Ostakaa tää ja saadaan foorumille helmojen hitsausprojektia näkyville. Tässähän jo ZFhp24 loota kardaanin ja moottorin välissä.
Huutokaupat.com bongailtua IV
Collapse
X
-
-
Tarjoilin osien hinnan aiemmin. Ei kuitenkaan ois motivaatiota alkaa toiseen kertaan samaan peliä laitteleen, kun välissä on etelän Suolassa uitettu 55tkm. Lähti pihasta 9v ja 2kk sitten.Originally posted by ritariässä View PostOstakaa tää ja saadaan foorumille helmojen hitsausprojektia näkyville. Tässähän jo ZFhp24 loota kardaanin ja moottorin välissä.
Sisältä pysynyt aika siistinä. Yhdessä vanteessa oli pikku painauma, foorumin projektikertomuksessa ne kerrottiinkin entistetyn, tosin ne 3 muuta oli kyllä priimoja ainakin tuolloin, ostin ne toiselta foorumilaiselta aikoinaan. Mulle tuo tuli 18" Alpinan vanteilla, jotka oli joskus hitsattu.
Varmaan kaikin puolin kelpo peli, toki koneen km. on jo korkeat.
Tovereille tiedoksi että kyllä siellä on se EGR delete kitti, asennettu toimestani ainakin armon vuonna 2015, kuten kuittikin kertoo.
Ihan aito lukkoperähän tuossa on kans, jos ei välillä oo kukaan pois otellut.
Näkisin, että takakyljet sais maalata ja helmat melko varmaan vaihtaa. Ja ovista ainakin yksi sisälaita maaliin, ehkä kaksi.
Takaluukun kehys kaipais kans työtä.
Hassua katella samaan autoa näin myöhemmin, kun itse siitä nuoleskelin kaikki ruosteet pois, mm. peräpäästä, rengaskotelo ja sieltä altapäin ja tiivisteiden seudulta ym. Näistä kaikistahan on myös kuvat olemassa..
Pohjaan ja helmoihin en koskenut, enkä apurunkoa tai tankkia käyttänyt irti.
Jos ei itsellä ois E39, E34, E53, Corolla ja juuri nyt E83 levällään niin varmaan ostaisin pois, tunnustan
Minä olin se sankari joka maalasi nuo ikkunan kehykset mustiksi
Hion kyllä kauttaaltaan ja valtaosan listoista irroitin ja maali ihan maaliliikkeestä, mutta näemmä 1k tavara on 1k tavaraa, jopa kun alla ei ole mitään ruostuvaa - ei pitäisi tehdä noin koskaan. Jälkiviisaus. Tällä iällä toki kromi miellyttää jo silmää enemmän.
Comment
-
17220e -> hylätty kuten arvata saattoikinOriginally posted by Zeta View PostVeikkaan, että reilusti päälle 20ke pitää huutojen nousta että tuosta kauppaa tulee.
Comment
-
Hyvin onnistunut jakopäänremppa!
"Koska moottorissa on myös kampiakselin ja nokka-akselin väliseen synkronointiin liittyvä vikakoodi, on todennäköistä, että jakoketjun ajoitus on virheellinen tai jakoketju on väärässä asennossa."
Comment
-
Jos aikoo saada huippuhintaa, niin huutokaupasta sitä harvoin saa kun porukka odottaa aina, että myytävissä autoissa on piileviä vikoja
-Tarjoa reilusti, tämä ei lähde pilkkahinnalla
Comment
-
Rennosti pidetty e39 näköjään kaupan
https://huutokaupat.com/kohde/6495164/bmw-528-1999e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
Joskus käynyt mielessä ostaa joku tällainen jotta sais tekniikan omaan 523i ottaa. Mutta toisaalta liekö helpompaa katsella moottoria erikseen jos joskus alkaa savotoimaan.Originally posted by jaskap View PostRennosti pidetty e39 näköjään kaupan
https://huutokaupat.com/kohde/6495164/bmw-528-1999
Jos tuon verran näkyy päällä, voin kuvitella minkä verran näkyy alla.
Comment
-
Sama kävi mielessä, kun noin reilusti näkyy jopa kaarissa ja muissa epätavanomaisissa paikoissa. Tekniikalla varmaan ajelisi vielä pitkään jos on edes vähän muistettu öljyjä vaihdella.Originally posted by Jarger View Post
Joskus käynyt mielessä ostaa joku tällainen jotta sais tekniikan omaan 523i ottaa. Mutta toisaalta liekö helpompaa katsella moottoria erikseen jos joskus alkaa savotoimaan.
Jos tuon verran näkyy päällä, voin kuvitella minkä verran näkyy alla.e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
Siis joku on jo nyt maksamassa tuosta kuluineen 2500€
Kamuxin ukko on varmasti tyytyväinen.
Comment
-
Joku autopuolen nuori mies varmaan laittaa näpsäkästi ajoon ja kuntoon, kun tuo pelti itsessään on halpaa. Se tekeminen vaan on melko suuri työ kun alkaa parsimaan. Ja onhan tuo aika karvalakki muutenkin pohjana.Originally posted by jaskap View Post
Sama kävi mielessä, kun noin reilusti näkyy jopa kaarissa ja muissa epätavanomaisissa paikoissa. Tekniikalla varmaan ajelisi vielä pitkään jos on edes vähän muistettu öljyjä vaihdella.
D10 näytti menevän 8400+200e kulut.
Tarjosin itse pari tonnia vähemmän. Nyt maksettiin enemmän kuin itse aikoinaan 11 vuotta sitten. Toki enemmän ajettu ja paljon sen jälkeen laiteltukin, paitsi kukaan muu ei näemmä tehnyt korille yhtään mitään sen jälkeen kun mun pihasta lähti.Last edited by Jarger; Yesterday, 15:13.
Comment
-
Samaa mieltä. Peltihommat on edullisia tehdä ja nuorelle notkealle Herralle/Ladylle ole homma eikä mikään. Ainainen palovaara vain aina läsnä. Jos on aikaa ja intoa, niin mikä ettei.Originally posted by Jarger View Post
Joku autopuolen nuori mies varmaan laittaa näpsäkästi ajoon ja kuntoon, kun tuo pelti itsessään on halpaa. Se tekeminen vaan on melko suuri työ kun alkaa parsimaan. Ja onhan tuo aika karvalakki muutenkin pohjana.
D10 näytti menevän 8400+200e kulut.
Tarjosin itse pari tonnia vähemmän. Nyt maksettiin enemmän kuin itse aikoinaan 11 vuotta sitten. Toki enemmän ajettu ja paljon sen jälkeen laiteltukin, paitsi kukaan muu ei näemmä tehnyt korille yhtään mitään sen jälkeen kun mun pihasta lähti.e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
Enemmän kai mulla on takakaaressa ruostetta kuin tuossa.Originally posted by jaskap View PostSama kävi mielessä, kun noin reilusti näkyy jopa kaarissa ja muissa epätavanomaisissa paikoissa.
Onko se muka epätavallista? Etulokarit tai ainakin toinen niistä mulla jo vaihdettu, ruostuihan sekin/nekin.
E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
En ole koskaan nähnyt livenä e39:ssä. Mutta kaipa ne ruostuu samoin, kuin muissakin.Originally posted by Petri.Kekkonen View PostEnemmän kai mulla on takakaaressa ruostetta kuin tuossa.
Onko se muka epätavallista? Etulokarit tai ainakin toinen niistä mulla jo vaihdettu, ruostuihan sekin/nekin.e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
Comment