Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 ostamassa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Deckki
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 500
    • Rovaniemi/Kuusamo

    #16
    Toinen id ei toimi enään?
    Originally posted by T3
    E30-M3 on ihan kiva auto. E21:ssä on kuitenkin enemmän "sitä jotain"
    Chevrolet monte carlo 1972 5,7
    E21 1972 m10b20

    ex. Bmw E38 Navarra violett
    ex: E34 520
    ex: E34 530iA Touring -95
    ex: E32 735i -88

    Autokuume 24/7

    Comment

    • deadriser
      Newbiemmer
      • May 2009
      • 9
      • ruovesi

      #17
      nyt ois tuossa naapurikunnassa yks 325 1991 vuosimallia tiedossa.siitä kuulemma revenny apurunko pari vuotta sitten ja nyt on kuulemma taase lyökissä ja juuri leimattu.Kuinka hyvä kestävyys yleensä noilla on tuollaisen korjauksen jälkeen(kuulemma hitsattu).Tuossa linkki kyseiseen autoon.

      Comment

      • tuningki
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2004
        • 1184
        • $ievi

        #18
        no huhhuh on nuissa ainaki tinkivaraa reilusti
        Bmw 320d -10
        Volvo s40 2.4 -05
        ex:bmw 316 e46 1.9 -02
        ,ex:Bmw 316 e46 1.9 -02{palanut}
        ,ex:opel vectra B 2,0 -00 4d,ex:-volvo s40 2.0 -96,ex:e36 316i -95 4d m3 luuk,ex: e36 316i -91 4d ,ex: e30 320i -90 2d,first:e30 316 -87 2d

        Comment

        • Harri G
          BTCF Member
          • Jul 2005
          • 9040
          • Iisalmi

          #19
          Originally posted by deadriser View Post
          nyt ois tuossa naapurikunnassa yks 325 1991 vuosimallia tiedossa.siitä kuulemma revenny apurunko pari vuotta sitten ja nyt on kuulemma taase lyökissä ja juuri leimattu.Kuinka hyvä kestävyys yleensä noilla on tuollaisen korjauksen jälkeen(kuulemma hitsattu).Tuossa linkki kyseiseen autoon.
          http://www.nettiauto.com/bmw/325/3610462
          Perän on tapana näissä ja jopa E46:ssa revetä irti korista. Korjataan hitsaamalla ja jos korjataan hyvin niin sitten kestää. Jos on kuitit korjauksesta jollain kunnollisella korjaamolla eikä millään kyläsepällä, niin ei ole ongelmaa tuon asian suhteen. Muuten itse ehkä katselisin paremmilla varusteilla olevaa, jälleenmyyntiä ajatellen, tosin nämä muoviautot ei niin minun makuun muutenkaan ole Muuten koriltaan vaikuttaa oikeinkin hyvältä.
          E39 ja E91

          Comment

          • petrolhead
            Moderator
            • Feb 2004
            • 13793
            • Hyvinkää

            #20
            Originally posted by deadriser View Post
            nyt ois tuossa naapurikunnassa yks 325 1991 vuosimallia tiedossa.siitä kuulemma revenny apurunko pari vuotta sitten ja nyt on kuulemma taase lyökissä ja juuri leimattu.Kuinka hyvä kestävyys yleensä noilla on tuollaisen korjauksen jälkeen(kuulemma hitsattu).Tuossa linkki kyseiseen autoon.
            http://www.nettiauto.com/bmw/325/3610462
            Kuule herra yksin tietää museoautoista. Jos sinne on hitsattu vahvikelätkät joita saa valmiina se on vahvempi kuin uusi. Mistä sen sitten tietää onko kolvin kanssa heilunut sellainen joka osaa hitsata. Ja onko siellä muuta pintakäsittelyä kuin massaa tai jotain muuta yhtä tyhjänpäiväistä.

            Ei tuo linkin auto siltä näytä että olisi rahan kanssa kunnossa pidetty... Bemari vaatii sitä aina välillä.
            2015 VW Crafter
            1984 BMW 316
            2009 Kawasaki Ninja 250RRR
            petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
            "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

            Comment

            • Cock
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2003
              • 752
              • Tsadi

              #21
              En tiedä, mutta musta tuntuu että nyt pudotaan sitten kovaa ja korkealta kun ollaan vaihtamassa kolmekakkosesta muoviin.. ? Itse en noita E36 juurikaan katsele, mutta tähän topicciin linkitetyt vaikuttaa heti ensiklikkauksella ihan järjettömiltä kasoilta.....
              540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
              Audi A6 C7 S-Line ABT

              Comment

              • deadriser
                Newbiemmer
                • May 2009
                • 9
                • ruovesi

                #22
                Kun ei oo rahaa ostella kun museovehkeitä,kun pitää tuo vanha saada vaihos menemään ettei jää pyörimään nurkkiin.En tiiä sen paremmin tuon auton historiikistä.puhelimessa juttelin omistajan kanssa ja itse on remontin siihen tehny,joten ei kuitteja.Aikoinaan osti tuon auton nimen omaan projektina.Ajoneuvoasentaja on koulutukseltaan mut tiiä sitten siitä ammattitaidosta.Ja näkeehän sen tosiaan kuvistakin ettei oo pidetty kuin kukkaa kämmenellä.
                Toi lahden seudulla oleva 320:nen kiinnostaa.Hinta ainaskin sen verran kohillaan ettei varmaan oo se kaikkein huonoin yksilö.Harmittaa vaan kun ei oo kun yhet renkaat mukana.

                On tää niin persuuksista kun joutuu pohtimaan näinkin paljon tuon hintaluokan autoja.

                Comment

                • -challenger-
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2009
                  • 2148
                  • L a h t i

                  #23
                  Pidä mielummin toi e32. Mielummin itse semmosella ajaisin..

                  Comment

                  • petrolhead
                    Moderator
                    • Feb 2004
                    • 13793
                    • Hyvinkää

                    #24
                    Originally posted by deadriser View Post
                    Kun ei oo rahaa ostella kun museovehkeitä,kun pitää tuo vanha saada vaihos menemään ettei jää pyörimään nurkkiin.En tiiä sen paremmin tuon auton historiikistä.puhelimessa juttelin omistajan kanssa ja itse on remontin siihen tehny,joten ei kuitteja.Aikoinaan osti tuon auton nimen omaan projektina.Ajoneuvoasentaja on koulutukseltaan mut tiiä sitten siitä ammattitaidosta.Ja näkeehän sen tosiaan kuvistakin ettei oo pidetty kuin kukkaa kämmenellä.
                    Toi lahden seudulla oleva 320:nen kiinnostaa.Hinta ainaskin sen verran kohillaan ettei varmaan oo se kaikkein huonoin yksilö.Harmittaa vaan kun ei oo kun yhet renkaat mukana.

                    On tää niin persuuksista kun joutuu pohtimaan näinkin paljon tuon hintaluokan autoja.
                    Kettuilua ei ollut yhtään joukossa. Oma autonkattelu on ihan yhtä tyhjätaskuista touhua. Pointtini oli taasen että 19 vuotiaassa voi olla Ihan_mitä_vaan. Tyyppivioista puhumisen aika oli 10 vuotta sitten. Täikammalla nosturilla vaikka nuo kattelee läpi niin ylläreitä tulee jälkikäteen. Niitten kuntoa ei tiedä myyjäkään.

                    nimim itsekin ajoneuvoasentajantekele.
                    2015 VW Crafter
                    1984 BMW 316
                    2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                    petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                    "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                    Comment

                    • smpovers
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2006
                      • 2372
                      • Tammela

                      #25
                      OT:
                      Eikö 20 vuotta vanhoissa autoissa voi olla tyyppivikoja? Mielestäni voi. En nyt tiedä e36 vikoja, mutta esim m40 moottorin nokkien ja jakohihnan kuluminen ei oo muuttunu miksikään oli aikaa kulunut 10 tai 20 vuotta. Taitaa tuo nokkien kuluminen vaivata myös m20:ä. Myös bemarin kangaspenkkien kuluminen on mielestäni tyyppivika. 400tkm ajetussa korollassa ne on ehjät mutta 140tkm rullatussa e30:ssä rikki.
                      BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
                      BMW 330d touring e46 -05
                      Ford Cortina Mk2 1600 -70
                      ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja

                      Comment

                      • deadriser
                        Newbiemmer
                        • May 2009
                        • 9
                        • ruovesi

                        #26
                        En mää mitään kettuiluna ottanutkaan.Ihan hyvä et tulee kommenttia laidasta laitaan.Aika huoletonta menoa on kyl ollu tuolla e32:lla.Raidetangon+päät,lämmityslaitteen moottorin,yhen pallonivelen oon tuohon vaihtanu ja kampiakselin asentotunnistimen korjauksen.auto on tainnu olla mulla noin 3v.Ruostetta ei ole kun sellanen kupru kuskin puolen eturenkaan kaaressa,joten ikäsekseen on kyl loisto kunnossa.ja kun joku puhui tuossa penkkien repeemisestä niin mulla ainaskin on sisusta ikäisekseen "täydellinen".Ainut vikahan on bensan kulutus(20e-80km kylillä).Matka-ajossa pääsee hyvin tuohon yhdeksään litraan/100km.Kulutus jokseenkin nousi tuon tunnistimen korjauksen jälkeen,joten johtunee siitä.Mut nyt mentiin jo aiheesta ohi.Täytynee ny miettiä vielä et mitä sitä tekee vai tekeekö mitään.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎