Itse olen sitä mieltä että eipä se juuri taida vaikuttaa. Kyllä nää 0 ja 5w öljyt melko notkeeta tavaraa on pakkasellakin. Se on sitten eri juttu jossain pohjoisessa, missä päivittäin revitään vessat käyntiin yli -25c pakkasesta. Eteläsuomen pakkasilla ei musta lohkarista paljoa kannata ressata. Enemmän taitaa olla mukavuusvaruste. Toki kulumistakin saa varmasti aikaiseksi, jos heti kylmänä ajellaan lappu lattiassa... Loppupeleissä öljynhän siellä pitäis lämmitä jos siitä oikein konkreettista hyötyä haluttaisiin. Veikkaan, ettei öljy hirveästi lämpene lohkarin kanssa. Voin olla toki väärässäkin, mutta en mä autoa lohkarin puuttumisen takia hylkäis jos muuten on siisti ja käy nätisti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 osto edessa, tietoja kaivataan
Collapse
X
-
Tosta en tiedä. Ainakin omassa M54 koneessa ja ukkon 1.8 valvetronicissa säteilijä tuli kiinni lohkoon. Ei se sieltä juuri öljypohjaa taida lämmittää. Noi säteilijät ovat muutenkin aika mystisiä laitoksia. Toisilla toimii ja toisilla ei. Ilmeisesti asennettaessa sitä piitahnaa täytyy olla just oikea määrä. Ei liikaa eikä liian vähän.
Comment
-
-
Originally posted by heeepo View Postsäteilylämmitin, mites tämä eroaa perinteisestä lohkolämppäristä?
Säteilylämmitin kiinnitetään yleensä öljypohjaan ja välissä on johtimena pii-tai jotain muuta tahnaa ja sen olisi tarkoitus lämmittää öljyä.
Näin kai siis yleistettynä, mutta voipi vaihdella merkin ja mallin mukaan.ex E91 320d käsiaskilla
ex E46 330dat
japski
ranu
ex E30 316i 4d
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostOfftopic, onko sulla punainen tuo cabriolet? Kesällä ajettiin muutaman kerran vastakkain kun olin tolla violetilla cabilla ajelemassa.Tesla Model 3 Performance -21
MB Sprinter -23
Comment
-
-
Originally posted by Mikozu View PostOvat muuten jo pari vuotta lähestyneet, kuitenkaan sitä saavuttamatta. Jo pari vuotta sitten tuntui että ovat kohta alle 20ke, ja vieläkin odotellaan.. Hintataso junnannut melko samoissa..Ei kerinnyt edes omaa tarjota vaihdossa, olisi ehkä saanut 4000e...
Comment
-
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostEiköhän tuon ikäisessä E46 ole säteilylämmitin joka lämmittää öljyjä :thinkE46 Bmw 316 vm. -03
ex. E36 Bmw 323 vm. -96
Comment
-
Comment