Announcement

Collapse
No announcement yet.

Yleismallinen peruutustutka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Miltzu
    BTCF Member
    • May 2008
    • 2476
    • Finland

    #16
    Originally posted by Dj Niksperi View Post
    Itsellä tuossa E36ssa PDCn virkaa toimittaa:
    http://autoalarm.fi/Cobra-ParkMaster
    Tää nyt on sarjassamme tyhmiä kysymyksiä mutta miten tuollainen asennetaan mikä vaan piipittää? Siis anturit tulee puskuriin joo mut mihin tuo yksikkö laitetaan ja mistä se ääni sitten kuuluu? Kun tosissaan haluaisin että se on mahdollisimman huomaamattomasti siellä autossa eikä todellakaan mitään johtoja näkyvissä auton sisällä jne.

    Comment

    • Pred
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2007
      • 442
      • E-Pohjanmaa

      #17
      Originally posted by Miltzu View Post
      Tää nyt on sarjassamme tyhmiä kysymyksiä mutta miten tuollainen asennetaan mikä vaan piipittää? Siis anturit tulee puskuriin joo mut mihin tuo yksikkö laitetaan ja mistä se ääni sitten kuuluu? Kun tosissaan haluaisin että se on mahdollisimman huomaamattomasti siellä autossa eikä todellakaan mitään johtoja näkyvissä auton sisällä jne.
      En kyllä alkaisi E92:n tapauksessa räpeltämään mitään yleismallista tutkaa vaan veisin merkkiliikkeeseen asennuttamaan alkuperäisen. Ei tarvi arpoa onko toimiva ja miltä näyttää sisällä yms. Maksaa mutta tuon hintaluokan autossa tuskin konkurssi tulee.
      Tesla Model 3 Performance
      EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
      EX: VW Touran 2.0 TDI
      EX: VW R6 Polo GTI
      EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
      EX: BMW E91 325dA M-sport
      EX: BMW E46 320d touring M-sport
      EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
      EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
      EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
      EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH

      Comment

      • Dj Niksperi
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 2437
        • Salo, Finland

        #18
        Anturit tulee pienelle ohjainboxille jossa paikat niille. Ääni tulee tulee pienestä summerista joka liitetään myös tuohon boxiin.
        BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
        Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel

        -Team Pussihousu-
        Salo///Works
        sigpic

        Comment

        • Miltzu
          BTCF Member
          • May 2008
          • 2476
          • Finland

          #19
          Originally posted by Pred View Post
          En kyllä alkaisi E92:n tapauksessa räpeltämään mitään yleismallista tutkaa vaan veisin merkkiliikkeeseen asennuttamaan alkuperäisen. Ei tarvi arpoa onko toimiva ja miltä näyttää sisällä yms. Maksaa mutta tuon hintaluokan autossa tuskin konkurssi tulee.
          No tuleehan siitä konkurssi kun kaikki rahat meni siihen autoon

          Ei vais, laittelin meiliä Autokeskukseen että paljonko se olis. Mutta kun tykkään ite laitella jotain tollasia simppeleitä juttuja niin olishan se hassunhauskaa asentaa siihen itse, etenkin jos hintaero on satoja euroja. On siihen paljon kaikkea muutakin tehty itse pienellä budjetilla.

          Comment

          • Rahu
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2002
            • 6462
            • Tuusula

            #20
            Älä nyt mene pilaamaan hyvää autoa jollain anttilan peruutustutkilla, kadut jälkeen päin ja asennat alkuperäisen kuitenkin, ja siinä vaiheessa on rahat ja hermotkin menneet hukkaan..
            BMW Service
            P.o4oo925441
            [email protected]
            Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
            Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

            Comment

            • Skunkki^
              BTCF Member
              • Jul 2007
              • 688
              • Espoo

              #21
              Metaplug ( http://www.metasystem.org.uk/vehicles_parking_rmb.aspx )
              Laatua suhteellisen halvalla. Jälkiasennus kamaa ainakin VAG:n puolella ja
              päihittää Valeon ja Cobran tutkat toiminnaltaan ja kestävyyreltään. Ei piippaile turhia ja anturit pysyy järjissään huomattavasti pidempään kuin esim Valeolla.
              KIA Optima PHEV

              Exät:
              520i e28 -- 316 e30 -- 530i M60 e34 -- 318iS e30 -- 732i e23 -- 318iS e36 -- 525i e34 -- 530d Touring e39 -- 320i b25 Touring e30 -- 318i e46 -- 530d Touring e39 -- 330i e91 -- 525i e28

              Comment

              • peto2
                BTCF Member
                • Jan 2007
                • 8232
                • Järvikylä (Nakkila)

                #22
                Originally posted by Miltzu View Post
                No tuleehan siitä konkurssi kun kaikki rahat meni siihen autoon

                Ei vais, laittelin meiliä Autokeskukseen että paljonko se olis. Mutta kun tykkään ite laitella jotain tollasia simppeleitä juttuja niin olishan se hassunhauskaa asentaa siihen itse, etenkin jos hintaero on satoja euroja. On siihen paljon kaikkea muutakin tehty itse pienellä budjetilla.
                kyllä sen retrofitin voi itsekkin asennella, ja varmasti mukavempikin asennella tuo orkkis kun liittimet sopii suoraan eikä tarvi "rosvoliittimiä" tms. kuraa lainkaan. plug & play
                F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                ex:
                E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                Nakkaa privaa jos tarvetta.

                Comment

                • pyroz
                  BTCF Member
                  • Nov 2002
                  • 6712
                  • PK-seutu

                  #23
                  Originally posted by Miltzu View Post
                  No tuleehan siitä konkurssi kun kaikki rahat meni siihen autoon

                  Ei vais, laittelin meiliä Autokeskukseen että paljonko se olis. Mutta kun tykkään ite laitella jotain tollasia simppeleitä juttuja niin olishan se hassunhauskaa asentaa siihen itse, etenkin jos hintaero on satoja euroja. On siihen paljon kaikkea muutakin tehty itse pienellä budjetilla.
                  =

                  S65, S85, H1, N63TU, HA0

                  Comment

                  • Juppe
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2002
                    • 4541
                    • TURKU

                    #24
                    Mulla on joku parkkitutka sakemannin toimesta laitettu meseen. Ei oo alkuperiäinen kuitenkaan. Hyvin se toimii, ei mitään moitittavaa. Ihan samalla tavalla kuin bemarissani ollut alkuperäinenkin.

                    Comment

                    • Miltzu
                      BTCF Member
                      • May 2008
                      • 2476
                      • Finland

                      #25
                      Originally posted by Miltzu View Post
                      Ei vais, laittelin meiliä Autokeskukseen että paljonko se olis.
                      Originally posted by Rahu View Post
                      Älä nyt mene pilaamaan hyvää autoa jollain anttilan peruutustutkilla, kadut jälkeen päin ja asennat alkuperäisen kuitenkin, ja siinä vaiheessa on rahat ja hermotkin menneet hukkaan..
                      Autokeskukselta saisi Valeon setin asennettuna hiukan suolaiseen 500 euron hintaan. Taidan ostaa jonkun halvan setin ja asentaa itse, kattoo sit miten ämmän käy...

                      Comment

                      • jad
                        BTCF Member
                        • Feb 2007
                        • 279
                        • Helsinki

                        #26
                        Töissä asennetaan lähes ainoastaan Cobra ParkMasteria. Meta on ok niihin autoihin jotka menevät alle 40 cm asennus korkeudelle. Valeota on suhteessa korjattu eniten (valeo on itse asiassa jokin kiina valmiste, ei valeon tekemä). Alkuperäiset Valeot ovat ihan eri antureilla ja keskuksillä kuin jälkiasennus Valeo.
                        Cobra ja Meta valmistetaan Italiassa, makaronit osaa tehdä varsin laadukasta autosähkö tuotetta.
                        Osaava asentaja laittaa jälkiasennus tuotteen autoon kuin se olisi alkuperäinen, eikä mitään tule näkyviin. Merkkiääni "kaijutin" voidaan jättää verhoilun alle, samoin kuin alkuperäinenkin.
                        www.carbonracingteam.fi

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎