Fifth gear alkaa vähitellen olla siinä rajoilla, että viitsiikö enää katsoa. Jaksot ovat niin väkisin väännettyjä kuin vain ikinä. Top gear on jees, vaikkakin nämä kaksi viimeistä jaksoa eivät mielestäni olleet mitenkään loistavia. Se junajakso oli ehkä paras tähänastisista.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by surface View PostSiis miltä kanavalta tuo tulee nykyään?Kulkuvälineet:
Etsintä käynnissä
ex BMW:t
e61 525i, e46 320Ci Cabriolet Msport Facelift, e32 735iA "USA -malli", e34 520 sedan, e34 525 tds touring, e30 325i Cabriolet "Msport1", e30 316,
ex muun merkkiset:
Toyota Avensis, Suzuki Bandit 1200, Toyota Corolla -98, Volkswagen Bora, Toyota Corolla -86, Honda VTR 1000 SP-1, Honda Fireblade 900rr SC28, Suzuki GSX-R 1186cc Turbo, Kawasaki ZX-10, Yamaha FZR 1000, Yamaha TT 350
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostTosiaan tuo ammuskelujuttu näytti jotenkin niin valmiiksi järjestetyltä että siitä meni maku
Muuten oli ihan kelpo jakso sillä Focus vs. Megane oli hyvä, Panamera vähän vaisu mutta tykkäsin silti, ja vieraskin oli henkilö jonka tietää -> jaksoi katsoa.
Fordin kohdalla jäi vähän ihmetyttämään että onko 300hv etuvedossa mitään järkeä, vaikka annettiinkin ymmärtää että on ihan hyvä ajettava + mielestäni asiallisen näköinen. Noh, enpä tuomitse ennen kuin on omakohtaista kokemusta... :think
Comment
-
-
Originally posted by Blindi View PostFordin kohdalla jäi vähän ihmetyttämään että onko 300hv etuvedossa mitään järkeä, vaikka annettiinkin ymmärtää että on ihan hyvä ajettava + mielestäni asiallisen näköinen. Noh, enpä tuomitse ennen kuin on omakohtaista kokemusta... :thinkHarraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
-
Originally posted by Madfexx View PostKaikissa testeissä mitä tähän asti olen lukenut tai katsonut, on tuota uutta Focus RS:ää kehuttu, joten kaippa sitä on sitten uskottava, että etuvetoisessakin on mahdollista saada 300 hp toimimaan...
Positiivisesti yllätti uusi XFR varsinkin suorituskyvyssä ollakseen vielä automaattivaihteinen. Tosin onhan noita XFR vs. M5 testejä jo aiemmin tehty M5Boardin toimesta ja tulos samanlainen. Tosin kovemmissa vauhdeissa M5:n 7-vaihteinen laatikko vie pidemmän korren. Silti nostan hattua BMW:lle, että Jaguarilla tarvitsee saman kokoisen moottorin lisäksi vielä remmiahtimen, että pysyy rinnalla.
Comment
-
-
Hyvä jakso oli jälleen, kuten lähes poikkeuksetta aina
Ei kyllä edelleenkään tuo XF(R) Jagge napostele. Aina vaan nakuttaa takaraivoissa ajatus että siinä sitä ajellaan helvetin kalliilla Mondeolla, hädin tuskin pysyi edes antiikkista tekniikkaa edustavan neljä vuotta sitten markkinoille tulleen E60 M5:sen perässäsigpic
Comment
-
-
Tuli mieleen tuosta aiemmasta Ferrari FXX keskustelusta, että eihän tuota FXX:ää ole pakko säilyttää tehtaalla... Onhan tuo ollut Alastarollakin vuosi pari takaperin ajamassa.
Wikipediasta:
FXX owners also participate in Ferrari's testing and brand development programs. As the vehicle is not street-legal, owners have the option of storing the car at Ferrari's facilities. As part of the FXX program, the car is maintained by the Ferrari factory. The purpose of this particular program is to allow Ferrari's top customers exclusive access to its most up-to-date technology and to use their input to help develop future models. The FXX was reported to cost 1.5 million euro (excluding taxes) (1.9mil USD),[1] for the car and the services that Ferrari provides with it.
Originally posted by Tibexe View PostHyvä jakso oli jälleen, kuten lähes poikkeuksetta aina
Ei kyllä edelleenkään tuo XF(R) Jagge napostele. Aina vaan nakuttaa takaraivoissa ajatus että siinä sitä ajellaan helvetin kalliilla Mondeolla, hädin tuskin pysyi edes antiikkista tekniikkaa edustavan neljä vuotta sitten markkinoille tulleen E60 M5:sen perässäLast edited by arpuC; 20-07-2009, 22:12.Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
Kyllä on näissä viimeisimmissä jaksoissa ollut nättejä autoja, kuten Focus RS, eilinen XFR ja takavetochallengen Capri. Ei voi kuin ihailla XFR:n ulkonäköä. Hieno! Samaa ei voi sanoa M5:stä. Tuo jagge kuitenkin kalpenee series 10 ep.10 koeajetulle XF:lle.
On se vaan komea peli tuo mk3 capri. Pakko hankkia joskus projektiksi.Last edited by jazma; 20-07-2009, 22:31.e30 318i
Comment
-
-
Originally posted by arpuC View PostKyllä tuollaisella Jaggella kehtaisi kanssa ajella. Ehkä se ei ole, niin brutaali, kuin M5, mutta varmasti jokapäiväisessä arkiajossa miellyttävämpi, kuin Bemari. Ja varmasti tuosta Jaguarista saa tehoa helpommin lisää...sigpic
Comment
-
-
Olipa hyvä linkki toi http://www.finalgear.com/shows/topgear/13/
Nyt on jaksot hommattu, joten ei muutakun katsoenEx: 325i Facelift, M-Sport II -02, 330CIA Cabriolet M-Sport II Topasblau -02,
330D Touring -01 *bbs edition*, 328 coupé Hellrot -99, 328 M-Sport Montrealblau -95, 328 coupé Madeiraviolet -95
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Juhutti View PostOli kyllä tuon vikan jakson loppu aika mahtava... Taidetta Top Gearin tyyliin.
Saapi nähdä milloin tulee lisää, jos tulee..- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Comment