Olin nuukalla päällä ja tilasin maaliskuun alkupuolella tuolta camskillilta 2 kpl Nankangin 225/35-19 ja 2 kpl 255/35-19 hintaan 390€ kotiovelle. 300 euroa halvemmalla sain mitä paikallisesta liikkeestä. Renkaat on toimineet kohtuu hyvin mitä nyt muutaman tonnin olen niillä ajanut. Tilaus kävi helposti ja renkaat tuli muistaakseni 2 viikon sisällä. Ei moitteita.
mites toi tilaus ny oikee menee tua camskillin sivulla. tarvis saara 195/40R16 kumit. en oikee oo noita kielimiehiä ja lontoo ei taivu!? prkl
Suunnilleen näin:
Vasemmalta Car Tyres 16" > "R16" - 195/40/16, 195/40 R 16" > valitse mieluisa malli > valitse määrä ja klikkaa "Add To Shopping Basket"-nappia > klikkaa ylhältä Shopping Basket-linkkiä > Delivery Region/Countryn alapuolelta valitse "Finland (FI) - Renkaat - Auto/Van" > Proceed To Checkout > valitse maksutapa ja lisää nimesi, osoitteesi, jne. > klikkaa Process Order.
VW Passat 1.4 TSI -12 Ex: VW Golf 2.0 FSi 4MOTION -05, Opel Zafira 1.8 -07, BMW E46 325xiA Touring -01, BMW E46 320i sedan -02, BMW E39 523i sedan -96, Seat Ibiza 1.4 -95
Vasemmalta Car Tyres 16" > "R16" - 195/40/16, 195/40 R 16" > valitse mieluisa malli > valitse määrä ja klikkaa "Add To Shopping Basket"-nappia > klikkaa ylhältä Shopping Basket-linkkiä > Delivery Region/Countryn alapuolelta valitse "Finland (FI) - Renkaat - Auto/Van" > Proceed To Checkout > valitse maksutapa ja lisää nimesi, osoitteesi, jne. > klikkaa Process Order.
lähettivät ton jälkeen sähköpostiin jotain ja jonkun numerosarjan. mikähän mahtaa olla niiden tilinumero johon maksan summan ja millo tiiän että se on menny oikein. toi numerosarja oli jotenki outo tilinumeroks, :think
Jooo eli mulla on sellanen homma että:
Tilasin tuolta camskilliltä renkaat ja sieltä sitten ilmotettiin että ne on loppu kun olin jo maksanut. Tilaus peruuntui ja ne sano että rahoja ei ole otettu. Nyt kuitenki pankki sanoo että rahat on maksettu tilauspäivänä sinne rahaston kautta. Ja nyt pankki ottaa rahat minun tililtä itselleen.
Okei hieman väärä foorumi mutta kysytääs täältä kun porukalla paljon pyöriä eli onkos vastaavaa edullista paikkaa prätkän renkaille nämä eivät taida toimittaa pyöriin ollenkaan mitä nettisivuja katsoin..
Okei hieman väärä foorumi mutta kysytääs täältä kun porukalla paljon pyöriä eli onkos vastaavaa edullista paikkaa prätkän renkaille nämä eivät taida toimittaa pyöriin ollenkaan mitä nettisivuja katsoin..
Rengas-online ainakin näyttää myyvän mp-renkaita. Siihen että onko ne halpoja vai kallita vai siltä väliltä, en ota kantaa koska en Suomen hintatasoa tiedä. Itselläni kun ei ole mopoja ja motocrosspyöriä kummempia säärenväristimiä ollut....
540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Jooo eli mulla on sellanen homma että:
Tilasin tuolta camskilliltä renkaat ja sieltä sitten ilmotettiin että ne on loppu kun olin jo maksanut. Tilaus peruuntui ja ne sano että rahoja ei ole otettu. Nyt kuitenki pankki sanoo että rahat on maksettu tilauspäivänä sinne rahaston kautta. Ja nyt pankki ottaa rahat minun tililtä itselleen.
Onko muilla kokemusta?
Jep eli sulta on tililtä "katevaraus" mennyt kun teit tilauksenkin, muutama päivä menee että se peruuntuu.
Comment