Kumma asenne. Itse olen myynyt ainoan käytössä olleen auton lauantai iltana klo 22 ja seuraavana aamulla piti klo 07.00 olla töissä 30km päässä, sekin ratkesi naapurilta autoa lainaamalla. Kaupat tulee aina jos pyydetty summa tulee rahaa. Jatkot on sitten myyjän ongelma, bussit kulkee ja takseja saa tilaamalla
Jep sillon myydään jos ja kun ostaja seisoo pihassa.
Jep sillon myydään jos ja kun ostaja seisoo pihassa.
Tästä tuli mieleen kun vuosia sitten isäukon piti ostaa omakotityömaalle traktorikaivuria, joten hän laittoi ostoilmoituksen kepöön. Jostain Helsingin seudulta joku jantteri soitti ja kertoi hänellä olevan tietoihin sopiva kaivuri, jota isäukko sitten lähti katsomaan. Kone oli hyvä ja hintaan oli alunperin sovittu myös kaikki lisäkauhat. No kun rahan piti vaihtaa omistajaa, alkoikin omistaja perumaan puheitaan ja väitti vielä tarvitsevansa konetta omalla työmaallaan. Myöhemmin samainen jantteri yritti soitella perään ja koitti myydä konettaan samaan rahaan kuin viimeksi, mutta oli nyt jättänyt kaikki lisäkauhat pois hinnasta. Sanomattakin selvää, ettei kyseisestä koneesta enää käyty kauppaa.
Erikoisinta tässä oli se, että myyjä itse otti yhteyttä isääni ja tarjosi konetta hänelle ostoilmoituksen perusteella, eikä sitten kuitenkaan halunnut luopua siitä, vaikka olisi saanut kylmänä käteisenä hänen pyytämänsä kauppasumman heti ostotilanteessa käteen.
Saattaahan se ostaminen olla vaikeaa, kun yrittää saada 8ke autoa 6ke:llä
En muuten keksi mitään turhempaa varustetta kun nämä e38/e39 hierovat penkit. Ainakin omassa hieronta on pelkästään penkin istuinosassa ja hyvä kun juuri ja juuri tunnustelemalla huomaa että siä jotain tapahtuu.
Muttei ihan ot:ksi mee niin kyllähän nuo kriteerit kuulostaa äkkiä yli 6000,- autolta.
En muuten keksi mitään turhempaa varustetta kun nämä e38/e39 hierovat penkit. Ainakin omassa hieronta on pelkästään penkin istuinosassa ja hyvä kun juuri ja juuri tunnustelemalla huomaa että siä jotain tapahtuu.
Muttei ihan ot:ksi mee niin kyllähän nuo kriteerit kuulostaa äkkiä yli 6000,- autolta.
Mun mielestä ihan loistava varuste. Pitkällä matkalla muljuttaa lantiota hieman, jolloin veri kiertää eikä selkä jumiudu.
Joo ei kannata ei mut mäpä ostin silti. Kun piti saada nelivetoinen BMW mikä kulkee pienellä kulutuksella ja jossa on enempi potkua, tehoa ja vääntöä kuin 2-litraisissa bemun bensavapareissa. Ajoa ei tuu todellakaan paljoo enempää kuin kypätonni vuodessa. Varmaan oon palstan vajakein tyyppi kun tämmösen auton hommasin ja vieläpä ihan uutena. 3 litrainen bensakoneellinen nelikko menee mun ostobudjetin yli, enkä pysty sellaista muutenkaan ylläpitämään. Enkä jaksanu oottaa niin kauan, että F30 malleja tulee nelikkona ja nelisylinterisellä bensakoneella tarjolle.
Mut säästän sen dieselveron verran sit muista menoista...
Last edited by J1978; 17-05-2012, 15:29.
Reason: en halua julkaista
Kyllä oli vaikeeta ostaa bemari. Koko päivä siihen meni ja kuus romua piti käydä katsomassa ennen ku päästiin laittamaan nimiä papereihin. Ja kaikkien piti olla hyviä pelejä, myyjä sano.. No oli siellä kaks hyvääkin joukossa ja toinen niistä on nyt tossa pihalla. Toisesta ei päästy kaupoille koska myyjä ei sitä myynyt, vaikka olisin käteisellä maksanut sen mitä pyydettiin..
Tapahtuiko tämä episodi Suomessa vai ulkomailla?
Itsellä vähän vastaava kokemus ruotsista tuonnin kanssa kun ensimmäinen myyjä meni puihin, kun oli kuullut huhua, että jos autoa ei rekisteröidäkkään suomeen niin hänelle jää verot juoksemaan kaupanteon jälkeenkin.
No en tähän viitti julkisesti huudella hintaa, mutta ei puhuta ihan tuosta hinnasta kuitenkaan, vaan hinnasta minkä myyjä oli käteis hinnaksi sanonut. Ei se rahasta kiinni ollut, myyjä ei vaan kuulemma voinut sitä siltä seisomalta myydä koska tarvi sitä että pääsi lätkätreeneihin ym...
On kyllä todella uskomaton "myyjä". Kaverilla oli/on haussa myöskin E46 Touring ja vinkkasin sille tästä yksilöstä, koska oli mielestäni ihan siisti kuntoinen peli. Kaveri soitteli tälle myyjälle ja kysy että voiko autoa tulla katsomaan, myyjä sanoi että sopii hyvin ja he sopivat että tulevat lauantaina klo.16 aikoihin ja soittavat kun ovat Helsingissä.
No, kaveri oli lauantaina klo.16 aikoihin peli paikoilla ja yritti tunnin verran soitella myyjälle joka ei vastannut, kyllästyi ja lähti kotiin....
Mitä he**etin järkeä on myydä autoa, jos ei sitä sitten tosi ostajan löytyessä ole oikeasti myymässä!?
Ruotsista voisi löytyä tuohon budjettiin E46. X5:t saat unohtaa
Vitti ku mie oon niin käsi näiden autontuontien kanssa... ku en osaa kunnolla edes etsiä tarjontaa ulkomailta kun tuo kielitaito on mitä on... Puhumattakaan sitten että lähtis hakee vielä autoa jostain... olishan tietty noitä välittäjiä mut... :think
Comment