Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Haju69
    Administrator
    • Nov 2005
    • 16400
    • Leppävirta

    Originally posted by Vajakki View Post
    Kaikki meistä tietää (), että 316 ulkonäkö on miellyttävin, mutta kone ei oo sitä mitä mä halusin, joten kuinka paljon laki tulee vastaan koneen vaihdossa? Joo, paino ja teho%, jarrut, jouset(?) pitää ottaa siitä samasta vehkeestä kanssa, mutta minkä ketjukoneen sinne keulille sais laittaa lain mukaan? ...vittukun ei olla ameriikoissa
    Etköhän tuonne voi mieleisesi koneen vaihtaa saman mallisarjan isoimman tekniikan mukaan.

    Mutta eikö ole simppelimpi juttu vaihtaa autoa niin olisi niitä varusteitakin sitten hiukan enempi..

    Edit: Niin malleista 318,318iS,320,323,325,328 varmaan mieleinen tekniikka löytyisi?
    Last edited by Haju69; 06-03-2011, 17:37.
    LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
    E32 Diamantscwharz 750iL '94

    E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
    B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

    Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
    Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
    Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

    Comment

    • Vajakki
      Newbiemmer
      • Mar 2011
      • 9
      • Etelä-Suomi

      No tuommonen 535 ja 525 on iha hienoja vehkeitä, mut lyhyen koeajon aikana ainakin 535 tuntu isolta. Ja on iso. Toi 316 olis semmonen mukavan pieni ja kevyt, ei niillä varusteilla niin väliä


      E: 318is olis ainakin yks ja 325... Millasia hintoja noista uskaltaa maksaa, vaikka saksanmaalta tilatessa?
      Last edited by Vajakki; 06-03-2011, 17:40.

      Comment

      • Haju69
        Administrator
        • Nov 2005
        • 16400
        • Leppävirta

        Originally posted by Vajakki View Post
        No tuommonen 535 ja 525 on iha hienoja vehkeitä, mut lyhyen koeajon aikana ainakin 535 tuntu isolta. Ja on iso. Toi 316 olis semmonen mukavan pieni ja kevyt, ei niillä varusteilla niin väliä
        No miksi ostaa 316 jos heti pitää vaihtaa moottori? Osta isommalla koneella kerralla.
        LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
        E32 Diamantscwharz 750iL '94

        E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
        B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

        Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
        Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
        Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

        Comment

        • Haju69
          Administrator
          • Nov 2005
          • 16400
          • Leppävirta

          Originally posted by Vajakki View Post


          E: 318is olis ainakin yks ja 325... Millasia hintoja noista uskaltaa maksaa, vaikka saksanmaalta tilatessa?
          Pitäs tietää hiukan enemmän ko. autoista että hinnasta voi sanoa mitään.
          LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
          E32 Diamantscwharz 750iL '94

          E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
          B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

          Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
          Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
          Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

          Comment

          • Zeta
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 7565
            • Kotona

            Originally posted by Vajakki View Post
            mutta jos maksan kolme tonnia autosta, niin kyllä se aika hyvä pitää olla.
            Bemareissa tuo "kolme tonnia" saattaa olla monasti vanne/rengassetin hinta. Tuskin millään automerkillä muutamalla tonnilla mitään helmeä saa...
            -
            Käyttöautona: F20
            Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
            Myydään: HP 14" kannettava Win11 **240e**
            -

            Comment

            • Vajakki
              Newbiemmer
              • Mar 2011
              • 9
              • Etelä-Suomi

              Originally posted by Vajakki View Post
              Morjes, ekaa kertaa tänne foorumille kirjottelen eli siirtäkää jos meni väärään paikkaan.

              Mutta joo, bimmeri olis hakusessa kun takaveto oli pakko saada kun viime sierrakin semmonen oli, ooppelit on ooppeleita, volvot ei iske, mersu on mustalaisille ja loppu on jottai ihme kuraa.

              Hakukriteereinä ei oo mikään hirveen rajut...

              Tehoa yli 100hp (varmaan kaikissa bimmereissä löytyy tää)
              Manuaalivaihteinen (automaatinkin pystyy muuttaan manuaaliksi)
              Ei mikään perus 316 teinirässi, eli jotain ihan vähän harvinaisempaa. Taitaa olla kaikki 3 sarjalaiset kytkinraiskattuja? (bmw 2002 olis unelma, mut vähä liikaa mun budjetille)
              Auto sais olla alta kolme tonnia hinnaltaan, kumminkin menee vanteisiin ja jousiin toinen samanlainen ja koneesta nyt puhumattakaan...
              Ja plussaa olis, jos sais laillisesti viel heittää jonkun vähä tehokkaamman myllyn kiinni ens kesäks...

              Jos vähä bimmeriveljet auttais, niin vois jo seuraaville bimmerpartyillekkin päästä ittekkin sitä kytkintä rikkoon



              Niin ideana oli hankkia vaikka saksasta/foorumilta 3sarjalaisen ketjukoneinen, niin paljonko kehtaa maksaa vaikka 325 toimivasta tekniikasta?

              Comment

              • _nixu_
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2006
                • 8973
                • Kellokoski

                Originally posted by Vajakki View Post
                Auto sais olla alta kolme tonnia hinnaltaan, kumminkin menee vanteisiin ja jousiin toinen samanlainen ja koneesta nyt puhumattakaan...
                Ja plussaa olis, jos sais laillisesti viel heittää jonkun vähä tehokkaamman myllyn kiinni ens kesäks...
                No eikös se kannataisi ostaa kerralla sellainen yksilö jossa on tarpeeksi iso moottori, alusta ja vanteet valmiina. Jos kerran tuunausbudjetti on toiset 3k€, sillähän saisi jo vaikka mitä :think
                E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                Comment

                • Tmz84
                  Bimmer Rookie
                  • Jul 2009
                  • 35
                  • Rauma

                  Tässä töiden ohessa bimmereitä kuolatessa osui tällainen yksilö eteen:



                  Ei kai tuo ratti noilla kilometreillä vielä tuollaiseksi voi kulua? :think Mun silmiini näyttäis lähinnä joltain vanhalta taksilta joka on aivan loppuun ajettu.
                  Todennäkösesti taas karvakäsien häkistä haettu tuokin yksilö???
                  Uskaltaako sitä nykyään autoa ostaakkaan jos ei taustoista tiedä

                  Comment

                  • pmv
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2002
                    • 2032
                    • tornio

                    Originally posted by Tmz84 View Post
                    Tässä töiden ohessa bimmereitä kuolatessa osui tällainen yksilö eteen:



                    Ei kai tuo ratti noilla kilometreillä vielä tuollaiseksi voi kulua? :think Mun silmiini näyttäis lähinnä joltain vanhalta taksilta joka on aivan loppuun ajettu.
                    Todennäkösesti taas karvakäsien häkistä haettu tuokin yksilö???
                    Uskaltaako sitä nykyään autoa ostaakkaan jos ei taustoista tiedä
                    On itellä moinen ratti E60:ssa ja kilometrit jetsulleen samat. Ratti on tuohon verrattuna kuin pakasta vedetty. Noh, joku rasvaisen ruoan ystävä tykänny rällätä..

                    Comment

                    • teropa
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2005
                      • 3855
                      • Oulu

                      Originally posted by Tmz84 View Post
                      Tässä töiden ohessa bimmereitä kuolatessa osui tällainen yksilö eteen:



                      Ei kai tuo ratti noilla kilometreillä vielä tuollaiseksi voi kulua? :think Mun silmiini näyttäis lähinnä joltain vanhalta taksilta joka on aivan loppuun ajettu.
                      Todennäkösesti taas karvakäsien häkistä haettu tuokin yksilö???
                      Uskaltaako sitä nykyään autoa ostaakkaan jos ei taustoista tiedä
                      On kyllä todella kulahtanut. Taisi tuo sinun diagnoosi auton taustasta osua aika lailla kohdalleen

                      Ja vastaus kysymykseen: ei uskalla.

                      Tero
                      E60 520dA M-sport
                      ---Ex
                      E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
                      E90 330iA, 325iA, 320dA
                      E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
                      E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

                      PPL(A)

                      Comment

                      • Throttle
                        Bimmer Fanatic
                        • Nov 2010
                        • 793
                        • -

                        Mikä on ku ei taho löytää RUOSTEETONTA, ilmastointu ja ei-räpelletty sigun e34:aa Koneen kohdalla voin joustaa jonkin verran.

                        Comment

                        • peto2
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2007
                          • 8269
                          • Järvikylä (Nakkila)

                          Originally posted by Throttle View Post
                          Mikä on ku ei taho löytää RUOSTEETONTA, ilmastointu ja ei-räpelletty sigun e34:aa Koneen kohdalla voin joustaa jonkin verran.
                          jos ruosteetonta haluaa niin kannattaa suosiolla suunnata katseet saksaan tai e39 koppasiin :think

                          kolmenelosista 1/1000 on tänäpäivänä, suomen olosuhteissa ruosteeton :think
                          F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                          ex:
                          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                          Nakkaa privaa jos tarvetta.

                          Comment

                          • MasaTDS
                            Bimmer Enthusiast
                            • Feb 2006
                            • 1605
                            • Tampere

                            Originally posted by Tmz84 View Post
                            Tässä töiden ohessa bimmereitä kuolatessa osui tällainen yksilö eteen:



                            Ei kai tuo ratti noilla kilometreillä vielä tuollaiseksi voi kulua? :think Mun silmiini näyttäis lähinnä joltain vanhalta taksilta joka on aivan loppuun ajettu.
                            Todennäkösesti taas karvakäsien häkistä haettu tuokin yksilö???
                            Uskaltaako sitä nykyään autoa ostaakkaan jos ei taustoista tiedä
                            No auton pitäjiä on kait yhtä monta kun autojakin,mutta ei tuo rattikaan nyt kuitenkaan miltään risalta näytä,jos autolla ajetaan vain muutamien kilometrien siirtymiä nurkissa päivittäin on tulos tuollainen jo muutamassa kuukaudessa.
                            E24 635csi
                            M-B W140
                            Citroen c4 coupe
                            H-D sportster chopper

                            Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
                            Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
                            Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta
                            www.mpanet.fi

                            Comment

                            • Throttle
                              Bimmer Fanatic
                              • Nov 2010
                              • 793
                              • -

                              Peto: e39:set vielä kalliita kukkarolle, ja niissä ei ole sitä jotain..
                              Yksi vaatimus lisää, edessä pitää olla pyöreät lyhdyt

                              Comment

                              • Dalglish
                                Bimmer Fanatic
                                • Jul 2009
                                • 468
                                • Ylöjärvi

                                Originally posted by Throttle View Post
                                Mikä on ku ei taho löytää RUOSTEETONTA, ilmastointu ja ei-räpelletty sigun e34:aa Koneen kohdalla voin joustaa jonkin verran.

                                Ookko jo tuota kyselly?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎