Originally posted by McBeast
View Post
Mulla kun sattuu aina joku perhanan vimma saada jotain muuta. Näin jälkikäteen ajateltuna se M5 olis voinut pitää ja jamotella menemään sielun kyllyydestä. Eikä tuo e38kaan huono ollut. Aina vaan tulee joku prehanan tarve päästä autosta eroon ja hankkia jotain muuta. Nyt sitten jotain pysyvää hankkimassa, oikeasti pysyvää. Olisi tarkoitus hankkia käyttis ensin ja sitten vähän myöhemmin joku kiva harrastepulkka tohon lämpimään talliin. Ainahan haaveilla saa...

Eihän tämä nelimukinen tiiseli mikään voimapesä ole mutta silti tuntuu siinä enemmän potkua olevan kuin naapurin tojotassa. En tiedä tarkoititko mun auto mutta on mulla jopa ilmastointi ja mustalaisen hameesta tehdyt olevinaan sporttipenkit. Enkä nyt tarkoita ainoastaan että mun auto olisi tylsä, no onhan se mutta kaverilla tässä kylällä e46 330xiA ja monta kertaa ajaneena noin kertoa ettei siinäkään ole sen enempää sitä jotain bemaria.
Nämähän ovat ihan mielipide juttuja mutta ei tuo kolmossarja jotenkin sytytä. Kovin on kolkko tunne kolmosessa.
En ole päässyt e46 M3:n rattiin (onneksi) joten en tiedä mikä on tilanne sellaisen ratissa mutta jotenkin voin veikata että siinä keskittyy jo ihan johonkin muuhun kuin sisustaan tai muuten siätiloihin.

Comment