Ostakaa tää ja saadaan foorumille helmojen hitsausprojektia näkyville. Tässähän jo ZFhp24 loota kardaanin ja moottorin välissä.
Huutokaupat.com bongailtua IV
Collapse
X
-
-
Tarjoilin osien hinnan aiemmin. Ei kuitenkaan ois motivaatiota alkaa toiseen kertaan samaan peliä laitteleen, kun välissä on etelän Suolassa uitettu 55tkm. Lähti pihasta 9v ja 2kk sitten.Originally posted by ritariässä View PostOstakaa tää ja saadaan foorumille helmojen hitsausprojektia näkyville. Tässähän jo ZFhp24 loota kardaanin ja moottorin välissä.
Sisältä pysynyt aika siistinä. Yhdessä vanteessa oli pikku painauma, foorumin projektikertomuksessa ne kerrottiinkin entistetyn, tosin ne 3 muuta oli kyllä priimoja ainakin tuolloin, ostin ne toiselta foorumilaiselta aikoinaan. Mulle tuo tuli 18" Alpinan vanteilla, jotka oli joskus hitsattu.
Varmaan kaikin puolin kelpo peli, toki koneen km. on jo korkeat.
Tovereille tiedoksi että kyllä siellä on se EGR delete kitti, asennettu toimestani ainakin armon vuonna 2015, kuten kuittikin kertoo.
Ihan aito lukkoperähän tuossa on kans, jos ei välillä oo kukaan pois otellut.
Näkisin, että takakyljet sais maalata ja helmat melko varmaan vaihtaa. Ja ovista ainakin yksi sisälaita maaliin, ehkä kaksi.
Takaluukun kehys kaipais kans työtä.
Hassua katella samaan autoa näin myöhemmin, kun itse siitä nuoleskelin kaikki ruosteet pois, mm. peräpäästä, rengaskotelo ja sieltä altapäin ja tiivisteiden seudulta ym. Näistä kaikistahan on myös kuvat olemassa..
Pohjaan ja helmoihin en koskenut, enkä apurunkoa tai tankkia käyttänyt irti.
Jos ei itsellä ois E39, E34, E53, Corolla ja juuri nyt E83 levällään niin varmaan ostaisin pois, tunnustan
Minä olin se sankari joka maalasi nuo ikkunan kehykset mustiksi
Hion kyllä kauttaaltaan ja valtaosan listoista irroitin ja maali ihan maaliliikkeestä, mutta näemmä 1k tavara on 1k tavaraa, jopa kun alla ei ole mitään ruostuvaa - ei pitäisi tehdä noin koskaan. Jälkiviisaus. Tällä iällä toki kromi miellyttää jo silmää enemmän.
Comment
Comment