tule perille. Joskus tullut myös lähetyksiä, jotka mahtuisivat postiluukusta läpi, mutta ovat menneet postiin ilmeisesti johtuen samasta syystä.
Millä ihmeellä saan toimitukset kotiin asti, ettei tarvitsi lähteä itse noutamaan postitoimipaikasta?
Tämäkään ei tietysti ole ratkaisu jos joku aulavahdin tms pitää olla vastaanottamassa.
Sinänsä olen tyytyväinen firman toimintaan, tavara tulee silloin kun on luvattu jneVolvo S80 D5
Golf IV Variant 02
BMW exlist: E34 520i M20B20 -88, E39 525iA -01, E36 320i Touring -95, E46 330i Touring -02, E46 316ti Compact -03, E34 540i Touring 6-gang 1994 #133/499, E39 520i Touring -02, E39 530d Touring m-sport -02, E36 318 cabrio -94, E21 315
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostMillä ihmeellä saan toimitukset kotiin asti, ettei tarvitsi lähteä itse noutamaan postitoimipaikasta?
DPD:n kuski soitteli etukäteen ja sovittiin mistä aikaa renkaat voi tuoda.
Kätevää ja ainakin viime kesänä edullisempaa vrt rengas-online :thinkE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by Kande View PostItse ratkaisin tämän niin että olen tilannut kamat työpaikalle, koska arkipäivisin todennäköisesti olen siellä paikalla.
Originally posted by _nixu_ View PostDPD:n kuski soitteli etukäteen ja sovittiin mistä aikaa renkaat voi tuoda.
Kätevää ja ainakin viime kesänä edullisempaa vrt rengas-online :think
Otin asian esille aika generaalilla tasolla, en tiedä mitä firmoja nää rengaspuljut käyttävät, mutta hyvä tietää!E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
DHL:n toimintatapa on varsin kiinnostava. Eli jos tilaan kotiosoitteeseen, ja alaovi on lukossa, niin kuski käy siinä, ja sitten vie paketin takaisin DHL:n terminaaliin. Puhelinnumero ei ainakaan automaattisesti mene DHL:lle vaikka se tilauksessa onkin mainittu. Sitten pitää itse netissä olevasta seurannasta huomata katsoa että siellä on maininta "yritetty toimittaa, vastaanottajan toimipiste suljettu". Sitten soittoa sinne, ja pyytää tyomaan työpaikalle. Näin siis ensimmäisellä kerralla.
No, toisella kerralla en muistanut sitten muuttaa toimitusosoitetta suoraan töihin. Kun näin seurannasta että pakaasi on Helsingissä, niin soitin DHL:lle Turkuun että laittakaas se työpaikalle, kun DHL:n auto joka aamu kuitenkin tässä käy. Eipäs käynyt, pitäisi maksaa 15€ toimitusosoitteen muutoksesta. Kysyin että haluatteko taas käydä ovella koputtelemassa ja sitten tuotte tänne - kyllä. Puhelinnumeron sentään ottivat, tuskinpa sekään mihinkään menee, kun statuksena on lukenut kaksi päivää "toimitus käynnissä". Eli auto joka käy työpaikalla aamulla, kuljettaa sitä pakettia, mutta ei voi jättää tänne vaan haluaa mennä ovelle koputtelemaan.
Tuo postiin vieminenkin on hyvä, helppohan se on sieltä hakea.
Rengas-Onlinesta kun tilasin, niin Redlinen kuriiri soitti ja kysyi että mihin tuodaan. Camskillistä paikallinen kuljetusfirma teki samoin, poika jopa auttoi kantamaan renkaat kellariin.
Comment
-
-
Originally posted by jsa014 View PostTuo postiin vieminenkin on hyvä, helppohan se on sieltä hakea.
Maksaisin vaikka 20e extraa siitä, että se todella tulisi sinne kotiin. Lienee hintaan on laskettu, että sinne pitäisi tulla, ihmeelliseltä sekin tuntuu, että maksettua palvelua ei saa lunastettua.
Vertailuna mainittakoon:
Huvittavaa on muutaman pienen kirjeen kanssa mitä olen tilannut. Yksi tuli normaalin postin mukana ulkomailta (Deutche post, 4e), suoraan omaan postilaatikkoon. Samankokoinen kirje (DHL, 17e), postitoimipaikkaan. Arvaa kumpi oli mieleisempiE30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostRiippuu postikonttorista. Monessa tapauksessa täällä seudulla se sijaitsee tuolla lähikauppakeskuksen uumenissa, sinne ensin autolle paikkaa etsimään ja sitten jollain ihmeellä koittaa kuljettaa se paketti ihmismassan läpi parkkihalliin. Kokeiltu on
Maksaisin vaikka 20e extraa siitä, että se todella tulisi sinne kotiin. Lienee hintaan on laskettu, että sinne pitäisi tulla, ihmeelliseltä sekin tuntuu, että maksettua palvelua ei saa lunastettua.
Vertailuna mainittakoon:
Huvittavaa on muutaman pienen kirjeen kanssa mitä olen tilannut. Yksi tuli normaalin postin mukana ulkomailta (Deutche post, 4e), suoraan omaan postilaatikkoon. Samankokoinen kirje (DHL, 17e), postitoimipaikkaan. Arvaa kumpi oli mieleisempi
Comment
-
-
Yleisellä tasolla postin siirtyminen lähi Siwaan tms kauppaan on ollut hyvä juttu. Aukioloajat parantuneet jne. Tosin pieniä ongelmiakin oli alkuun. Omilla kulmilla toimi lahjatavaraliike konttorina vähän aikaa postikonttorin lakkauttamisen jälkeen. Saksasta tilattu rengasvannesetti vei n. kolmanneksen putiikin lattiapinta-alasta ja soittivat ihan erikseen kotiin, että hakisin pois mahdollisimman pian.Kun homma siirtyi Siwaan ei ole ollut enää ihan samanlaisia tilaongelmia.
-92 928 GTS
-98 550 Maranello
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostTähän liittyen, minulla on ollut suuria ongelma saada paketteja kotiin asti perille. Tähän suurimpana syynä on (ilmeisesti?) porraskäytävän ovikoodi, joten vaikka olisin kotona ei paketti tule perille. Joskus tullut myös lähetyksiä, jotka mahtuisivat postiluukusta läpi, mutta ovat menneet postiin ilmeisesti johtuen samasta syystä.
Millä ihmeellä saan toimitukset kotiin asti, ettei tarvitsi lähteä itse noutamaan postitoimipaikasta?
Kynnys on erittäin suuri että (epämotivoitunut) kuriiri lähtisi erikseen soittelemaan asiakkaalle ja sumplia milloin mikäkin asiakas on kotona, helpompi on vain:
-skippaa syrjäisemmät paikat
-skippaa ovikoodipaikat
-skippaa "vannesetti neljänteen kerrokseen ei hissiä"-tapaukset
Poikkeustapauksia tietenkin löytyy.
Tilauksen yhteydessä on hyvä mainita
-ovikoodi
- viesti : soitto 30 min ennen
- viesti : paikalla klo 17-22.
- viesti : jos paketti on päivänä xx.xx.xxxx perillä ja toimitettuna, kuljettaja saa 20e.
-jos useimmin tilaa niin muistaa tarjota kahvit ja joululahjat kuriirille
Esim. TNT:n kautta jos tulee niin voi etukäteen soittaa ja ilmoittaa että kuriirille ilmoitetaan erikseen siitä että tämä paketti pitää olla tähän ja tähän aikaan perillä / soitto / jakoaika / paketti noudetaan terminaalista tms.
Upsilla taas kuriiri käy (yksityisillä) tasan sen yhden kerran ovella (jos käy) soittamassa kelloa, jonka jälkeen asiakas voi itse noutaa tavaransa terminaalista.
Eli oiva ratkaisu on että on yhteydessä kuljetusfirmaan tai jättää tilauksen yhteydessä viestin- etukäteen.
Rengas-onlinesta tilannut jonkun rengas-sarjan, hyvin pelasi ainakin silloin
Comment
-
-
Onko kukaan tilannut renkaita Virosta http://fi.febishop.eu/ ? Ainakin toimitusajaksi lupaavat melko lyhyttä aikaa, mutta pitääkö käytännössä paikkaansa?
Kuinka pitkiä toimitusajat muilla on ollut Rengas-onlinesta, Nordenrenkaasta tai Camskill:stä? Kahdesta viimeisestä itsellä kokemusta ja Nordenrenkaalla toimitusaika oli pari viikkoa ja Camskill:llä kuukausi. Virosta lupaavat renkaiden olevan ovella viikossa.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
Comment