Jos tosta hinnasta sais pari tonnia nyppästyä niin alkas varmaan oleen kohallaan. Pitää tuo varustelista saada käsiin tästä niin näkee mitä oikeesti on.
___________________ BMW G30 520d -17
---------------------------------------------------------------------- MB c350 -11 BMW F11 M550D -14 Volvo s60 -13 R-Design Rebel Blue MB w211 -07 BMW e39 525i -01 BMW e36 325i -93 BMW e36 320i -92
Mulla kohta 200tkm täynnä ja alkuperäinen turbo eli kyllä ajaa .
Jos kiinnostaa, voisi olla myynnissäkin. Vähän varustellumpi yksilö kuin tuo linkattu...
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Tämä auton osto homma tuli niin äkkiä, ettei tässä olla edes ehditty katella varsinaisesti mitään.. Isä alko puhumaan jostain isokoneisesta mersusta, että semmonen pitäs saada. Just oltiin siinä yhen autoliikkeen kohalla ajamassa niin sanoin että miks ei tuo tuossa? Samantien puhelu liikkeeseen, muutama kysymys ja auto viikonlopuksi koeajoon. Musta tuntuu että se on vähän tällasta nopean toiminnan joukkoa. Tässätapauksessa sopivan näkönen, sopivalla tekniikalla ja lähellä. Saas nähdä miten siinä käy..:think
___________________ BMW G30 520d -17
---------------------------------------------------------------------- MB c350 -11 BMW F11 M550D -14 Volvo s60 -13 R-Design Rebel Blue MB w211 -07 BMW e39 525i -01 BMW e36 325i -93 BMW e36 320i -92
Parin vuoden vieraissa käymisen jälkeen olen siirtymässä takaisin bmw:n ihmeelliseen ajomaailmaan!
328i sedan, vm98 ~200tkm, varusteita löytyy ja kivassa kunnossa. Automaatti koska olen sucker.
Ruostetta on takapaksissa sekä renkaiden yläpuolella.
Testiajolla ei tuntunu muutaku hyvältä! Huomattavasti vakuuttavampi kuin esim. E36.
Kaksi kysymystä:
Ratissa tuntui keskellä semmonen 1-2cm "tyhjä" kohta, eli olevinaan väljää, mutta ei vaikuta ohjaukseen. Tarvihteekohan edes perehtyä aiheuttajaan..?
Huoltokirjaa löytyy, en oo tarkemmin lukenu vielä. Mitä remppoja on odotettavissa? Vesipumppu? mikä siitä varoittaa.. Puslat? Laatikko?
- atte
Oisko nyt paikallaan nostaa budjettia? E46 mikä on noin pahasti jo ruosteessa kuulostaa kyllä pommilta. Miten sitä oikein on pidetty jos tuohon kuntoon on päässyt? Oma 2003 minkä myin pari viikkoa takaperin 150tkm ajomäärällä ei ollut yhtään mistään kyllä ruosteessa eikä ohjauksessakaan väljää ollut.
ajattelin käyttää sen autotohtorilla ennen ku pistän puumerkkiä mihinkään.. täällä ollaan tietenkin autotohtoria vastaan mutta käsitykseni mukaan se on ihan hyvä tarkastus!
mun budjetti on aika rajallinen, joten näillä mennään. voishan sitä tietenkin harkita jotain pienempää e46, sais varmaan vähän uudemman ja freesimmän.
ajattelin käyttää sen autotohtorilla ennen ku pistän puumerkkiä mihinkään.. täällä ollaan tietenkin autotohtoria vastaan mutta käsitykseni mukaan se on ihan hyvä tarkastus!
mun budjetti on aika rajallinen, joten näillä mennään. voishan sitä tietenkin harkita jotain pienempää e46, sais varmaan vähän uudemman ja freesimmän.
e46 330Ci:tä tekisi mieli. Rahaa käytössä n.12k€, ehkä vähän päälle jos oikeen hyvän löydön saa sillä.
Saako tolla rahalla vähänajettua ja ehjää hyvää? Kannattaako automaattisesti hakea Saksasta mielummin kun nettiautosta?
Olisko viisaampaa kuitenkin etsiä pienmpikoneista vähemmillä kilsoilla samalla hinnalla?
Varusteista mulle ei oo muut niin tärkeitä ku penkinlämmittimet ja ilmastointi. Kaikki muu on plussaa mutta ei pakollisia. Manuaali pitää olla ja takaveto tietysti.
Pelottaa vaan että mahtaako noihin mennä jokavuosi tonneja korjauksiin ja lähteekö edes Suomen talvessa käyntiin?
Noi yli 10k€ summat on mulle helvetillisiä sijoituksia joten kovin suurta riskiä ei viittis ottaa.
Pääasiassa ajellu 500-1000€ ritsoilla ja nyt ajattelin että jos kerrankin sijoittaisi kunnon autoon jolla toivottavasti ajais vuosia.
Eli 330Ci kokemusta jos löytyy ni nyt saa avautua.
(Joo luin muitakin topikkeja.)
Bmw 330i -01, KX 250 -03, GSX-R750 -88
~~Sälinkään Moottorikerho~~
Juu coupea olen katsellut. Tietysti etsinnät voisi myös laajentaa neliovisiin jos ovat paljon halvempia. Mutta coupe ensisijaisesti.
330:ssä houkuttelee hyvät teholukemat lähes samalla kulutuksella kuin 325:ssä.
Tuntuu vaan niin hurjalta ostaa näin kallista autoa kun ajellu noilla e30:llä. Niihin tekee tonnilla jo helvetinmoisen remontin kun taas näihin uusiin maksaa pelkästään yksi osa sen verran.
Kannattaisko tällaisen arkajalan vaan pysytellä niissä kolmekympeissä? : )
Juu coupea olen katsellut. Tietysti etsinnät voisi myös laajentaa neliovisiin jos ovat paljon halvempia. Mutta coupe ensisijaisesti.
330:ssä houkuttelee hyvät teholukemat lähes samalla kulutuksella kuin 325:ssä.
Tuntuu vaan niin hurjalta ostaa näin kallista autoa kun ajellu noilla e30:llä. Niihin tekee tonnilla jo helvetinmoisen remontin kun taas näihin uusiin maksaa pelkästään yksi osa sen verran.
Kannattaisko tällaisen arkajalan vaan pysytellä niissä kolmekympeissä? : )
ehdottomasti 330i
näissä uudemmissa autoissa kannattaa kyllä totutella siihen että remontteihin/huoltoihin voi mennä rahaa hieman enemmän kuin vanhoihin!
Ja sekin karsii vielä mahdollisuuksia että hopeinen ei käy missään nimessä.
Toi e46 on niin ruma kori että se on pakko olla musta tai sininen tai joku tumma edes. Hopeena kamalan näköinen.
Kyllä se lähtee käyntiin missä vain suomen pakkasessa jos kone on kunnossa. Kannattaisi ehkä harkita 328ci:tä, kulkee sekin ihan hyvin, ja jää rahaa korjaukseenkin.
Comment