Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mikä ärsyttää liikenteessä
Collapse
X
-
Originally posted by promille View PostTätä kirosin itsekkin viime perjantaina. Yksisilmäinen e6x välillä jkl-tre, ajeli satasen alueella about 80 km/h ja sitten kun yritin ohi niin se kaasu löytyikin.
Oli tosi kivaa "kisata", vauhti kävi jo +140 kun itse luovuin leikistä, en perkele rupea pimeällä kisaamaan jonkun random kilipään kanssa.
Tuossa minun tilanteessa oli vielä riittävästi valoa, 100km/h:n rajoitus, edessä oli joku munamallin Kadetti ja sen edessä vanha MB 190c teinirassi ajamassa 85 km/h. Lähen ohittamaan hyvän pituisella suoralla, jolla pääsee helposti ohi vaikka suoran päässä näkyy vastaantulija. Kun pääsen Kadetin ohi, niin mese alkaa kiihdyttämään siinä. Vitun järkevää lähteä joillekin kisoille ja tehdä ohitus vaikeaksi tuollaisessa tilanteessa, kun on vastaantulijoita Vaikka meni vähän tiukille että pääsin omalle kaistalle, niin en silti tölvänny suoraan siihen mesen eteen saati että minä olisin ne saatanan pitkien vilkutukset siinä tilanteessa ansainnu Mamman Mazda 6:sesta löytyy onneksi tarpeen vaatiessa sitä potkuakin, ettei tarttee tollasille idiooteille toiseksi jäädä. Taustapeilistä vielä näin, että kadetti tuli muuten seuraavalla suoralla kans mesen ohiE39 528i ///M-sport
E30 "316"
E38 740iA
E34 M5
ex.
E34 525iA touring
E34 525i
E30 316
Originally posted by beemerssanoo nainen joka ajaa e30:llä
Comment
-
-
Originally posted by Siberianwolf View PostPerseessä kiinni roikkujat, jotka ajavat reilulla ylinopeudella ohi vaikka itselläkin olisi vauhtia 10-15km/h ennemmän kuin rajoitus sallii. Ei kaikille vissiin kortti ole niin tärkeä, vai korpeaako se niin paljon ajella pienen diesel-auton perässä?:think
Yleisesti ottaen, aina se oma määrä ylinopeutta on hyväksyttävää, mutta jos joku ajaa kovempaa nii
Comment
-
-
Originally posted by Siberianwolf View PostPerseessä kiinni roikkujat, jotka ajavat reilulla ylinopeudella ohi vaikka itselläkin olisi vauhtia 10-15km/h ennemmän kuin rajoitus sallii. Ei kaikille vissiin kortti ole niin tärkeä, vai korpeaako se niin paljon ajella pienen diesel-auton perässä?:think
Annaskun arvaan, sitte kun joku ajaa isompaa ylinopeutta kun sinä niin nostat kauhean valoshown pystyyn tms. paskaa. Eihän tuo kortti tunnu sinullekkaan kovin tärkeä olevan. Samalla tavallahan se sinultakin kortti lähtee kun keräät tarpeeksi pieniä ylinopeuksia
Itse aiheeseen-> se että mikä vituttaa riippuu vähän omasta asenteesta ja aikataulutuksesta. Jos liikenteeseen lähtee asenteella että painu nyt sinäkin k-pää v-ittuun siitä niin tuppaa kaikki ärsyttään. Toisaalta kun varaa pari minuuttia enemmän aikaa matkaan ja asenne on että no sinäki höpsis siirryppäs siitä pois niin ajomatka sujuu leppoisasti.
Mutta pari juttua on alkanu korpeamaan, toinen on että porukkaa ei osaa ajaa sujuvasti liikenneympyröissä, vaikka ketään ei näy mailla halveilla niin joillakin on pakko odottaa että joku ajaa ympyrässä ohi ennenkuin siihen itse voi mennä.
Toinen juttu on että vaikka moottoritiellä on vähän porukkaa ja oikealla kasitalla ajetaan hitaasti niin miten se vasenkin kaista etenee niin pirun hitaasti. Kai se on jotain myötätunto hidastamista:think Muutenkaa en ymmärrä että miksi moottoritiellä pitää kiihdyttää tai jarruttaa, ne rampithan on sitä varten tehty.
Comment
-
-
Comment
-
-
Mikä vittu siinä on että sitä vilkkua ei voida käyttää kun ollaan kääntymässä...LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)
Comment
-
-
Se kun noilla nastarenkailla ajetaan vielä näköjää keskellä kesääki... Taas täänää jonku teidenritarin oli pakko motarilla ohittaessaan aivan pakko palata siihe oikealle kaistalle parin metrin päähän mun keulasta, nii et nastat ropisi tuulilasii, niin ku eduskuntapaikat PerSuille. Ja sit viel, ku pitää auto pestä kerra päiväs, noitte irrottaman maantiepölyn takii...Last edited by smeagul; 18-04-2011, 15:26.My BMW is using what your hybrid is saving
E34 525i 24V -93 / YZF-R1 08
ex E34 520i 24V -91
Originally posted by RockfordKiskaisin kuskin oven pösöstä auki ja tadaa, ilmielävä kyyrähän se siellä istui.
Comment
-
-
Originally posted by smeagul View PostSe kun noilla nastarenkailla ajetaan vielä näköjää keskellä kesääki... Taas täänää jonku teidenritarin oli pakko motarilla ohittaessaan aivan pakko palata siihe oikealle kaistalle parin metrin päähän mun keulasta, nii et nastat ropisi tuulilasii, niin ku eduskuntapaikat PerSuille. Ja sit viel, ku pitää auto pestä kerra päiväs, noitte irrottaman maantiepölyn takii...
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
-
Originally posted by -Markus- View Post+1. Nastavero ois ihan poikaa mun puolesta. Ne maksaa jotka ne tiet särkeekin.
Älä perkele tommosta ehdota ees unissas, vai oletko sitä mieltää että autoilua Suomessa ei vielä veroteta tarpeksi!Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Originally posted by mijuko View PostEhkä sielläpäin
Mopoilijat nyt vkl ärsytti erityisesti. Mikä kumma siinä on että ne mopot on pakko laittaa parkkiruutuun ja niin että jokanen mopo on omassaa. Hitto kun yritin mennä la iltana hakeen hampparin mäkkäriltä nii ei sinne ollu autolla asiaa ku teinit oli laittanu moponsa jokaiseen ruutuun. Teki mieli käydä potkasemassa jokanen kiinamopo nurin... anteeksie30 m50b25 -86
Toyota Carina E -95
Comment
-
Comment