Originally posted by Juppe
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 osto edessa, tietoja kaivataan
Collapse
X
-
Originally posted by Juppe View PostToi 330i on kuitenkin ruosteessa jostain luukkujen reunoista. Vanha auto ja automaatti... ei kiitos. Toi 325 on taas aivan järjettömän hintainen kilsoihin ja vuosimalliin nähden. Oman 330i:n ostin muutaman tonnin vuosi sittenkalliimmalla. Silloin kilsoja oli 74tkm... Koskahan nää vanhempien e46 mallien omistajat tulevat järkiin pyyntiensä suhteen...Että, ei se hinnasta kiinni ole. Tekniikan puolesta tuo manuaali on varmaankin kestävämpi?
Comment
-
-
Originally posted by Ackbar View PostJuu en noita hintoja mitä tuolla ilmoituksessa on ala makselemaan kummastakaan ja molemmista olen saanut hierottua hintaa ja tuosta 325:sta ihan hyvin tippu.Että, ei se hinnasta kiinni ole. Tekniikan puolesta tuo manuaali on varmaankin kestävämpi?
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostSitä odotellessa... kyllä tuollainen hyväkuntoinen e46 facelift 330i pitää saada nykypäivänä jo 15000e, pienemmät koneet sitten luonnollisesti halvemmalla.:think
Ensi kevättä odotellessa, jännä nähdä miten hinnat putoaa kun sitten alkaisi olla otollinen hetki vähentää autokantaa viimeistään.Last edited by Antti O; 03-09-2010, 08:26.
Comment
-
-
Musta +15te hinnat ovat perusteltuja isokoneisille e46 koreille, jos ovat ajettu satkun pintaan tai alle ja kunto sekä varusteet ovat kohdallaan. M-sportit ehkä vähän asia erikseen, mutta en mä niistäkään mutamaa tonnia enempää oo valmis maksamaan. Halvimmat alle 130tkm ajetut e90 325 bemut ovat jo vaihtaneet omistajaa 25te pintaan. Silloin vain idiootti maksaa e46 korisesta autosta 20te vaikka olis miten hyvässä kunnossa.
Tuo nykyinen ei M-sport on kyllä ollut kiva auto. Käyttöautoon en oikeastaan kaipaa edes M-sport alustaa. Ihan riittävän napakka tuo perusalustakin on. Jos sen haluaa laskea, siitä saa ihan hyvän 30/15 H&R jousilla.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostHalvimmat alle 130tkm ajetut e90 325 bemut ovat jo vaihtaneet omistajaa 25te pintaan. Silloin vain idiootti maksaa e46 korisesta autosta 20te vaikka olis miten hyvässä kunnossa.
Samalla logiikalla vain idiootti ostaa E38 L7 40ke kun 118d saa varmaan samaan hintaanJolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
Originally posted by Jolli View PostOnko parempi ostaa karvalakkivarusteltu e90 325, kuin hyvillä varusteilla, kohtuu kilometreillä oleva e46, jos hintaeroa on 5ke?
Jos e46 on kuitenkin saatava, niin multa voi tulla hakemaan hyväkuntoisen, just huolletun, automaatti-ilmastoidun ja 135 tkm ajetun e46:sen hintaan 8500e, jää säästetyt +10 ke vaikka muihin harrastuksiin. Ja on muuten Suomi-auto takuukilometrein, aah.Audi e-tron 55
Exiä:
1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.
Comment
-
-
Originally posted by Jolli View PostOnko parempi ostaa karvalakkivarusteltu e90 325, kuin hyvillä varusteilla, kohtuu kilometreillä oleva e46, jos hintaeroa on 5ke?
Parin tonnin hintaero, kumman ottaisit? :think
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View Post
E46 ja 18-20k näkisin mahdolliseksi 330 avossa, en oikeen muissa.
Esim: tässä
Sedanit, Touringit, Coupet kyllä pitäisi järjestään olla jo alta 20k ostohintaan mielestäni.
Eipä näyttänyt tuossa e91 kyllä mitään silmiinpistävää olevan, yllättävän halpa kylläJolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
Originally posted by Jolli View PostJatketaan offtopiccia, milläköhän lottokoneella tuon e46 hinta on arvottu oikeen, eihän tollasessa ole mitään järkeä
E46 ja 18-20k näkisin mahdolliseksi 330 avossa, en oikeen muissa.
Esim: tässä
Sedanit, Touringit, Coupet kyllä pitäisi järjestään olla jo alta 20k ostohintaan mielestäni.
Eipä näyttänyt tuossa e91 kyllä mitään silmiinpistävää olevan, yllättävän halpa kylläG20 330e M-Sport sunset orange
Comment
-
-
Originally posted by Jolli View PostEipä näyttänyt tuossa e91 kyllä mitään silmiinpistävää olevan, yllättävän halpa kyllä
Comment
-
-
minä kyllä myyn oman 330 avoni heti pois jos joku 20k tarjoaa, mutta pidän hintaa siinä missä muutkin 330avot kovalla katolla 23000k, ei kuitenkaan hengenhätää myydä kun on asiallinen ja toimiva peli tosin näin ei saisi tehdä "että myydään jos joku ostaa tuolla hinnalla" mutta enpä ole ainoa joka on syyllistynyt nettiautoon tyyliin minunauto.comiin eli näytille lähinnä ja hintapyynti on suuntaa antava. kun pessimisti ei pety koskaan ja ei siellä mitään ainakaan rahalla saa kaupan korkeintaan tuputetaan ylihintaisia romuja vaihdossa jotenka pidänpä itsekin sen "parin tonnin" ylihinnan.
Comment
-
-
Originally posted by Ozzy #69# View PostKyllä nuo e46 ovat olleet jo pitkään kovissa hinnoissa, eivätkä tunnu laskevat millään. En kyllä osaa sanoa mistä mahtaa moinen johtua. :think
Comment
-
-
Kyllä nuo e46 ovat olleet jo pitkään kovissa hinnoissa, eivätkä tunnu laskevat millään. En kyllä osaa sanoa mistä mahtaa moinen johtua.
Comment
-
-
Onko kukaan tuonut lähiaikoina 328/330 sedania ruotsista tai saksasta? Mitä noihin on suurinpiirtein verot, esim, joku 00vm tienoilta 328 sedani joka maksaa sveduissa noin 65k kr eli jonku 7t euroissa ? Onko ruotsi/saksa tuonnissa verot vertailukelpoisia?
Varmaan joku kysyny aikasemmin jo mut antakaa yksinkertaiselle vielä kerran vastaus.
Comment
-
Comment