Originally posted by Terno
View Post
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Joo käyttövoimavero kyllä laskee hieman mutta samalla ite polttonesteen litrahintaan lisätään veroa. Varmasti tuokin on automallikohtasta että missä kannattavuuden raja on. Mutta en mie ainakaan Lappiin enää dieseliä laittas jos ei oikeasti tule vähintään se 40tkm vuodessa, on siinä dieselissä talvella senverran aina miettimistä että toimiiko vai ei, no ei onneksi itellä ole sattunu mitään dieseleiden kans, mutta onpa kerran ollu viikon verran sen verran pakkasta, että dieselit ei olleet käytännössä juuri kellään ajossa. -50°C kun ei oikein ole enää edes arktisen laadun keliä
Sillon tuli luovutettua omakin bensa-auto isäukon työpaikalle käyttöön korvausta vastaan.
LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

-
Höpö höpö, ku on moottori kunnossa niin lähtee vanha esikammiolaitoskin käyntiin vaikka hehkutus ei toimis.Originally posted by zanta View PostJoo käyttövoimavero kyllä laskee hieman mutta samalla ite polttonesteen litrahintaan lisätään veroa. Varmasti tuokin on automallikohtasta että missä kannattavuuden raja on. Mutta en mie ainakaan Lappiin enää dieseliä laittas jos ei oikeasti tule vähintään se 40tkm vuodessa, on siinä dieselissä talvella senverran aina miettimistä että toimiiko vai ei, no ei onneksi itellä ole sattunu mitään dieseleiden kans, mutta onpa kerran ollu viikon verran sen verran pakkasta, että dieselit ei olleet käytännössä juuri kellään ajossa. -50°C kun ei oikein ole enää edes arktisen laadun keliä
Sillon tuli luovutettua omakin bensa-auto isäukon työpaikalle käyttöön korvausta vastaan.
No okei, ei ollu ku 25 pakkasta, mutta vanha ruoska kuitenkin. Tosin eihän se siihen vaikuta, jos ei löpö enää liiku moottorille asti.
F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
50 tkm ajoa vuodessa, ei ole perhettä, ei saa maksaa paljoa yli 20 te eikä tarvitse olla välttämättä edes BMW. Golfbägi/lätkäkamat pitää mahtua, vakkari pitää olla, pitää kuluttaa mahdollisimman vähän, ja mielellään myös uudempi kuin vm 2005. Mikäs se sitten ois?
Facelift e9x ja Audi A4 2008-> aavistuksen liian kalliita, prkl. Vaihdossa saa e46 316 1.8i Sportin, vm. 2005, aj. 107 tkm. Kunto yhtä kiveniskun saanutta sumuvaloa vaille erinomainen.Audi e-tron 55
Exiä:
1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.
Comment
-
-----------
Comment
-
Minkäslaisella välillä meinasit ehdottaa vaihtoa ykköseen?Originally posted by Sievälä View Post-----------
Audi e-tron 55
Exiä:
1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.
Comment
-
Ja meinaat että bensan hinta pysyy samana? Hallitushan esitti jotain 350 miljoonan €:n veronkorotuksia autoiluun...Originally posted by zanta View PostVuodenvaihteen jälkeen se kannattavuusraja dieselissä on suunnilleen 40tkm tienoolla kun dieselin litrahintaan lätkästään korotus.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82
: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm
E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
joo joo.. mutta dieselin hinnan pitäisi nousta 10senttiä enemmän kuin bensanOriginally posted by kt0510 View PostJa meinaat että bensan hinta pysyy samana? Hallitushan esitti jotain 350 miljoonan €:n veronkorotuksia autoiluun...
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
En meinaa, mutta laskelmat on tehty käyttäen molempien polttonesteiden uusia arviohintoja. Näillä näkymin jos ennen vuoden vaihdetta hintoihin ei tule suuria muutoksia tilanne tulee olemaan myös tuo että kannattavuusraja tulee olemaan 40tkm tienoolla, mikä on ihan hyvä noki- (yms keuhkoille vittumaisten) päästöjen kannalta, ainut mikä harmittaa niin tavaroiden hinta nousee rahtikustannusten kasvaessa. Jospa se viimein kannattais enemmän kuskata runkoverkon tavaraliikennettä sitten sähkökäyttöisillä junilla..:thinkOriginally posted by kt0510 View PostJa meinaat että bensan hinta pysyy samana? Hallitushan esitti jotain 350 miljoonan €:n veronkorotuksia autoiluun...
Veronkorotukset eivät ole enää esitysasteella vaan lyöty lukkoon.LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

Comment
-
Empä olisi uskonu, että auton ostaminenkin voi olla vaikeaa. Vaikka olisi tarjota autoon vaihdossa pelkkää rahaa, niin myyjää ei kiinnosta edes vastata viesteihin tai puheluihin. Ei kiinnosta soittaa takaisin tai mitään. Itketään "myymisen sietämätön vaikeus" topicissa, kun auto ei mene kaupaksi ja tulee pelkkiä tyhmiä puheluita. Täydet pisteet saamattomuudesta! Noh, verkot heitetty Ruotsin puolelle. Siellä sentään osataan tehdä kauppaa ja rahakin kelpaa.
Comment
-
Tuon vaikka tänään auton sulle pihaan, jos on riihikuivaa tarjotaOriginally posted by Esko View PostEmpä olisi uskonu, että auton ostaminenkin voi olla vaikeaa. Vaikka olisi tarjota autoon vaihdossa pelkkää rahaa, niin myyjää ei kiinnosta edes vastata viesteihin tai puheluihin. Ei kiinnosta soittaa takaisin tai mitään. Itketään "myymisen sietämätön vaikeus" topicissa, kun auto ei mene kaupaksi ja tulee pelkkiä tyhmiä puheluita. Täydet pisteet saamattomuudesta! Noh, verkot heitetty Ruotsin puolelle. Siellä sentään osataan tehdä kauppaa ja rahakin kelpaa.
///Pumppu Pojat Racing Team
Metaline sport #40
Comment
-
Minäki kysyin joskus kuukausi takaperin yhdeltä automyyjältä, joka kauppaa varsin arvokasta autoa, niin tekstarilla lisätietoja ja laitoin oman sähköposti-osoitteeni johon voisi tietoja toimittaa (myyjä Suomessa). Toistin kymykseni (ja pistin sms kuittauksen päälle, että näin menikö perille), koska ekaan ei reagoitu mitenkään. Kysymys koski alkuperäistä varustelistaa, runkonumeroa ja yhteenvetoa huolloista ja korjauksista.Originally posted by Esko View PostEmpä olisi uskonu, että auton ostaminenkin voi olla vaikeaa. Vaikka olisi tarjota autoon vaihdossa pelkkää rahaa, niin myyjää ei kiinnosta edes vastata viesteihin tai puheluihin. Ei kiinnosta soittaa takaisin tai mitään. Itketään "myymisen sietämätön vaikeus" topicissa, kun auto ei mene kaupaksi ja tulee pelkkiä tyhmiä puheluita. Täydet pisteet saamattomuudesta! Noh, verkot heitetty Ruotsin puolelle. Siellä sentään osataan tehdä kauppaa ja rahakin kelpaa.
Minkäänlaista vastausta en myyjältä saanut kyselyihin, vaikka toiseen viestiin laitoin "käteismielellä liikenteessä". Kuittaus tuli, että SMS meni perille kyllä.
Melkosia saatanan pellejä on osa noista kauppiaista. Ottais autonsa pois listoilta, jos ei kiinnosta kaupanteko. Arvaan, että jos olisin soittanut perään niin sieltä olisi vastannut joku kurkkuunsa mutiseva häviäjä, ja auto itsessään ei kestä päivänvaloa.
Onneksi toisia kiinnostaa, ja seuraava auto onkin jo "katottuna" ja viittävaille sovittuna, kun hoksasin sattumalta, että se olikin kaupan.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
No enpä menis kehumaan.. Aikoinaan tuli vastaan erittäin monta ruotsalaista yksityistä myyjää, jotka eivät uskaltaneet myydä autoaan vientiin Ruotsin ulkopuolelle. Myivät mielummin huonompaan hintaan saman auton ruotsalaiselle ostajalle. Että tällä tavalla naapurimaassamme.Originally posted by Esko View PostNoh, verkot heitetty Ruotsin puolelle. Siellä sentään osataan tehdä kauppaa ja rahakin kelpaa.
All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
Mulla on 2 autoa jäänyt Ruotista ostamatta, siksi koska "en myy suomalaiselle". Ja syy on tosiaan se, että pelkäävät sitä, ettet lähetä kilpiä takas jolloin svedulle jää paikallisen Trafin maksut rullaamaan, vaikka vakuutus oliskin katki.
Kivaa luottamusta itänaapuriin. Se on sillee, että ruottalaiset pitää meitä yhtä kovasti arvossa kuin me itänaapuria (stereotypisesti). Me ollaan Wallandereissa niitä kurjimpia risuparta-rosvoja, narkkareita ja jos ei muuta niin koiran nimeksi voi antaa suomalaisen miehen etunimen (Jussi).
Tämän kun muistaa, ja on nöyrää poikaa niin saattaa onnistua
.
nimim 2 autoa ruotista kuitenkin onnistunut ostamaan
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
Sen kyllä uskon, mutta mitähän sieltä pihaan mahtaa tulla?Originally posted by bimmerE34 View PostTuon vaikka tänään auton sulle pihaan, jos on riihikuivaa tarjota

Omasta mielestä esitin kanssa ihan asiallisesti kysymykset tekniikasta, yleiskunnosta ja huolloista yksityisviestiin, mutta ilmeisesti ne oli liikaa. Olisin jokatapauksessa viimeistää koeajolla halunnut nuo tiedot tai ne olisi tullut ilmi. Kaipa se oma auto tuntuu rakkaimmalta silloin, kun siitä pitäisi luopua.Originally posted by teropa View PostMinäki kysyin joskus kuukausi takaperin yhdeltä automyyjältä, joka kauppaa varsin arvokasta autoa, niin tekstarilla lisätietoja ja laitoin oman sähköposti-osoitteeni johon voisi tietoja toimittaa (myyjä Suomessa). Toistin kymykseni (ja pistin sms kuittauksen päälle, että näin menikö perille), koska ekaan ei reagoitu mitenkään. Kysymys koski alkuperäistä varustelistaa, runkonumeroa ja yhteenvetoa huolloista ja korjauksista.
Minkäänlaista vastausta en myyjältä saanut kyselyihin, vaikka toiseen viestiin laitoin "käteismielellä liikenteessä". Kuittaus tuli, että SMS meni perille kyllä.
Melkosia saatanan pellejä on osa noista kauppiaista. Ottais autonsa pois listoilta, jos ei kiinnosta kaupanteko. Arvaan, että jos olisin soittanut perään niin sieltä olisi vastannut joku kurkkuunsa mutiseva häviäjä, ja auto itsessään ei kestä päivänvaloa.
Onneksi toisia kiinnostaa, ja seuraava auto onkin jo "katottuna" ja viittävaille sovittuna, kun hoksasin sattumalta, että se olikin kaupan.
Tero
Juu onhan noihinkin törmätty ja totta myös mitä toisaalla mainitsit noista nihkeistä Blocketin ilmoista yhdellä huonolla kuvalla ja tekstillä "gör fin som helst, ringa om du vill veta mer". Vägverketin rekisterihaulla poimittu nytkin valmistenumerot ja BMW-sivuilta varustelista, niin tietää edes jotain noista myytävistä. Mitä nyt paria autoa jo eilen kysyin, niin vastauksen sai vielä samana iltana ja toinen lupasi lähettää perässä lisää kuvia tänään.Originally posted by Juhis View PostNo enpä menis kehumaan.. Aikoinaan tuli vastaan erittäin monta ruotsalaista yksityistä myyjää, jotka eivät uskaltaneet myydä autoaan vientiin Ruotsin ulkopuolelle. Myivät mielummin huonompaan hintaan saman auton ruotsalaiselle ostajalle. Että tällä tavalla naapurimaassamme.
Comment
-
Blocketin ilmotukset on kyllä hupasia. Joka toinen on sitä tasoa, että "elhissar fram och bak"Originally posted by Esko View PostSen kyllä uskon, mutta mitähän sieltä pihaan mahtaa tulla?
Omasta mielestä esitin kanssa ihan asiallisesti kysymykset tekniikasta, yleiskunnosta ja huolloista yksityisviestiin, mutta ilmeisesti ne oli liikaa. Olisin jokatapauksessa viimeistää koeajolla halunnut nuo tiedot tai ne olisi tullut ilmi. Kaipa se oma auto tuntuu rakkaimmalta silloin, kun siitä pitäisi luopua.
Juu onhan noihinkin törmätty ja totta myös mitä toisaalla mainitsit noista nihkeistä Blocketin ilmoista yhdellä huonolla kuvalla ja tekstillä "gör fin som helst, ringa om du vill veta mer". Vägverketin rekisterihaulla poimittu nytkin valmistenumerot ja BMW-sivuilta varustelista, niin tietää edes jotain noista myytävistä. Mitä nyt paria autoa jo eilen kysyin, niin vastauksen sai vielä samana iltana ja toinen lupasi lähettää perässä lisää kuvia tänään.
.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
Comment