BMW xDrive Tourit

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• r.w.
    replied
    Originally posted by Pande View Post
    Eikö tätä ole muissa kaupungeissa?
    On: http://www.bmw.fi/fi/fi/general/kamp...tour_2010.html

Leave a comment:

• Pande
    replied
    Eikö tätä ole muissa kaupungeissa?

Leave a comment:

• jake2710
    replied
    Kiitoksia! Kai sitä voisi silti käydä koeajamassa ainakin 330dA,335iA ja ehkä X1 28iA.

Edit. 335iA oli ehdottomasti maukkain peli! 330Da,335iA ja X5 tuli koeajettua.
    Last edited by jake2710; 14-01-2010, 13:09.

Leave a comment:

• touring39
    replied
    Originally posted by jake2710 View Post
    Tietääkö joku mitä autoja on BMW xDrive Tour 2010 kiertueessa?
    Jostain kuulin ettei olisi lainkaan 5-sarjalaista??

Leave a comment:

• jake2710
    replied
    Tietääkö joku mitä autoja on BMW xDrive Tour 2010 kiertueessa?
    Jostain kuulin ettei olisi lainkaan 5-sarjalaista??

Leave a comment:

• Olsberg
    replied
    Äsken tuli 335iA ja 330D ajettua ja itsekin pidin enemmän tuosta nakusta. Todella mukava ja hyvä ajettava! Mutkateillä päästelin oikein antaumuksella hymy korvissa! Seuraavaksi olin ajatellut palata bensakoneen pariin, mutta nyt pitää miettiä kyllä uudelleen. Uskomattoman pienellä kulutuksella näytti kulkevan myös. Keskikulutus oli tuolla koeajolenkillä alle 7l, eikä paljon säästelty(paitsi alussa kylmällä koneella).

Leave a comment:

• Tibexe
    replied
    E93 335iA ja E92 330dA tuli tänään käytyä koeajamassa "Testivoittaja-tourilla". Lyhykäisesti sanottuna; molemmat onnistuneita cruisereita joissa potkua ihan tarpeeksi Suomen tieliikenteeseen. Itse tykkäsin ehkä enemmän tuosta dieselistä () johtuen paremmista varuisteista (mm. Pro Navi ja Individual HiFi:t) ja erittäin miellyttävästä voimakas kiisseli + automaatti yhdistelmästä Miinusta tuli kyllä molemmissa aivan järkyttävistä sisustan hopeisista muovilistoista Hienoja pelejä kumpainenkin, kuten hintalaput edellyttääkin...
    Last edited by Tibexe; 23-04-2009, 21:41.

Leave a comment:

• arska84
    replied
    Originally posted by maukka86 View Post
    Moro
    Huomasin, että tuommoinen kiertue näkyy nyt olevan käynnissä, ajettavana iso määrä 3-sarjan autoja. Huippuna 335iA cabriolet. Eli nyt pääsee testailemaan myös bensamalleja, mikä on mukavaa vaihtelua diesel-buumille, jota talvinen x-drive kiertue oli. Harmi kun en ehdi Tampereelle testaileen, mutta viimeistään Hämeenlinnassa vois käydä testaileen.

http://www.bmw.fi/fi/fi/general/even...taja_2009.html
    Jahas, ens viikolla mennäänki ajelemaan taas käyttöautolle

Leave a comment:

• Tomi T
    replied
    Tuli käytyä Autokeskuksessa hakemassa yhtä osaa, oli mukava yllätys kun oli hienoja kolmosia ajettavana! 335iA Cabrio tuli testattua, miellyttävä kokemus kyllä!

Katto päällä ajettaessa rengasmelua oli aikas paljon, muuten hiljaista menoa. Jämäkkä peli oli ajella, ja suorituskyky varsin miellyttävä. Soittopelit oli hyvät. Värikombinaatio oli yksi parhaista. 91ke luki hintalapussa, että kyllä pitääkin miellyttää tuolla rahalla!

Leave a comment:

• maukka86
    replied
    BMW testivoittaja-kiertue 2009

Moro
    Huomasin, että tuommoinen kiertue näkyy nyt olevan käynnissä, ajettavana iso määrä 3-sarjan autoja. Huippuna 335iA cabriolet. Eli nyt pääsee testailemaan myös bensamalleja, mikä on mukavaa vaihtelua diesel-buumille, jota talvinen x-drive kiertue oli. Harmi kun en ehdi Tampereelle testaileen, mutta viimeistään Hämeenlinnassa vois käydä testaileen.

Leave a comment:

• Heiska
    replied
    Originally posted by Quatzal View Post
    Itse olin ensimmäisen paikalla, kun liike aukaisi ja viimeisenä lähdin pihalle, kun liike meni kiinni. Poikani oli mukana koeajamassa, eikä tuo kovin vastenmieliseltä touhulta vaikuttanut hänestäkään

Itse ajoin X6d, X5d, e60 530d, e91 330d, 730d ja 118i:n päivän aikana.

X6 oli aikamoinen pettymys. En oikein keksinyt mitään järkeä koko laitteessa. Erikoisuuden tavoittelijoille, järkeilijöille löytyy bemarin valikoimista parempiakin vaihtoehtoja.

X5 oli hyvin maasturimainen korkeine istuimineen, mutta hyvin positiivinen kuva autosta jäi. Tähän täytyy kyllä sanoa, että Volvon XC60 D5 on 30t€ halvempi lähtohinnaltaan, eikä sen kyllä tarvitse yhtään hävetä ominaisuuksiaan bemariin verrattuna.

530d oli ladattu varmaan kaikilla mahdollisilla varusteilla. Todella nautinnollinen auto ajella, eikä ajolleen juurikaan tarvinnut hävetä seiskasataselle. Hinnatalkaen malliakin tyypänneenä oikein miellyttävä ajokokemus. Yhteenvetona ajaminen mukavaa ja vetokaan ei heti lopu.

330d aiheutti kyllä todella pahaa riippuvuutta! Koeajopäivät jatkuvat maanantaina ja aijon mennä ajamaan tällä uudestaan, jos vaan antavat. Aivan p#rkeleen kiva laite! Hauskempi, kuin Linnanmäki ja Särkänniemi yhteensä. Nautinnollinen ajettava kovaa tai hiljaa.

730d ainoa vika oli, ettei se ollut oma. Tästä ei kyllä kyyti paljon parane. Dieselin antama suorituskyky oli hyvin rolssimainen, eli "riittävä". Tosin e60 530/535 hyvin varustettuna pääsee hyvin lähelle ajonautinnossa ja mukavuudessa. Välirahalla voi sitten ostaa emännälle uuden e90 325i:n.

118i kävin ajamassa tällä, koska olen aikaisemmin ajanut vain 135i coupella, eikä minulla ollut mitään hajua perusmallin ominaisuuksista. Koeajoauto oli hyvin askeettisesti varustettu ja välitön vertailu muihin päivän aikana ajettuihin autoihin ehkä lisäsi tunnetta.
    Autossa oli kuitenkin semmoista vanhanajan bemarifiilistä ja ajamisen riemua. Itse ottaisin aavistuksen isommalla moottorilla ja ainakin jonkin sortin nahkaratilla, sillä vakio muoviruori oli aivan kamala. Hintaero 300-sarjaan liian pieni.

Nämä olivat omia näkemyksiäni autoista ja eriäviä näkemyksiä varmasti löytyy. Ei kannata vetää hernettä nenään.
    Toi on aika selkeä arvostelu ja paikkaansa pitävä. Jos en ihan väärin muista niin tuota 530xdA:ta oli varusteltu yli 20k€ arvosta. Että kyllä siitä pitäs löytyä vaikka mitä.
    X6 oli taas sitä samaa mitä ennenkin, mutta n.2000€.n HIFI paketti kyllä jäi positiivisesti mieleen.
    330xd on kuulemma ollut koko kiertueella kysytyin auto ja en kyllä yhtään ihmettele miksi.

Ja en usko että mitään ongelmia on saada maanantaina autoa uudelleen ajettavaksi ja toivotaan, että toi lumisade jatkuis vielä niin olis vähän liukkaampaa

Leave a comment:

• Quatzal
    replied
    Itse olin ensimmäisen paikalla, kun liike aukaisi ja viimeisenä lähdin pihalle, kun liike meni kiinni. Poikani oli mukana koeajamassa, eikä tuo kovin vastenmieliseltä touhulta vaikuttanut hänestäkään

Itse ajoin X6d, X5d, e60 530d, e91 330d, 730d ja 118i:n päivän aikana.

X6 oli aikamoinen pettymys. En oikein keksinyt mitään järkeä koko laitteessa. Erikoisuuden tavoittelijoille, järkeilijöille löytyy bemarin valikoimista parempiakin vaihtoehtoja.

X5 oli hyvin maasturimainen korkeine istuimineen, mutta hyvin positiivinen kuva autosta jäi. Tähän täytyy kyllä sanoa, että Volvon XC60 D5 on 30t€ halvempi lähtohinnaltaan, eikä sen kyllä tarvitse yhtään hävetä ominaisuuksiaan bemariin verrattuna.

530d oli ladattu varmaan kaikilla mahdollisilla varusteilla. Todella nautinnollinen auto ajella, eikä ajolleen juurikaan tarvinnut hävetä seiskasataselle. Hinnatalkaen malliakin tyypänneenä oikein miellyttävä ajokokemus. Yhteenvetona ajaminen mukavaa ja vetokaan ei heti lopu.

330d aiheutti kyllä todella pahaa riippuvuutta! Koeajopäivät jatkuvat maanantaina ja aijon mennä ajamaan tällä uudestaan, jos vaan antavat. Aivan p#rkeleen kiva laite! Hauskempi, kuin Linnanmäki ja Särkänniemi yhteensä. Nautinnollinen ajettava kovaa tai hiljaa.

730d ainoa vika oli, ettei se ollut oma. Tästä ei kyllä kyyti paljon parane. Dieselin antama suorituskyky oli hyvin rolssimainen, eli "riittävä". Tosin e60 530/535 hyvin varustettuna pääsee hyvin lähelle ajonautinnossa ja mukavuudessa. Välirahalla voi sitten ostaa emännälle uuden e90 325i:n.

118i kävin ajamassa tällä, koska olen aikaisemmin ajanut vain 135i coupella, eikä minulla ollut mitään hajua perusmallin ominaisuuksista. Koeajoauto oli hyvin askeettisesti varustettu ja välitön vertailu muihin päivän aikana ajettuihin autoihin ehkä lisäsi tunnetta.
    Autossa oli kuitenkin semmoista vanhanajan bemarifiilistä ja ajamisen riemua. Itse ottaisin aavistuksen isommalla moottorilla ja ainakin jonkin sortin nahkaratilla, sillä vakio muoviruori oli aivan kamala. Hintaero 300-sarjaan liian pieni.

Nämä olivat omia näkemyksiäni autoista ja eriäviä näkemyksiä varmasti löytyy. Ei kannata vetää hernettä nenään.

Leave a comment:

• Heiska
    replied
    Originally posted by Antti O View Post
    Käytiin puolison kanssa tänään ajamassa seuraavia pelejä:

X5
    320XD touring
    330XD coupe
    740d köhän se oli... uusin seiska enivei.

X5 tuntui ihan mukavalle ajella, mutten kyllä itselle ostaisi tuollaista. Fiilis oli vähän kun ajelisi pientä jakeluautoa.

Tuo 330xd ehkä teki isoimman vaikutuksen manuaalina, paikaltaan tuntui irtoavan todella iloisesti ja tuo 5.8 0-100 arvo tietysti selittää paljon.
    Uusi seiska oli myöskin mukava ja hiljainen, muttei taaskaan oikein omaan makuun autona.
    se seiska on 730d pakko oli korjata. Ja kyllä se 330xd noista se mukavin lelu on.

Leave a comment:

• Antti O
    replied
    Käytiin puolison kanssa tänään ajamassa seuraavia pelejä:

X5
    320XD touring
    330XD coupe
    740d köhän se oli... uusin seiska enivei.

X5 tuntui ihan mukavalle ajella, mutten kyllä itselle ostaisi tuollaista. Fiilis oli vähän kun ajelisi pientä jakeluautoa.

Tuo 330xd ehkä teki isoimman vaikutuksen manuaalina, paikaltaan tuntui irtoavan todella iloisesti ja tuo 5.8 0-100 arvo tietysti selittää paljon.
    Uusi seiska oli myöskin mukava ja hiljainen, muttei taaskaan oikein omaan makuun autona.

Leave a comment:

• Esko
    replied
    Tulipa käytyä itsekkin tuossa ohimennen pyöräyttämässä lenkki X5:lla ja X6:lla. X6 on kyllä nätti "maasturiksi" ulkoisesti, mutta en kyllä itsekkään oikein ymmärtänyt sen käyttötarkoitusta. Jotenkin ahdasmielinen auto ollakseen jyhkeä maasturi. Taisin odottaa ihan liikaa..

X5 oli hitusen parempi, mutta jotenkin sekään ei tuntunut edelleenkään "omalta" peliltä (viime vuonna tyypätty myös X5). Alusta oli huomattavasti pehmeämpi kuin X6:ssa. Hallintalaitteet on menny vähän turhan hienoiksi, kun tuotti itselläkin alkuun vaikeuksia noiden molempien kanssa käyttää koko autoa, niin miten sitten joku keski-ikäinen tallaaja tai joku vanhempi nainen selviää? Muuten laatuvaikutelma oli ok. Taisi olla lunta/jäätä vanteissa, kun ratti alkoi täristämään yli 50km/h vauhdissa aika mukavasti.

Lisähuomioita molemmista, facelift E39 tuntui huomattavasti hiljaisemmalta autolta kuin noista kumpikaan. 35d vaikutti ihan mukavasti vääntävältä moottorilta, mutta olisin itse kaivannut vielä lisää potkua. Tosin ei se 4.8 V8:kaan jaksanut tuota tarpeeksi pirteästi liikuttaa, joten antaa olla. Jossain max. 1500kg painavassa kopassa toi 35d olisi varmasti melko mehevä motti!

Tulipa käytyä heti perään tutun tykönä naapuriliikkeessä koeajamassa tuoretta Range Rover Sporttia vertailupohjaksi. Kyllähän varsinkin sisätilojen laatuvaikutelma oli molemmissa BMW:eissä varmaan sen 10 vuotta edellä, mutta muuten en kokenut Rangea sen huonommaksi juurikaan. Range oli varustettu mopoimmalla 2.7 TDV6 motilla eikä liikkunu kyllä sinnepäinkään mitä X5/X6 35d:llä.

Lopuksi voi kai ihmetellä, että vaikka olisi varaa, niin ostaisiko tuollaisen? Range maksoi hyvillä varusteilla 95k€, kiertueen X5 115k€ ja X6 120k€ ja arvo notkahtaa varmaan sen 20k€ noilla kaikilla samantien kun ajat auton liikkeestä ulos.

Leave a comment:

Working...