Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW xDrive Tourit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nachi
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2006
    • 378

    #16
    Rovaniemellä myös 335 ja X5 4.8, olivat kyllä todella mahtavia autoja kolmosen viedessä voiton.

    Comment

    • -PT-
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2006
      • 580
      • Rovaniemi

      #17
      Tänään tuli käytyä testaamassa 335xia tourinkia ja x5 4.8i:tä Rovaniemellä. Ihan mahtava peli tuo 335xia
      Peugeot 407 HDi 136 -04
      Ex: E46 320i -00
      Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93

      Comment

      • zanta
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2003
        • 2908
        • Oulu

        #18
        Mie kokeilin 330 soupe nelikko jäteöljyvatkainta ja sitte tuota pensa X5:sta.
        vittu se 3-sarjalainen on ahas istua... porno väritys siinä oli. punaset leederit ja alpine weissi

        X5 oli ihan kiva niillä varusteilla, vähemmänhän siinä tehoja&vääntöjä oli ku nykysessä kaupparassissa mutta arvostin entisen kaatopaikan alueella ajellessa alustan toimivuutta suuremmissa nopeuksissa
        peruutuskamera oli kiva ja hud näyttö, voipahan tapittaa kissoja, koiria, pikkupentuja ja mummoja samaan aikaan nopeusmittarin kans, ei tarvi alkaa vittuilemaan LuuPäiden kans
        se tyttö oli kans kiva joka otti mun puhelinnumeron ylös samalla ku anto...
        ...avaimet X5:een
        LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)

        eksälista:
        E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

        Comment

        • JTS
          Bimmer Rookie
          • Oct 2004
          • 37
          • Oulu

          #19
          Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
          Tänään oli Wetterin mainos tästä paikallisessa lehdessä.

          http://www.bmw.fi/fi/fi/index_narrow...mw_xdrive.html kerrotaan seuraavaa:


          Jostain syystä Wetterin mainoksesta puuttuivat nuo boldatut autot, mutta siinä oli taas jotain mitä tuossa ei ole... Niinköhän sitten käy että 335xiAT:n tyypittäminen jää haaveeksi.

          EDIT: Puuttuviin lisätty 530xiA.
          olisikohan nuo jätetty Wetterin mainoksesta pois "lippalakkiautoilijoiden" vähentämiseksi.
          F11 520dA xDrive -16
          F30 320dA xDrive -13 (2019-2021)
          E46 316ti -04 (2004-2008)
          E21 315 -83 (2001-2002)

          Comment

          • J0ne
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2004
            • 746
            • Turku

            #20
            Originally posted by JTS View Post
            olisikohan nuo jätetty Wetterin mainoksesta pois "lippalakkiautoilijoiden" vähentämiseksi.
            Perhana, pitääkin jättää lippis kotiin että päästävät edes katsomaan nuita kuningasmalleja...
            On-One InBred 29er

            Comment

            • JTS
              Bimmer Rookie
              • Oct 2004
              • 37
              • Oulu

              #21
              Originally posted by J0ne View Post
              Perhana, pitääkin jättää lippis kotiin että päästävät edes katsomaan nuita kuningasmalleja...
              No korjataan sitten vaikka että sumuvaloautoilijen välttelemiseksi Mukaviahan nuo oli (ainakin 335xia ja 330xd) ajella. Huomattavan vetelärunkoiset (sivusuunnassa) renkaat kuitenkin jäivät häiritsemään. Tietysti myös auton paino alkaa jo noissa lukemissa näkyä, perä kuitenkin seilasi rasittavan paljon reippaammissa ohjausliikkeissä.
              Last edited by JTS; 18-01-2008, 17:22.
              F11 520dA xDrive -16
              F30 320dA xDrive -13 (2019-2021)
              E46 316ti -04 (2004-2008)
              E21 315 -83 (2001-2002)

              Comment

              • Ceeray
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2005
                • 1399
                • Kuopio

                #22
                Se perän seilailu.. huomasin samaa tolla 335xia:lla äsken kun kävin rattia vääntämässä. Muuten moottori kelpaisi kyllä mullekin...

                Mutta se 525xda oli enemmän mun makuun. Kaippa se ikä tekee tehtävänsä.

                Ostakaa toi coupe multa pois ni pääsee saksasta hakemaan 500srj...
                Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..

                Comment

                • J0ne
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2004
                  • 746
                  • Turku

                  #23
                  Originally posted by JTS View Post
                  No korjataan sitten vaikka että sumuvaloautoilijen välttelemiseksi Mukaviahan nuo oli (ainakin 335xia ja 330xd) ajella. Huomattavan vetelärunkoiset (sivusuunnassa) renkaat kuitenkin jäivät häiritsemään. Tietysti myös auton paino alkaa jo noissa lukemissa näkyä, perä kuitenkin seilasi rasittavan paljon reippaammissa ohjausliikkeissä.
                  No piru... pitänee ottaa sumaritkin pois päältä. Perhana!

                  ...oli ehkä hieman vitsintynkää tuo lakki vaan hienoa että johonki edes upposi.
                  On-One InBred 29er

                  Comment

                  • zener
                    Moderator
                    • Oct 2004
                    • 14353
                    • Oulu

                    #24
                    Originally posted by J0ne View Post
                    No piru... pitänee ottaa sumaritkin pois päältä. Perhana!

                    ...oli ehkä hieman vitsintynkää tuo lakki vaan hienoa että johonki edes upposi.
                    Miten se nyt sitten on sen pipon kanssa? Ei vissiin uskalla mennä pihaan edes, kun otassa lukee "kusipää bemaristi" Sumareista otin polttimot jo tänään pois, ettei varmasti unohu päälle.
                    E65 730dA '04 klick
                    F10 520dA '11 klick
                    E34 520iA '91 klick

                    Instagram


                    "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                    Comment

                    • Petri.Kekkonen
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2006
                      • 7397
                      • Oulu

                      #25
                      Olihan se 335xiATM tuolla Wetterilläkin ja aamusta pääsinkin jonottamatta rattiin. Oli siinä koko voimalinja sen verran upea, että minua ei ehtineet ne pintalötköt (Nokian RSi 225/45R17) kitkarenkaat juurikaan häiritä. Moottori vastasi kaasuun aivan mahtavasti ja selkänojaan painui mukavasti vielä 120 km/h lähtevissä kiihdytyksissä. Moottorin pitkä vetoalue teki kiihdytyksistä todellista nautintoa, ja äänetkin olivat kohtuullisen miellyttävät.



                      Tempesillä kellotin 80-120 km/h parhaimmillaan 3,9 s. Jos tuo pitää paikkansa niin melko hyvä arvo ottaen huomioon, että autossa oli kaksi aikuista ja lapsi, sekä täysi tankki bensaa.

                      Vaikka olen aina ollut melko tiukkapipoinen manuaalivaihteiston kannattaja, niin nyt on pakko myöntää, että tässä autossa automaatti tuntui toimivan kuten pitääkin. Alasvaihdot tapahtui enempiä empimättä ja muutenkaan ei tullut missään vaiheessa liian kuminauhamaista tuntumaa. Vaihteisto tuntui reagoivan kiitettävän nopeasti jopa käsin hämmennettäessä, mitä ei ole aiemmin tapahtunut juurikaan muissa kuin DSG-vaihteistoissa.

                      Liukkauden puutteesta johtuen nelivetoa ei päässyt oikein testaamaan, koska jopa sohjoisella/jäisellä parkkipaikalla vauhtia tuli nopeasti liikaa. Jos jotain niin todella paljon vaivattomuutta se ajamiseen antoi. Risteyksistä saattoi lähteä reilulla kaasulla tiukkaan 90-asteen mutkaan (ilman luistonestoa) ja auto meni juuri sinne minne pitikin pienestä luistosta huolimatta.

                      Jousitus tuntui omaan autoon verrattuna hiukan mukavammalta, mutta ohjausta en oikein osaa kehua. Kuten monissa muissakin ajamissani uudemmissa bemareissa, olisin toivonut tähänkin hiukan lisää herkkyyttä. Kitkarenkaat eivät tietenkään paranna tilannetta tässä suhteessa.

                      Urheiluistuimet tuntuivat heti kotoisilta eikä kabiinissa ollut muutenkaan mitään valittamista. Itse en tämän tilavampaa autoa etutiloiltaan tarvitsisi, vaikka 5-sarjan suurempi leveys kiva lisä onkin.
                      E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
                      E39 523i M Sport '00, Titansilber

                      Comment

                      • henri
                        BTCF Member
                        • Aug 2002
                        • 5752
                        • Kiuruvesi/Iisalmi

                        #26
                        Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
                        Olihan se 335xiATM tuolla Wetterilläkin ja aamusta pääsinkin jonottamatta rattiin. Oli siinä koko voimalinja sen verran upea, että minua ei ehtineet ne pintalötköt (Nokian RSi 225/45R17) kitkarenkaat juurikaan häiritä. Moottori vastasi kaasuun aivan mahtavasti ja selkänojaan painui mukavasti vielä 120 km/h lähtevissä kiihdytyksissä. Moottorin pitkä vetoalue teki kiihdytyksistä todellista nautintoa, ja äänetkin olivat kohtuullisen miellyttävät.



                        Tempesillä kellotin 80-120 km/h parhaimmillaan 3,9 s. Jos tuo pitää paikkansa niin melko hyvä arvo ottaen huomioon, että autossa oli kaksi aikuista ja lapsi, sekä täysi tankki bensaa.

                        Vaikka olen aina ollut melko tiukkapipoinen manuaalivaihteiston kannattaja, niin nyt on pakko myöntää, että tässä autossa automaatti tuntui toimivan kuten pitääkin. Alasvaihdot tapahtui enempiä empimättä ja muutenkaan ei tullut missään vaiheessa liian kuminauhamaista tuntumaa. Vaihteisto tuntui reagoivan kiitettävän nopeasti jopa käsin hämmennettäessä, mitä ei ole aiemmin tapahtunut juurikaan muissa kuin DSG-vaihteistoissa.

                        Liukkauden puutteesta johtuen nelivetoa ei päässyt oikein testaamaan, koska jopa sohjoisella/jäisellä parkkipaikalla vauhtia tuli nopeasti liikaa. Jos jotain niin todella paljon vaivattomuutta se ajamiseen antoi. Risteyksistä saattoi lähteä reilulla kaasulla tiukkaan 90-asteen mutkaan (ilman luistonestoa) ja auto meni juuri sinne minne pitikin pienestä luistosta huolimatta.

                        Jousitus tuntui omaan autoon verrattuna hiukan mukavammalta, mutta ohjausta en oikein osaa kehua. Kuten monissa muissakin ajamissani uudemmissa bemareissa, olisin toivonut tähänkin hiukan lisää herkkyyttä. Kitkarenkaat eivät tietenkään paranna tilannetta tässä suhteessa.

                        Urheiluistuimet tuntuivat heti kotoisilta eikä kabiinissa ollut muutenkaan mitään valittamista. Itse en tämän tilavampaa autoa etutiloiltaan tarvitsisi, vaikka 5-sarjan suurempi leveys kiva lisä onkin.
                        käytiin wetterillä 325Xi manuaalilaatolla (aika pettymys)...mutta kelpais silti. 330CdX olikin sitte jo ihan kiva peli (vaikka en automaattien ystävä liiemmin ole, niin alkaa jo toimimaan tuolla koneella ihan kivasti...harkittavissa seuraava automaatilla)...335:sta ei kerenny testaamaan. Vaikka siellä takapenkillä tulikin oltua.

                        Oliko se 335 touring muuten bensa vai diesel malli? Nelivedosta ei kyllä saanu oikein irti paljoo, sillä oli paikat aikalailla luimettomia ja vetesiä...

                        kyllä se seuraava auto pitää olla E92 coupe, diisel ja ainakin 330...vetotavalla ei väliä
                        Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
                        Ex. E30 320i 2d GTS -88


                        E46 330Cd (projekti V.2)


                        ----------------------------

                        Comment

                        • Aukes!
                          Bimmer Enthusiast
                          • Nov 2003
                          • 2014
                          • Riihimäki

                          #27
                          On toi neliveto jo vähän turhan tekninen, häviää se hauskuus. Ihme veto BMW:ltä, yleensä eivät ole eturintamassa näiden "ei-saa-rajoitusta-pois" featureiden kanssa.


                          - E60 -05 "too small to mention"
                          ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.

                          Comment

                          • Vesku1
                            Photographer
                            • Jun 2005
                            • 1401
                            • Haukipudas

                            #28
                            Originally posted by henri View Post
                            käytiin wetterillä 325Xi manuaalilaatolla (aika pettymys)...mutta kelpais silti. 330CdX olikin sitte jo ihan kiva peli (vaikka en automaattien ystävä liiemmin ole, niin alkaa jo toimimaan tuolla koneella ihan kivasti...harkittavissa seuraava automaatilla)...335:sta ei kerenny testaamaan. Vaikka siellä takapenkillä tulikin oltua.

                            Oliko se 335 touring muuten bensa vai diesel malli? Nelivedosta ei kyllä saanu oikein irti paljoo, sillä oli paikat aikalailla luimettomia ja vetesiä...

                            kyllä se seuraava auto pitää olla E92 coupe, diisel ja ainakin 330...vetotavalla ei väliä
                            Pensahan se 335 oli, äänet oli kyllä aikastalailla miellyttävät
                            Samoin pensaa imi se X5 aika hyvin 19,3 oli keskikulutus meikäläisen ajon jälkeen Jakkarat oli mukavat, samoin rammari.

                            Jotain karuja kuvia...

                            Comment

                            • henri
                              BTCF Member
                              • Aug 2002
                              • 5752
                              • Kiuruvesi/Iisalmi

                              #29
                              Originally posted by Vesku1 View Post
                              Pensahan se 335 oli, äänet oli kyllä aikastalailla miellyttävät
                              Samoin pensaa imi se X5 aika hyvin 19,3 oli keskikulutus meikäläisen ajon jälkeen Jakkarat oli mukavat, samoin rammari.

                              Jotain karuja kuvia...
                              pikku lukemia tollaset ..ok. Oliko siinä äxxässä ne comfort penkit?
                              Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
                              Ex. E30 320i 2d GTS -88


                              E46 330Cd (projekti V.2)


                              ----------------------------

                              Comment

                              • Juhutti
                                Bimmer Fanatic
                                • Mar 2007
                                • 633
                                • Tampere

                                #30
                                Originally posted by haba View Post
                                Eipä näy täälläkään päin, no eipä täällä oo kyllä luntakaa..
                                Kannattanee tulla Keravan Autosalpaan testailee sieltä päin kun letka saapuu tänne. Ihan motarin vieressä tuo liike.
                                Skoda.

                                ex.
                                e63 645ci
                                e38 730iA
                                e36 325i

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎