Huomiselle oli arvioitu toimitus, mutta näkyy seurannassa että eilen olivat vielä tanskassa... Ei taida keretä ihan huomiseksi. Onneksi ei oo vielä kesärenkaiden alle laitolla hätä.
Huomiselle oli arvioitu toimitus, mutta näkyy seurannassa että eilen olivat vielä tanskassa... Ei taida keretä ihan huomiseksi. Onneksi ei oo vielä kesärenkaiden alle laitolla hätä.
Kyllä ne tulee yllättävän nopeesti sieltä tanskasta
hyvin meni tämän kevään rengastilaus: kuudessa päivässä kotiovelle. neljän donitsin kaupassa säästyi parisataa euroa verrattuna suomen rengasliikkeiden pyynteihin. nyt vain rengaskone laulamaan.
Onko kukaan tilannut renkaita Virosta http://fi.febishop.eu/ ? Ainakin toimitusajaksi lupaavat melko lyhyttä aikaa, mutta pitääkö käytännössä paikkaansa?
Tuli sitten renkaat tilattua tuolta Febi Shop:sta Virosta kun tarvetta ei ollut kuin kahdelle renkaalle ja halusin samanlaiset eteen ja taakse eikä muualta samoja löytynyt. Homma toimi niinkuin lupasivatkin, eli renkaat lähtivät matkaan samana päivänä kun olin ostoksen visalla maksanut. Ainut miinus siitä, että eivät laittaneet DPD:n lähetystunnusta sähköpostiin vaikka se oli luvattu laittaa kun paketti lähtee matkaan. Tämänkin tosin sain välittömästi kun pyysin sähköpostitse. Renkaat olivat ovella viikon päästä joten ainakaan tässä tapauksessa tuo DPD:n toiminta ei ollut järin nopeaa.
Tilatusta 4 renkaan satsista vain kaksi tuli perille, rahat on kyllä kelvannut. Saa nähdä tuleeko ollenkaan, onko muille käynyt samoin?
Saihan niihin lähetyksiin seurantakoodit. Mulla ainakin tuli peräkkäisinä päivinä viimeinen tilaukseni. Vai onko ne jo ollut kauemminkin matkalla/hukassa?
Tilatusta 4 renkaan satsista vain kaksi tuli perille, rahat on kyllä kelvannut. Saa nähdä tuleeko ollenkaan, onko muille käynyt samoin?
jos renkaita on eri kokoisia tai eri mallia samassa tilauksessa niin lähettävät erikseen ja voivat "harhautua" toisistaan toimituksen aikana ja tulevat perille eri päivinä
Tällä hetkellä huonoja kokemuksia. Itselläni tilaus sisässä ja se on jo kolme kertaa peruttu ja korvattu uudella tilauksella. Renkaiden toimitusaika pitenee kokoajan, kai sitä pitää ruveta vaatimaan korvauksia.
16.4 Lauantaina tilaus sisään ja maksu samantien.
19.4 Tiistaina vahvistus maksun siirrosta ja kuitin hyväksynnästä.
Välitimme tilauksesi varastoomme, josta tuotteet lähetetään mahdollisimman pian.
Tästäkö nyt sitten menee se 5-7pvää? Prklllll, ens viikolle Toivottavasti tulee renkaat eikä niinkun sälli yläpuolella kirjotellu..
Ei enää kehtaa nastoilla ajella
Hehkutan positiivesti! Autoon tullut tilattua parikertaa ja kerran mopon renkaat. Aina tullut nopeasti ilman ongelmia Suomeen. Suomen jakelussa oli viimeksi sanomista, kun kuski ei soittanut vaan renkaat palautui Vantaalle. Tämäkään nyt ei ollut suuri ongelma minulle.
ex E91 320d käsiaskilla ex E46 330dat japski ranu ex E30 316i 4d
Mulle jäi hyvä maku suuhun viime kesärenkaiden tilauksesta. Jakelu Suomen päässä toimi ja renkaat jätettiin sovittuun paikkaan, kun en sattunut olemaan kotosalla. Renkaat tulivat muistaakseni noin parin viikon sisään tilauksesta/maksamisesta.
Comment