kitkoilla oon ajellu muutaman talven.. varsinkin tänne turun tunturiraiteille sopii paljon paremmin ku aattelee vaikka viime talven kelejä.. ekax saa oottaa pakkasia ja sit 3 päivää 25 astetta ja hyppää nollaan.. ei viiti nastoilla asvalttia pyyhkiä.. tykkään kitkoista kyl enempi..
Mihinkäs luulet ei-"kitkanastojen" eli nastarenkaiden pidon perustuvan? Kemialliseen sidokseen renkaan ja tien välillä? Pyhään henkeen? Kitkanasta-termi on täyttä markkinointihöpinää.
Nastarenkailla mennään..Oma mielipide on että ehdottomasti nastat alle,ei se pieni nastojen ropina voi kenenkään hermojen päälle käydä niin paljoa että tarvii jollakin kitkoilla alkaa urheilemaan..
Nastarenkailla mennään..Oma mielipide on että ehdottomasti nastat alle,ei se pieni nastojen ropina voi kenenkään hermojen päälle käydä niin paljoa että tarvii jollakin kitkoilla alkaa urheilemaan..
Siellä missä ajan niin kitka pitää paremmin. Tätä tuntuu olevan monen vaikea uskoa, ei se melu ole mulle ainoa peruste.
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Juuri hankittu tuoreet kitkat, ensimmäiseni. Tätä ennen on nastoilla menty. Olen päässyt viime vuosina paljon ajamaan biimerillä jossa on ollut kitkat alla, niin siitä se kimmoike näiden hankintaan tulikin..
E46 320i Facelift Touring M54b22
exät:E46 316i Facelift Sedan N42b18, E46 316i Sedan M43b19, E36 318tiA Compact M42B18
bemareissa näköjään käytetään enemmän kitkoja kuin muissa automerkeissä kun lukasin jostakin että 80% suomalaisista käyttää nastoja.. tosin ei tuonne ole kyllä joka ikinen penari mies käynyt vastaamassakaan :think
Nastat, jäällä ehkä paremmat kuin kitkat. Lumella jos ajaisi niin kitkat, mut kaupungissa ajettaessa ei hirveesti lunta aina näy, ainakaan tiellä.
"Position One, Position One" Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment