Originally posted by ka00z
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by zener View PostJuu, olen minäkin myynyt tilisiirrolla. Eikä itseäni haittaa, jos sama pankki on. Mutta eipä se kaikille kelpaa... Ja käteinen on aina käteinen.
Enitenhän vituttavat juuri ne kaverit, jotka ovat jostakin syystä helvetin nirsoja tuon toimitustavan kanssa -> itselleni raha kun kelpaa tilillä tai kourassa. Jossei halua myydä tilisiirrolla, niin miksi sellaisen kanssa väkisin vänkäämään? Hakee vaan toisen auton, ei riitä kiinnostus tehdä kauppoja jos vastapuolella jonkinasteinen asennoitumisongelma.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostRahattomuus ja varautuminen on oma hauska osansa. Muutama vuosi takaperin eräs Äkäslompolon Mauri tuli vaihtokaupoille kansanvaununsa kanssa, totesi 325i cabrioon vaihtaessa vaan että "köhi muniis hintti". Siinä oli semmonen semi huulipyöreenä olo, ennenkuin kerkes kerää palloa punaseksi kiukusta. Muttei toki yllä tasoltaan samalle kuin Rockfordin mopoauto-tarinat
Paras kokemus kaupoista, jotka jättivät wtf-fiiliksen on ehdottomasti nro.1 - jätkä, jolta lähti hammas. Tulee pihaan ja kättelee. Sen jälkeen hirveä ähinä ja käsi suuhun, ottaa hampaan ja laittaa taskuunEn pystynyt sanomaan muuta kuin, että sattuuhan noita
-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostTuossa vaiheessa voisi hieman leikata kiinni
Paras kokemus kaupoista, jotka jättivät wtf-fiiliksen on ehdottomasti nro.1 - jätkä, jolta lähti hammas. Tulee pihaan ja kättelee. Sen jälkeen hirveä ähinä ja käsi suuhun, ottaa hampaan ja laittaa taskuunEn pystynyt sanomaan muuta kuin, että sattuuhan noita
Väännettiin varmaan ihan tosissaan verenmaku suussa ja hampaat irvessä kauppoja?W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostEli siis käytännössä aina kiinni siitä, millainen kaveri on vastassa. Eri pankki käy mainiosti, kun siinä kuitenkin ollaan vierekkäin kauppoja tekemässä ja kuitit voi tulostaa. Vieressä sen takia, ettei käy ns. Tommi Auroja.
Enitenhän vituttavat juuri ne kaverit, jotka ovat jostakin syystä helvetin nirsoja tuon toimitustavan kanssa -> itselleni raha kun kelpaa tilillä tai kourassa.
Mutta joo, itse olen ostanu aina autot käteisellä ja ostan jatkossakin. Ei tarvi kikkailla.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostIhan miten vaan, mutta yleisesti kun pihassa on ollu vaan yksi auto niin tilalle on nykyistä myytäessä ollut tiedossa seuraava. Eipä viitsi jäädä autottomaksi odottelemaan että josko ne sieltä tilille tulee muutaman päivän viiveellä.
Mutta joo, itse olen ostanu aina autot käteisellä ja ostan jatkossakin. Ei tarvi kikkailla.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostAika posketonta meininkiä
Väännettiin varmaan ihan tosissaan verenmaku suussa ja hampaat irvessä kauppoja?Se on kun tällaisen hammaskeijun tontille tulee, niin kyllä siinä hampaatkin putoilee
Toinen yhtä hyvä tarina oli - ei tosin tehty kauppoja, mutta kaveri poikkesi ja sain turpaani. Liittyy kuitenkin autoihin. Auto käynnissä ja näytti korjaamaansa vesiletkua, sai sähkärin sytkänjohdosta ja refleksinä kiskaisi kädellä taakseen. Siinä kohdalla seisoin minä ja sain nyrkin suoraan silmääni. Suht lujaa ja mustui perkule hieman. Hyvä selitellä kaikille: "Öö, joo kaveri tuli käymään, näytti yhtä vesiletkua, sai sähköiskun ja vahingossa löi silmään"-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by GameOver View Postantaa tilinumeroa ja ilmoitusosaa matkaan.Originally posted by ka00z View PostYmmärsikö jätkät nyt jotain väärin? Mieshän oli maksamassa autoa tilisiirrolla, mutta myyjä ei ollut tarpeeksi viehkeällä tuulella tuohon hommaan samana päivänä, illalla? Mitä tekemistä tuossa on ilmaiseksi antamisen kanssa?
Antaisitko oman autosi, paperit luovutusosan kera, allekirjoitettuna ja tilinumeron ostajalle matkaan. Toivottelet hyvät matkat ja sanot, että maksele sitten rahat tilille, kun oot päässy kotiin.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostEli olis pitäny antaa luovutusosa ja tilinumero matkaan, niin maksellaan sitten illalla vaikka kotona
Antaisitko oman autosi, paperit luovutusosan kera, allekirjoitettuna ja tilinumeron ostajalle matkaan. Toivottelet hyvät matkat ja sanot, että maksele sitten rahat tilille, kun oot päässy kotiin
En minä luovareita ilmaiseksi kenellekään anna, tuskin sitä nyt tässä myynnissä haettiin...
Mutta kaipa sen ap tulee tänne kertomaan, niin voidaan lopettaa tappelu ja keskittyä niiden rusinoiden syöntiin.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostEi ole ongelmaa, mutta niinhän tuossa tekstissä lukee, että olis pitänyt antaa luovutusosa ja tilinumero matkaan. Miten se pitäisi käsittää?
Olen kyllä siinä samalla linjalla, etten mitään lupailuja maksuista jää itse odottelemaan ja anna auton haihtua takavaloineen syysyöhön.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostEn tullut ajatelleeksi / tule ajatelleeksi tuollaista kyllä itse ostaessa. Hyvä kyllä nähdä tuokin näkökulma, en minä sillä. Itsellä ei tuollaista tilannetta ole tullut, mutta onhan se "omalla tavallaan" optimi jos rahat käteen -> heti seuraava uusi käteisellä. Noita romuja kuitenkin tulee ja menee, joten en itse jaksa jännittää päivän päälle.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostSen verta on köyhällä mallilla, että on mahdollisuus pitää vaan yhtä pirssiä. Omalla kohdalla se on noin yleensä menny... Kerran taisin viikon verran olla ilman autoa, kun kerkes mennä sillon nokan edestä kiinnostava auto. Muuten on kyllä yleensä seuraavana päivänä viimistään lähdetty uutta hakemaan.
Aasinsilta -> Hae multa sitten Carina ja kattele rauhassaW124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postno ainakin uutisissa pyöri taannoin luku +0,13€ dieselille ja +0,03€ bensalle.. ja riippuen hallituksesta ja sen budjettiesityksestä molempiin vielä 0,**€ päälle tuon.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostIkävä kyllä meni hiukan metsään.
Ks. liite.
Tulevat veromuutokset shiftaavat dieselin kannattavuutta huonompaan suuntaan, mikäli katsotaan vain polttoaineiden hinnanmuutoksia ja ajoneuvovero/käyttövoimaveron muutoksia ensi vuonna.
Laskelmassa ei ole huoltokustannuksia eikä vakuutuksia. Ne lisäämällä luvut tarkentuvat, mutta polttoaineiden hinnan ja muiden veromuutosten vaikutukset tosiaan vievät vaakaa bensa-autojen hyväksi.
Lähteet: Trafi, tankkaus.com (pa keskihinnat), automerkit.fi (kulutukset ym)
Tero
Tämä vain ei ole "normaali" tilanne, valtaosassa dieseleistä co2 päästöt on pienemmät kuin vastaavassa bensamallissa.
Laskemani esimerkki ei poikkea millaan muulla tavalla sinun laskemastasi kuin että siinä käytettiin vähän vanhempia autoja ja olit laskenut molempiin polttoaineiseen lisäksi 3 snt korotukset...Last edited by MajorDrake; 15-09-2011, 11:43.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment