Originally posted by Clavurion
View Post
Neliveto-BMW vaurioitui katsastuksessa Jyväskylässä
Collapse
X
-
Ajattelinkin lähinnä luistonestoa ja ajonvakautusta. Siinä sillä tietysti on merkitystä kun rullilta poistutaan, lähes kaikki dynyn valmistajat ilmottaa että rullilta tulee poistua kun rullat pyörii. Jos nopeus on kova niin kai se siinä kohtaa jotain tekee?Bmw E30
Bmw 2000Touring Scrap
Ex. Bmw E30 316
Ex. Bmw E36
-
Auto liikkuu jos ei jarrut ole päällä ja siellä on nuo rättinivelet ottamassa pienen jouston vastaan kuitenkin.
Tuo ennen xDriveä oleva E46 ja E53 on varmaan ainoat poikkeukset joita ei pitäisi dynossa saada rikki kovin helpolla, koska ei ole jakolaatikossa pakkaa lukitsemassa.
Ja neliveto taas toimii silleen että lukitsee luistavia pyöriä, ei sillä tavalla ihan helpolla voimaa siirretä jos ne ei vaan lukitu rullilla? Saa toki korjata jos en nyt heti jotain käsitä
Comment
-
Lähtökohtaisesti tuo kuulostaa kovin erikoiselta. Ei tuosta tietoa, mutta miksi?Originally posted by ThemeJ View Postlähes kaikki dynyn valmistajat ilmottaa että rullilta tulee poistua kun rullat pyörii.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Jos jarrudyno ei ole varustettu telajarrulla, joka lukitsee telat niiden pysähtyessä, niin valmistajan ohje on että niiltä voi poistua vain pyöriessä. Ilmeisesti kulmavaihteisto tai sähkömoottorit ei tykkää, jos sitä käytetään tehodynamometrinä... Cartekiin saa lisävarusteena, mutta useimmissa ei ole. Toimivan nelikon kanssa ei ole kuitenkaan ongelmaa poistua pysähtyneiltä rullilta.Originally posted by Clavurion View Post
Lähtökohtaisesti tuo kuulostaa kovin erikoiselta. Ei tuosta tietoa, mutta miksi?
Comment
Comment