Originally posted by Shifter
View Post
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kuka helvetti haluaisi väkisin ostaa E36 325i, jos mahdollisuus on samanvuotiseen E36 328i?? :think Jopa E36 323i (uudempi tekniikka) on parempi ostos kuin tuolloin jo vanhentunut 325i.-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava Win11 **180e**
Myydään: HP 15.5" kannettava Win11 **220e**
-
-
TÄSTÄOriginally posted by _nixu_ View PostVaikeaa on taas löytää sopivaa
E39 540 tai E38 740(750)
Vm. 1996-> ja alle 200tkm ajettu + hyvät varusteet. Ei vaan ole valikoimaa..
Tasan yksi 540:nen ja sen käyn huomenna katsomassa. Ja sitten onkin pakko katsella saksasta/ruotsista :think
E38 kuningasmalli, 750iAL
Comment
-
Niin kai sitä täytyy ryhtyä asennoitumaan. Ja autoliikkeitä ryhtyä taas joulun jälkeen kiertelemään.Originally posted by @Biimer View PostOsta vaan suosiolla se 328.
On siis oltava vaan tarpeeksi röyhkeä ni kyllä se siitä
Kahtelin vakuutuksia ko. malleille ni 328 tais olla jonku 50 kalliimpi vuodessa... ku on noille boonuksille viel pari vuotta matkaa ottaen huomioo että tiellä pysyyOriginally posted by Zeta View PostKuka helvetti haluaisi väkisin ostaa E36 325i, jos mahdollisuus on samanvuotiseen E36 328i?? :think Jopa E36 323i (uudempi tekniikka) on parempi ostos kuin tuolloin jo vanhentunut 325i.
Kas, joka päivä oppii jotain uutta ja tästähän se ongelman juuri sitten löytyikinOriginally posted by O.K. View Post1995 oli viimeinen vuosi, kun tehtiin 325:ttä, silloin M50B25 vaihtui M52B28:iin: http://fi.wikipedia.org/wiki/BMW_3-s...6.29_1991-1998. Eli 1995 noita tehtiinvain osa vuodesta, joten sen takia vanhempia löytyy ehkä enemmän. Ja 96 tai uudempia E36 koreja M50B25 tekniikanvaihdolla ei taida hirveän usein olla myynnissä
Last edited by Shifter; 01-11-2009, 15:27.G4 -00
Entiset ajokit:
e36 328i Coupé -95
e36 316i Sedan -98
Comment
-
E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Entäs ALPINA B10 4.6? Verot ei ole 540:iä enempää, hitusen enempi ruista ranteessa, varustelut yleensä kohdallaan, positiivisesti poikkeava ulkonäkö M-Sporttien keskellä ja todennäköisesti astetta paremmin ylläpidettyjä yksilöitä tarjolla.Originally posted by _nixu_ View PostKyllä se vaaka kääntyy E39 puolelle.
Ehkä 530i M-Sporttina käy myös. Melkeinpä mikä vaan bensa M-Sport jos sopivasti löytyy :think Sen verran heikosti noita 540:siä on nyt tarjolla
Comment
-
No tuollainen oli kiikarissa kesällä ennen tuota 525:sta. Ehti mennä, olisi saanut todella sopivasti. -98 190tkm ajettu B10 Touring. Mutta veroista ei tiedä etukäteen erkkikään mitä tulli arpoo + jonkinmoinen taistelu että saa leimaan. Alpinallahan ei ole EY-tyyppihyväksyntää. Sitten ollaankin katsastusmiehen mielivallan alla mitä dokumenttejä tarvitsee toimittaa että rekisteröinti onnistuu. Rahulla oli ainakin ollut säätöä D10 kanssa :thinkOriginally posted by Esko View PostEntäs ALPINA B10 4.6? Verot ei ole 540:iä enempää, hitusen enempi ruista ranteessa, varustelut yleensä kohdallaan, positiivisesti poikkeava ulkonäkö M-Sporttien keskellä ja todennäköisesti astetta paremmin ylläpidettyjä yksilöitä tarjolla.
Periaatteessa B10 3.2/3.3 kävisi myös...Last edited by _nixu_; 01-11-2009, 20:27.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Kyllähän noita B10 jo jokunen löytyy Suomesta, että tuskin mikään paha rasti. ALPINA:lta saa varmaan paperia tarvittaessa. Veroja tosiaan tulee about saman verran kuin 540:lle, verrataan kuitenkin siihen ennemmin kuin M5:een.Originally posted by _nixu_ View PostNo tuollainen oli kiikarissa kesällä ennen tuota 525:sta. Ehti mennä, olisi saanut todella sopivasti. -98 190tkm ajettu B10 Touring. Mutta veroista ei tiedä etukäteen erkkikään mitä tulli arpoo + jonkinmoinen taistelu että saa leimaan. Alpinallahan ei ole EY-tyyppihyväksyntää. Sitten ollaankin katsastusmiehen mielivallan alla mitä dokumenttejä tarvitsee toimittaa että rekisteröinti onnistuu. Rahulla oli ainakin ollut säätöä D10 kanssa :think
Periaatteessa B10 3.2/3.3 kävisi myös...
Comment
-
MARVOn tapauksessa en menisi vannomaan. Meni aika lahjakkaasti metsään aluksi tuon ex-B10 kanssaOriginally posted by Esko View PostKyllähän noita B10 jo jokunen löytyy Suomesta, että tuskin mikään paha rasti. ALPINA:lta saa varmaan paperia tarvittaessa. Veroja tosiaan tulee about saman verran kuin 540:lle, verrataan kuitenkin siihen ennemmin kuin M5:een.
Nehän vertaa sitä mihin huvittaa
E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Avaudutaan nyt kun on topikkikin sitä varten. Olen nyt toista vuotta sivusilmällä katsellut E32 koppaista B12:sta, mutta ei kun ei. Projektikuntoinenkin kelpais, mutta kun tuntuu että ne on kaikki sitten suoraan melkein paalitavaraa. Mobilessakin tasan yksi tällä hetkellä kaupan ja hinnasta päätellen kunto on mitä on, tai sitten voishan siinä olla vuosisadan kauppa:
#91
Taitas olla paras sijotus ostaa nyt B10 V8 talliin korjattavaksi, tuntuu lähtevän ko. laitoksia melko edukkaasti tällä hetkellä...BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527
Comment
-
Viis tonnia E32:sta taxfreenä, eikai se halpa nyt ainakaan ole.Originally posted by nut View Posthinnasta päätellen kunto on mitä on
Mutta niin, aika hölmöä mielestäni kuvitella autoa heti huonoksi jos se on olevinaan halpa.BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M60 Fire red metallic '25
½ BMW 335i xDrive M-sport E92 Saphirschwarz metallic '09
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
BMW X6 xDrive 30d M-Sport F16 Alpinweiß '15
ex. 54*BMW
Comment
-
Mitähän tuolle keskikonsolille on tapahtunut, kupruilee niin kuin olisi vettä ollut välissä jossain vaiheessa... Vai onko normaalia näissä, en tiedä.Originally posted by nut View PostAvaudutaan nyt kun on topikkikin sitä varten. Olen nyt toista vuotta sivusilmällä katsellut E32 koppaista B12:sta, mutta ei kun ei. Projektikuntoinenkin kelpais, mutta kun tuntuu että ne on kaikki sitten suoraan melkein paalitavaraa. Mobilessakin tasan yksi tällä hetkellä kaupan ja hinnasta päätellen kunto on mitä on, tai sitten voishan siinä olla vuosisadan kauppa:
#91
Taitas olla paras sijotus ostaa nyt B10 V8 talliin korjattavaksi, tuntuu lähtevän ko. laitoksia melko edukkaasti tällä hetkellä...F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
On se halpa, hyväkuntoiset liikkuu nykyään 10+ sektorissa. Ja en mä sitä halpaa hintaa tosiaan sinällää pelkää, tuo mun B3:kin oli 'suomen halvin' ja ihan soiva peli silti. Mutta edellisten kokemusten perusteella ei huvittais lähteä kattomaan turhaan, tuokin ollut moneen kertaan jo ebayssa myynnissä. Meinasin jo huutaa yhden toisen kappaleen keväällä ebaysta kunnes eräs ALPINA-harrastaja kävi tarkistamassa laitoksen paikanpäällä. Kuvat oli jostain miekka&kilpi ajalta senhetkiseen kuntoon verraten. Technik alles OK = vuotaa jäähdytysnestettä ja öljyä sekä koneesta että lootasta. Naarmu lokasuojassa = reikä josta menee kolme sormea läpitte yms.Originally posted by Tomi T View PostViis tonnia E32:sta taxfreenä, eikai se halpa nyt ainakaan ole.
Mutta niin, aika hölmöä mielestäni kuvitella autoa heti huonoksi jos se on olevinaan halpa.BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527
Comment
-
Mutta varmaan voisi perustaa sellaisen threadin kuin
"Automyyjien ymmärtämisen vaikeus"
Tulee joskus mieleen että onkohan noiden pienempien autoliikkeiden myyjät ikinä kuulleetkaan sanoista ystävällisyys, asiallinen, rento, reilu ja hymyillä jne...
Comment
-
Itsekkin huomasin saman ilmoituksen SS:ssä ja meinasinkin käydä katsomassa pirssiä kun olin käymässä muutaman kilometrin päässä paikasta... En kuitenkaan jaksanut vaivautua kun arvelin hinnan olevan veroton.Originally posted by samuzz View Post
Olikos tämä kyseinen ilmoitus eilisessä Savon Sanomassa? Kun hinta pisti itsellekkin silmään ja arvasin että varmasti joku kusetus juttu enkä vaivautunut edes soittamaan.
Mutta nyt oli kuulemma töllöttimessä ollut sama ilmoitus ja siinä oli maininta tax-free hinnasta.
Kyllähän siitä hinnastakin voi jo jotain päätellä onko veroja mukana vai ei mutta sylettää kun ei voi suoraan ilmoittaa.VW Passat 1.8t -04
X1 20Da X-Drive -13
E39 530Da Touring -01
E39 525iA Touring -01
E46 325iA Sedan -01
E46 320D Touring -00
Audi A3 1.9TDI -01
VW Multivan 2.5 TDI -05
Comment
-
Mikä vittu noissa e36:sissa oikein maksaa? Puhutaan kuitenkin jo suht vanhoista pikkuautoista ja alle kuuden tonnin ei näköjään tarvi edes uneksia saavansa ehjää autoa jossa ois vähän varusteitakin. Tänään piti käydä hakemassa yks josta on kauppaa jo jonkun verran väännetty, ja kuinka ollakaan kun auton näki nyt ekaa kertaa kunnon valossa, niin siitähän oli oikee kylki aivan mutkalla ja pohjassa hauskoja pikku reikiä. Saatanan saatana ku pistää vituttamaan.e60 530iA -04 Olivine Grün
e34 525i touring -94 Calypsorot///ex
e28 518 -83 Tikkurila-optik///ex
e36 328CiA -96 Aegaeisch Blau ///ex
e34 540iA -94 Arktissilber///ex
Comment
Comment