Announcement

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tctic
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2004
    • 215
    • Raahe

    Fifth gear alkaa vähitellen olla siinä rajoilla, että viitsiikö enää katsoa. Jaksot ovat niin väkisin väännettyjä kuin vain ikinä. Top gear on jees, vaikkakin nämä kaksi viimeistä jaksoa eivät mielestäni olleet mitenkään loistavia. Se junajakso oli ehkä paras tähänastisista.
    Lähes autoton...

    Comment

    • Panu.K
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2004
      • 824
      • Salo

      Originally posted by surface View Post
      Siis miltä kanavalta tuo tulee nykyään?
      Ei varmaan miltään kanavalta suomesta muutamaan vuoteen jos sitä meinasit. Netistä lataamalla jaksot saa katsottua tuoreeltaan.
      Kulkuvälineet:
      Etsintä käynnissä
      ex BMW:t
      e61 525i, e46 320Ci Cabriolet Msport Facelift, e32 735iA "USA -malli", e34 520 sedan, e34 525 tds touring, e30 325i Cabriolet "Msport1", e30 316,
      ex muun merkkiset:
      Toyota Avensis, Suzuki Bandit 1200, Toyota Corolla -98, Volkswagen Bora, Toyota Corolla -86, Honda VTR 1000 SP-1, Honda Fireblade 900rr SC28, Suzuki GSX-R 1186cc Turbo, Kawasaki ZX-10, Yamaha FZR 1000, Yamaha TT 350

      Comment

      • Blindi
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2005
        • 524
        • Järvenpää

        Originally posted by rizzo View Post
        Tosiaan tuo ammuskelujuttu näytti jotenkin niin valmiiksi järjestetyltä että siitä meni maku
        Samaa mieltä. Mulle on ihan sama onko kohtaukset käsikirjoitettuja/järjestettyjä sillon kun ne toimii, mutta ko. pätkässä ei oikein toiminut. En ymmärtänyt miksi mm. piti uskotella että ampuivat kovilla ja että JC olisi ollut autossa kun kauha nappas kiinni, kun ei se siitä tehnyt yhtään viihdyttävämpää?

        Muuten oli ihan kelpo jakso sillä Focus vs. Megane oli hyvä, Panamera vähän vaisu mutta tykkäsin silti, ja vieraskin oli henkilö jonka tietää -> jaksoi katsoa.

        Fordin kohdalla jäi vähän ihmetyttämään että onko 300hv etuvedossa mitään järkeä, vaikka annettiinkin ymmärtää että on ihan hyvä ajettava + mielestäni asiallisen näköinen. Noh, enpä tuomitse ennen kuin on omakohtaista kokemusta... :think

        Comment

        • maukka86
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2006
          • 488
          • Pirkanmaa

          Uusimmassa jaksossa takaveto-challenge. Ihan hauska pätkä, vaikka ei Bemaria mukana ollutkaan.
          f22 220i

          Comment

          • Madfexx
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2005
            • 3646
            • Lempäälä

            Originally posted by Blindi View Post
            Fordin kohdalla jäi vähän ihmetyttämään että onko 300hv etuvedossa mitään järkeä, vaikka annettiinkin ymmärtää että on ihan hyvä ajettava + mielestäni asiallisen näköinen. Noh, enpä tuomitse ennen kuin on omakohtaista kokemusta... :think
            Kaikissa testeissä mitä tähän asti olen lukenut tai katsonut, on tuota uutta Focus RS:ää kehuttu, joten kaippa sitä on sitten uskottava, että etuvetoisessakin on mahdollista saada 300 hp toimimaan...
            Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
            Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11

            Comment

            • Esko
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2002
              • 11680
              • Kouvola

              Originally posted by Madfexx View Post
              Kaikissa testeissä mitä tähän asti olen lukenut tai katsonut, on tuota uutta Focus RS:ää kehuttu, joten kaippa sitä on sitten uskottava, että etuvetoisessakin on mahdollista saada 300 hp toimimaan...
              Kyllähän toi etuperän lukko jo vaikuttaa paljon vetelyyn, kun molemmissa pyörissä on veto eikä kuten lukottomassa, että heittelee vetoa aina vähemmän pitävälle renkaalle. Kyllähän niitä kilpa-autojakin tehtään vastaavilla tehoilla eli ei mistään rakettitieteestä ole kyse.

              Positiivisesti yllätti uusi XFR varsinkin suorituskyvyssä ollakseen vielä automaattivaihteinen. Tosin onhan noita XFR vs. M5 testejä jo aiemmin tehty M5Boardin toimesta ja tulos samanlainen. Tosin kovemmissa vauhdeissa M5:n 7-vaihteinen laatikko vie pidemmän korren. Silti nostan hattua BMW:lle, että Jaguarilla tarvitsee saman kokoisen moottorin lisäksi vielä remmiahtimen, että pysyy rinnalla.

              Comment

              • Tibexe
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2006
                • 485
                • Tampere

                Hyvä jakso oli jälleen, kuten lähes poikkeuksetta aina
                Ei kyllä edelleenkään tuo XF(R) Jagge napostele. Aina vaan nakuttaa takaraivoissa ajatus että siinä sitä ajellaan helvetin kalliilla Mondeolla, hädin tuskin pysyi edes antiikkista tekniikkaa edustavan neljä vuotta sitten markkinoille tulleen E60 M5:sen perässä
                sigpic

                Comment

                • arpuC
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2006
                  • 1377

                  Tuli mieleen tuosta aiemmasta Ferrari FXX keskustelusta, että eihän tuota FXX:ää ole pakko säilyttää tehtaalla... Onhan tuo ollut Alastarollakin vuosi pari takaperin ajamassa.

                  Wikipediasta:

                  FXX owners also participate in Ferrari's testing and brand development programs. As the vehicle is not street-legal, owners have the option of storing the car at Ferrari's facilities. As part of the FXX program, the car is maintained by the Ferrari factory. The purpose of this particular program is to allow Ferrari's top customers exclusive access to its most up-to-date technology and to use their input to help develop future models. The FXX was reported to cost 1.5 million euro (excluding taxes) (1.9mil USD),[1] for the car and the services that Ferrari provides with it.

                  Originally posted by Tibexe View Post
                  Hyvä jakso oli jälleen, kuten lähes poikkeuksetta aina
                  Ei kyllä edelleenkään tuo XF(R) Jagge napostele. Aina vaan nakuttaa takaraivoissa ajatus että siinä sitä ajellaan helvetin kalliilla Mondeolla, hädin tuskin pysyi edes antiikkista tekniikkaa edustavan neljä vuotta sitten markkinoille tulleen E60 M5:sen perässä
                  Kyllä tuollaisella Jaggella kehtaisi kanssa ajella. Ehkä se ei ole, niin brutaali, kuin M5, mutta varmasti jokapäiväisessä arkiajossa miellyttävämpi, kuin Bemari. Ja varmasti tuosta Jaguarista saa tehoa helpommin lisää...
                  Last edited by arpuC; 20-07-2009, 22:12.
                  Miks sä sytytit Bemarin palaa?
                  En löydä enää sun luo
                  Teitkö sä tän tahallaan?
                  Nyt kaikki palaa.

                  Comment

                  • jazma
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 1115
                    • Oulu

                    Kyllä on näissä viimeisimmissä jaksoissa ollut nättejä autoja, kuten Focus RS, eilinen XFR ja takavetochallengen Capri. Ei voi kuin ihailla XFR:n ulkonäköä. Hieno! Samaa ei voi sanoa M5:stä. Tuo jagge kuitenkin kalpenee series 10 ep.10 koeajetulle XF:lle.
                    On se vaan komea peli tuo mk3 capri. Pakko hankkia joskus projektiksi.
                    Last edited by jazma; 20-07-2009, 22:31.
                    e30 318i

                    Comment

                    • Tibexe
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2006
                      • 485
                      • Tampere

                      Originally posted by arpuC View Post
                      Kyllä tuollaisella Jaggella kehtaisi kanssa ajella. Ehkä se ei ole, niin brutaali, kuin M5, mutta varmasti jokapäiväisessä arkiajossa miellyttävämpi, kuin Bemari. Ja varmasti tuosta Jaguarista saa tehoa helpommin lisää...
                      Varmasti hieno auto ja jokapäiväisessä käytössä voi hyvinkin olla M5:sta käytännöllisempi, mutta jokin tuossa uudessa XF:ssä vaan itsellä tökkii :think Uusi XKR samaisella koneella onkin sitten jo ihan eri juttu, eikä tuo uusi XJ:kään pahalta vaikuta
                      sigpic

                      Comment

                      • Pande
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2007
                        • 1324
                        • Helsinki

                        Olipa hyvä linkki toi http://www.finalgear.com/shows/topgear/13/

                        Nyt on jaksot hommattu, joten ei muutakun katsoen
                        Ex: 325i Facelift, M-Sport II -02, 330CIA Cabriolet M-Sport II Topasblau -02,
                        330D Touring -01 *bbs edition*, 328 coupé Hellrot -99, 328 M-Sport Montrealblau -95, 328 coupé Madeiraviolet -95
                        sigpic

                        Comment

                        • cheeekz
                          Bimmer Rookie
                          • Jun 2009
                          • 65
                          • Seinäjoki

                          Kyllä nyt tais tulla tämän kauden kovin jakso.
                          Alun BMW Z4 ja Nissan 370z oli mahtavia, klassikkoautokisa rokkas ja oli viel nopea julkimo.

                          Muutaman pienen pettymyksen jälkeen tuli varsin hauska ja hyvä jakso.

                          Comment

                          • Juhutti
                            Bimmer Fanatic
                            • Mar 2007
                            • 633
                            • Tampere

                            Oli kyllä tuon vikan jakson loppu aika mahtava... Taidetta Top Gearin tyyliin.
                            Skoda.

                            ex.
                            e63 645ci
                            e38 730iA
                            e36 325i

                            Comment

                            • Jonsku
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2002
                              • 4645
                              • Tuusula

                              Originally posted by Juhutti View Post
                              Oli kyllä tuon vikan jakson loppu aika mahtava... Taidetta Top Gearin tyyliin.
                              Ehdottomasti, todella vaikuttava olematta kuitenkaan liian ylitseampuva


                              Saapi nähdä milloin tulee lisää, jos tulee..
                              - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

                              ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
                              ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
                              ex. Alpina D10 Touring #33/94
                              ... and many more

                              Comment

                              • LCN
                                Bimmer Fanatic
                                • Jul 2006
                                • 529
                                • Kouvola

                                Originally posted by Juhutti View Post
                                Oli kyllä tuon vikan jakson loppu aika mahtava... Taidetta Top Gearin tyyliin.
                                Omaan makuun liian pitkä, liian vähän autoa ja liikaa sitä samaa heinikkoa mitä on nähty jo miljoona kertaa.
                                E36 320i -98 M-Sport
                                Ex: E36 325i -92

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎