Ensimmäiset renkaat Rengas-onlinen kautta tulossa. Toimitusaikaennuste oli noin viikko. Kirjoitin toiveeksi, että voisiko renkaiden jakelija Suomen päässä soittaa ennen tavaran jättöä. Sain vastauksen sähköpostiin, että DPD ja GLS -jakelupuljut eivät soittele asiakkaalle. Eikä sitä voi heiltä vaatiakaan, koska sellainen ei kuulu rengas-onlinen ja DPD:n sekä GLS:n väliseen sopimukseen. Renkaat palautetaan kuulema "lähinpään" postiin, mikäli vastaanottaja ei ole kuittaamassa tilausta.
Ymmärtääkseni logistiikkafirman voi valtuuttaa jättämään tavaran ovelle, vaikka ketään ei olisi kotona. En sitten tiedä riittääkö pelkkä soitto. Jossain topicissa taisi lukea, että olivat laittaneet kirjallisia valtakirjoja ko. logistiikkapuljuun.
Ja noista toimitusajoista vielä, että se mikä on rengas-onlinen antama toimitusaika, ei vastaa millään muotoa logistiikkafirmojen aikatauluja. Arvio on vain laskennallinen.
Eilen tilasin gummit. DPD:n trackerin mukaan näyttäisivät olevan liikenteessä ja toimituspäiväksi on laitettu perjantai 22.4. (ehkäpä ei kuitenkaan pääsiäisenä tuu)! Mäkin pyysin soittoa ennen toimitusta, mutta eipä se tosiaan onnistu. Soitin vielä eilen sinne rengas-onlineen ja neuvoivat olemaan yhteydessä DPD:hen, niin vois saada osviittaa tarkarsta toimitusajasta. Saapi nähdä milloin sitten loppujenlopuksi tulevat, toivottavasti mahd. pian!
Onko muilla lukenut tuolla dpd:n seurannassa että "palautus järjestelmään"? Toi tuli ekaan lähetykseen ja se peruutettiin ja nyt tuli taas. Aika vaikeaa meinaa olla.
Onko muilla lukenut tuolla dpd:n seurannassa että "palautus järjestelmään"? Toi tuli ekaan lähetykseen ja se peruutettiin ja nyt tuli taas. Aika vaikeaa meinaa olla.
Mulla tais toi lukea sillon kun ne oli käynyt mun ovella, mutta en ollut kotona. Kannattaa soittaa DPD:lle ja antaa niille sun numero, niin ne voi aina soittaa sulle kun on tuomassa niitä. Minullekkaan ne ei ekalla kerralla ilmoittanut mitään vaan jätti vaan lapun oveen.
Mulla tais toi lukea sillon kun ne oli käynyt mun ovella, mutta en ollut kotona. Kannattaa soittaa DPD:lle ja antaa niille sun numero, niin ne voi aina soittaa sulle kun on tuomassa niitä. Minullekkaan ne ei ekalla kerralla ilmoittanut mitään vaan jätti vaan lapun oveen.
Mutta se tuli samana päivänä ku tilaus uusiutui, noin 15 minuuttia noudon jälkeen Ihme touhua tosiaa, tämä on siis jo neljäs kerta.
Eilen tilasin gummit. DPD:n trackerin mukaan näyttäisivät olevan liikenteessä ja toimituspäiväksi on laitettu perjantai 22.4. (ehkäpä ei kuitenkaan pääsiäisenä tuu)! Mäkin pyysin soittoa ennen toimitusta, mutta eipä se tosiaan onnistu. Soitin vielä eilen sinne rengas-onlineen ja neuvoivat olemaan yhteydessä DPD:hen, niin vois saada osviittaa tarkarsta toimitusajasta. Saapi nähdä milloin sitten loppujenlopuksi tulevat, toivottavasti mahd. pian!
Tänään kävin hakeen renkaat DPD:n terminaalista, ku ei ois oikeen kuljetuksen aikataulu sopinu meikäläiselle. Maanataina ap siis tilasin ja tänään sain kumit (oli jopa oikeat), joten mielestäni aika hyvää toimintaa!!
Pari sarjaa oon tuolta tilannut, eikä ole kyllä mitään moittimista.
Ensimmäisellä kerralla meinasi vähän ihmetyttää kun tuli vain 2kpl renkaita, vaan kuljetusfirman äijä tuumasi että se on ihan normaalia ja tulihan ne loputkin sitten parin päivän päästä..
e30 323i Cabrio
e36 320i Touring -95
Honda CB 600 Hornet -98 ex e39 530da Touring M-Sport -01
ex e36 323i M-Sport -98
ex e36 316i -97
Hyvin on kyllä toiminut siellä toimitukset. Yleistä on että tulee ensin 2 rengasta ja muutaman päivän sisällä loput. Kerran tuli 2 rengasta ja seuraavana päivänä 1, soitto vain firmaan niin tuli alta viikossa 2 kpl renkaita joten jäi yksi varalle.
Comment