Rovaniemellä myös 335 ja X5 4.8, olivat kyllä todella mahtavia autoja kolmosen viedessä voiton.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW xDrive Tourit
Collapse
X
-
Mie kokeilin 330 soupe nelikko jäteöljyvatkainta ja sitte tuota pensa X5:sta.
vittu se 3-sarjalainen on ahas istua... porno väritys siinä oli. punaset leederit ja alpine weissi
X5 oli ihan kiva niillä varusteilla, vähemmänhän siinä tehoja&vääntöjä oli ku nykysessä kaupparassissa mutta arvostin entisen kaatopaikan alueella ajellessa alustan toimivuutta suuremmissa nopeuksissa
peruutuskamera oli kiva ja hud näyttö, voipahan tapittaa kissoja, koiria, pikkupentuja ja mummoja samaan aikaan nopeusmittarin kans, ei tarvi alkaa vittuilemaan LuuPäiden kans
se tyttö oli kans kiva joka otti mun puhelinnumeron ylös samalla ku anto...
...avaimet X5:eenLR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostTänään oli Wetterin mainos tästä paikallisessa lehdessä.
http://www.bmw.fi/fi/fi/index_narrow...mw_xdrive.html kerrotaan seuraavaa:
Jostain syystä Wetterin mainoksesta puuttuivat nuo boldatut autot, mutta siinä oli taas jotain mitä tuossa ei ole... Niinköhän sitten käy että 335xiAT:n tyypittäminen jää haaveeksi.
EDIT: Puuttuviin lisätty 530xiA.F11 520dA xDrive -16
F30 320dA xDrive -13 (2019-2021)
E46 316ti -04 (2004-2008)
E21 315 -83 (2001-2002)
Comment
-
-
Originally posted by J0ne View PostPerhana, pitääkin jättää lippis kotiin että päästävät edes katsomaan nuita kuningasmalleja...Last edited by JTS; 18-01-2008, 17:22.F11 520dA xDrive -16
F30 320dA xDrive -13 (2019-2021)
E46 316ti -04 (2004-2008)
E21 315 -83 (2001-2002)
Comment
-
-
Se perän seilailu.. huomasin samaa tolla 335xia:lla äsken kun kävin rattia vääntämässä. Muuten moottori kelpaisi kyllä mullekin...
Mutta se 525xda oli enemmän mun makuun. Kaippa se ikä tekee tehtävänsä.
Ostakaa toi coupe multa pois ni pääsee saksasta hakemaan 500srj...Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..
Comment
-
-
Originally posted by JTS View PostNo korjataan sitten vaikka että sumuvaloautoilijen välttelemiseksi Mukaviahan nuo oli (ainakin 335xia ja 330xd) ajella. Huomattavan vetelärunkoiset (sivusuunnassa) renkaat kuitenkin jäivät häiritsemään. Tietysti myös auton paino alkaa jo noissa lukemissa näkyä, perä kuitenkin seilasi rasittavan paljon reippaammissa ohjausliikkeissä.
...oli ehkä hieman vitsintynkää tuo lakki vaan hienoa että johonki edes upposi.On-One InBred 29er
Comment
-
-
Originally posted by J0ne View PostNo piru... pitänee ottaa sumaritkin pois päältä. Perhana!
...oli ehkä hieman vitsintynkää tuo lakki vaan hienoa että johonki edes upposi.
Comment
-
-
Olihan se 335xiATM tuolla Wetterilläkin ja aamusta pääsinkin jonottamatta rattiin. Oli siinä koko voimalinja sen verran upea, että minua ei ehtineet ne pintalötköt (Nokian RSi 225/45R17) kitkarenkaat juurikaan häiritä. Moottori vastasi kaasuun aivan mahtavasti ja selkänojaan painui mukavasti vielä 120 km/h lähtevissä kiihdytyksissä. Moottorin pitkä vetoalue teki kiihdytyksistä todellista nautintoa, ja äänetkin olivat kohtuullisen miellyttävät.
Tempesillä kellotin 80-120 km/h parhaimmillaan 3,9 s. Jos tuo pitää paikkansa niin melko hyvä arvo ottaen huomioon, että autossa oli kaksi aikuista ja lapsi, sekä täysi tankki bensaa.
Vaikka olen aina ollut melko tiukkapipoinen manuaalivaihteiston kannattaja, niin nyt on pakko myöntää, että tässä autossa automaatti tuntui toimivan kuten pitääkin. Alasvaihdot tapahtui enempiä empimättä ja muutenkaan ei tullut missään vaiheessa liian kuminauhamaista tuntumaa. Vaihteisto tuntui reagoivan kiitettävän nopeasti jopa käsin hämmennettäessä, mitä ei ole aiemmin tapahtunut juurikaan muissa kuin DSG-vaihteistoissa.
Liukkauden puutteesta johtuen nelivetoa ei päässyt oikein testaamaan, koska jopa sohjoisella/jäisellä parkkipaikalla vauhtia tuli nopeasti liikaa. Jos jotain niin todella paljon vaivattomuutta se ajamiseen antoi. Risteyksistä saattoi lähteä reilulla kaasulla tiukkaan 90-asteen mutkaan (ilman luistonestoa) ja auto meni juuri sinne minne pitikin pienestä luistosta huolimatta.
Jousitus tuntui omaan autoon verrattuna hiukan mukavammalta, mutta ohjausta en oikein osaa kehua. Kuten monissa muissakin ajamissani uudemmissa bemareissa, olisin toivonut tähänkin hiukan lisää herkkyyttä. Kitkarenkaat eivät tietenkään paranna tilannetta tässä suhteessa.
Urheiluistuimet tuntuivat heti kotoisilta eikä kabiinissa ollut muutenkaan mitään valittamista. Itse en tämän tilavampaa autoa etutiloiltaan tarvitsisi, vaikka 5-sarjan suurempi leveys kiva lisä onkin.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostOlihan se 335xiATM tuolla Wetterilläkin ja aamusta pääsinkin jonottamatta rattiin. Oli siinä koko voimalinja sen verran upea, että minua ei ehtineet ne pintalötköt (Nokian RSi 225/45R17) kitkarenkaat juurikaan häiritä. Moottori vastasi kaasuun aivan mahtavasti ja selkänojaan painui mukavasti vielä 120 km/h lähtevissä kiihdytyksissä. Moottorin pitkä vetoalue teki kiihdytyksistä todellista nautintoa, ja äänetkin olivat kohtuullisen miellyttävät.
Tempesillä kellotin 80-120 km/h parhaimmillaan 3,9 s. Jos tuo pitää paikkansa niin melko hyvä arvo ottaen huomioon, että autossa oli kaksi aikuista ja lapsi, sekä täysi tankki bensaa.
Vaikka olen aina ollut melko tiukkapipoinen manuaalivaihteiston kannattaja, niin nyt on pakko myöntää, että tässä autossa automaatti tuntui toimivan kuten pitääkin. Alasvaihdot tapahtui enempiä empimättä ja muutenkaan ei tullut missään vaiheessa liian kuminauhamaista tuntumaa. Vaihteisto tuntui reagoivan kiitettävän nopeasti jopa käsin hämmennettäessä, mitä ei ole aiemmin tapahtunut juurikaan muissa kuin DSG-vaihteistoissa.
Liukkauden puutteesta johtuen nelivetoa ei päässyt oikein testaamaan, koska jopa sohjoisella/jäisellä parkkipaikalla vauhtia tuli nopeasti liikaa. Jos jotain niin todella paljon vaivattomuutta se ajamiseen antoi. Risteyksistä saattoi lähteä reilulla kaasulla tiukkaan 90-asteen mutkaan (ilman luistonestoa) ja auto meni juuri sinne minne pitikin pienestä luistosta huolimatta.
Jousitus tuntui omaan autoon verrattuna hiukan mukavammalta, mutta ohjausta en oikein osaa kehua. Kuten monissa muissakin ajamissani uudemmissa bemareissa, olisin toivonut tähänkin hiukan lisää herkkyyttä. Kitkarenkaat eivät tietenkään paranna tilannetta tässä suhteessa.
Urheiluistuimet tuntuivat heti kotoisilta eikä kabiinissa ollut muutenkaan mitään valittamista. Itse en tämän tilavampaa autoa etutiloiltaan tarvitsisi, vaikka 5-sarjan suurempi leveys kiva lisä onkin.
Oliko se 335 touring muuten bensa vai diesel malli? Nelivedosta ei kyllä saanu oikein irti paljoo, sillä oli paikat aikalailla luimettomia ja vetesiä...
kyllä se seuraava auto pitää olla E92 coupe, diisel ja ainakin 330...vetotavalla ei väliäNykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
Originally posted by henri View Postkäytiin wetterillä 325Xi manuaalilaatolla (aika pettymys)...mutta kelpais silti. 330CdX olikin sitte jo ihan kiva peli (vaikka en automaattien ystävä liiemmin ole, niin alkaa jo toimimaan tuolla koneella ihan kivasti...harkittavissa seuraava automaatilla)...335:sta ei kerenny testaamaan. Vaikka siellä takapenkillä tulikin oltua.
Oliko se 335 touring muuten bensa vai diesel malli? Nelivedosta ei kyllä saanu oikein irti paljoo, sillä oli paikat aikalailla luimettomia ja vetesiä...
kyllä se seuraava auto pitää olla E92 coupe, diisel ja ainakin 330...vetotavalla ei väliä
Samoin pensaa imi se X5 aika hyvin 19,3 oli keskikulutus meikäläisen ajon jälkeen Jakkarat oli mukavat, samoin rammari.
Jotain karuja kuvia...
Comment
-
-
Originally posted by Vesku1 View PostPensahan se 335 oli, äänet oli kyllä aikastalailla miellyttävät
Samoin pensaa imi se X5 aika hyvin 19,3 oli keskikulutus meikäläisen ajon jälkeen Jakkarat oli mukavat, samoin rammari.
Jotain karuja kuvia...Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
Comment